Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nietypowe drgania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuje pomocy w diagnozie, mianowicie powyżej 140km/h zaczyna drgac kierownica i po kilku sekundach przechodzi to na całą bude (aż wycieraczki skaczą na szybie:p). Koła wyważone, od kolegi pozyczylem koła i problemu nie było, jak moje były zdjete na felgach zauważyłem przyklejone kawałki asfaltu wielkości połowy odwaznika, zdrapalem je -problem znikł. Dziś jadąc autostradą po przejechaniu ok 30 km znowu trzęsie. Dodam jeszcze że to nie jest jednostajne, konkretnie jadąc 140 trzęsie, przyspieszajac do 150 jest dobrze przez chwilę tj. 5 sekund i na nowo. Trochę zawile to napisałem ale chyba nie da rady inaczej tego wytłumaczyć. jak możecie to pomóżcie bo nie chce brnąć w niepotrzebne koszta i wymieniać wszystkiego po kolei.

Opublikowano

sprawdzić:

1. wyważenie kół

2. stan pierścieni centrujących

3. stan tarcz hamulcowych pod względem bicia bocznego.

Przy przyspieszaniu czasami drżenie powodują wytłuczone przeguby wewnętrzne lub rozklekotany dwumas. Stawiam, że masz niewyważone prawidłowo koła lub wybite pierścienie centrujące.

Opublikowano

Tarcze biją przy hamowaniu. z wywazeniem sprawa wygląda tak ze ogólnie drgalo, wywazylem i było duuzo gorzej, zdrapalem te kawałki asfaltu, wymylem dokładnie koła i było dobrze ale tylko przez 30/40 km. tarcze wymienię w najbliższym czasie ale chodzi mi po głowie ten przegub... To prawda że jeśli to przegub bije to powinien przestać po wrzuceniu na luz?

Opublikowano

Witajcie,podepne sie pod temat, mam podobny problem bez odpowiedzi,mianowicie mam drgania odczuwalne w srodku idealnie miedzy 100 a 110 km/h, mialem go na zimowkach a po zmianie na letnie jest gorzej, bicie czuc mocniej. Kola wywazone felgi proste opony nie wyzabkowane i czyste. Od czego zaczac, zmiana tyl na przod?

Opublikowano (edytowane)

Końcówki drazka

Edytowane przez iceweed
Opublikowano

Jeszcze jedną diagnozą może być przegub wewnętrzny, a z diagnozą poprzedniego kolegi się bym nie zgodził co chodzi o pierscien centrujący u mnie nie ma i zero drgań a to wszystko za sprawa śrub które sa stożkowe i tez biorą udział do centrowania felgi, przykrecajac ją na krzyż tak jak np głowice powinno być wszystko w porządku. A stan opon na ośce napędzanej jaki masz kolego ? :)

Opublikowano

Witajcie,podepne sie pod temat, mam podobny problem bez odpowiedzi,mianowicie mam drgania odczuwalne w srodku idealnie miedzy 100 a 110 km/h, mialem go na zimowkach a po zmianie na letnie jest gorzej, bicie czuc mocniej. Kola wywazone felgi proste opony nie wyzabkowane i czyste. Od czego zaczac, zmiana tyl na przod?

Kolego mam identycznie jak Ty plus jeszcze przy prędkości powyżej 140km/h lata po całej drodze. Pojechałem sprawdzić stan zawiechy i wyszło, że końcówka drążka do wymiany. Niebawem wymienię i zobaczymy

Witajcie,podepne sie pod temat, mam podobny problem bez odpowiedzi,mianowicie mam drgania odczuwalne w srodku idealnie miedzy 100 a 110 km/h, mialem go na zimowkach a po zmianie na letnie jest gorzej, bicie czuc mocniej. Kola wywazone felgi proste opony nie wyzabkowane i czyste. Od czego zaczac, zmiana tyl na przod?

Kolego mam identycznie jak Ty plus jeszcze przy prędkości powyżej 140km/h lata po całej drodze. Pojechałem sprawdzić stan zawiechy i wyszło, że końcówka drążka do wymiany. Niebawem wymienię i zobaczymy

Wyważyłem koła i trochę mniej drga. Wymieniłem końcówkę drążka i bez zmian tylko tyle, że na dziurach nie wali. Przy prędkości 110km/h dalej drga. ATy Marcin rozwiązałeś problem?

Opublikowano

U mnie okazaly sie padniete amortyzatory z tylu, po wymianie wrocilo do normalnosci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...