tangerinecamel Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Auto (A4 B5 1.9TDI 110KM AFN 96r) często słabnie/odcina turbo przy około 2000 obrotów. Nie rozbujam więcej niż około 100 km/h. Czasem tylko niepłynnie przyspiesza łapie chwilowe przerwy w przyspieszaniu. W vagcom błedy: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Po skasowaniu błędów, wyczyszczeniu turbiny i wyczyszczeniu zaworu n75 nadal ten sam problem. Powraca też błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_211328.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_211333.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_211331.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_211330.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_211329.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_211332.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_211334.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_211335.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_211336.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_211337.html DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_211338.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_211339.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_211340.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_211342.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_211343.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_211341.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_211344.html Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez tangerinecamel
ciahciah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 statyczny kąt wtrysku masz za wysoki, wypadało by to skorygować na 50-55 pedał gazu w trakcie logów to się wciska do dechy odepnij wężyk od ecu w podszybiu i go przedmuchaj da poprawę też wypalenie kolektora ssącego i wyskrobanie wlotów w głowicy jeżeli nigdy to nie było robione wymień zniszczone wężyki podciśnienia na nowe sztywne wymień gruszkę turbo na nową
goldi Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 zacznij od tego wężyka co idzie od dolotu do ecu tak jak napisał kolega wyjmij przedmuchaj go możesz dodatkowo postawić ecu pionowo żeby z map sensora wyciek olej
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 przepływka ok, wtryski ok, dawka paliwa ustawiona na 4 czyli ok, kąt wtrysku za duzy, co do turba to troche dziwnie chodzi tzn cisnienie faluje i pewnie dlatego wyskakuje błąd. Zrób tak jak koledzy piszą z map sensorem. Jesli dalej nie pomoze wyciągnął bym n75 na stół i sprawdził go recznie czy pracuje.
ciahciah Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 a ja bym w pierwszej kolejności wymienił gruszkę ;P
lukaszooo Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 moze byc i to ale najpierw sprawdził bym n75 i szczelność układu podcisnienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się