PTER84 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Witam , Mam taka sprawę, otóż od kilku dni zbiera mi się woda za kierowca na podłodze. wiem że pod akumulatorem sa rowki odprowadzające wodę moga być zapchane ok sprawdzę jak sie pogoda uspokoi bo garażu nie mam. ale samo to jak ona sie dostała na tylną część ? u kierowcy w nogach mam sucho, zadnych przecieków, tylko z tyłu za kierowcą. miał ktoś coś podobnego ??
Bartollo Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Uzupełnij profil, to będzie wiadomo o jaki dokładnie model chodzi PS temat bardziej pasuje do działu wnętrze Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Bartollo
PTER84 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 chodzi mi o audi A4 w kombi z 2001 roku.
Janusz Łachacz Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Sprawdź czy nie zgubiłeś kapsla zaślepiającego otwór spustowy w podłodze, dokładnie tam gdzie masz mokro.
PTER84 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 woda nachodzi nawet jak samochod stoi. wczoraj wieczorem wyciagnałem wszystko co było a dzis rano znowu to samo bo w nocy padało.
Bartollo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Odpływy z podszybia, obudowa kompa,linka maski,obudowa filtra pyłkowego, to wszystko przydało by sie sprawdzić. Masz szyber ?
jacek70 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Do tego co koledzy podali sprawdź jeszcze przelotkę linki otwierania maski. Bywa że tam cieknie.
PTER84 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 szyberdachu nie mam, ale zlokalizowałem problem, pod akumulatorem sie zbiera wiec zacieka do środka, odpływy zapchane. a mam kolejna sprawę, czy macie jakąś stronę gdzie mozna sobie na spokojnie poczytać ? chodzi mi o instrukcję obsługi. Audi A4 B5 KOMBI Nadmieniam że musze wymienić czyjnik temperatury i nie mogę go zlokalizować. jak by ktoś mógł niech wklei zdjęcie z zaznaczonym czujnikiem albo opisze w której częśći on sie znajduje. Czujnik musze wymienić bo pokazuje na tablicy 100 stopni po rozgrzaniu, podłaczyłem kompa i okazało sie ze na kompie mam normalnie 86-89. Co następuje, czujnik temperatury przesyła informacje do komputera pokładowego że silnik jest przegrzany i odcina zapłon. Nie odpalał mi np: jak przejechałem 150km, zajechałem na stacje tylko zatankować i już nie mogłem odpalić. dopiero po 5-10 minut jak silnik troche ostygł było normalnie i odpalił bez problemów. Jak by ktoś mógł to prosiłbym o szybką odpowiedż.
neoxpl Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Patrzac na korek wlewu oleju to z tylu za silnikiem wkładasz tam reke i go masz ida do niego cztery przewody.
PTER84 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 dzięki neoxpl. sprawa załatwiona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się