Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po kilku metrach zapala się kontrolka ESP


Marynarz____

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

pacjent A4 B7 2.0 BRD manual.

Po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów zapala się kontrolka ESP i lekko przyhamowuje samochód, potem mozna normalnie jechać ale kontrolka ESP sie świeci i ESP nie działa, natomiast tempomat działa bez zarzutu.

Stawiam na czujnik kąta skrętu- pytanie jak dokładnie zrobić kalibrację. Czy wystarczy skasować błąd i przed ruszeniem pokręcić kierownicą czy trzeba zrobić procedurę VAGiem ( jeśli tak to poproszę o instrukcję lub odesłanie do tematu).

Jakie są wasze sugestie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam sie do pytania.. Mam B6 i podobny problem. Dzieje się to bardzo zadko ale sie zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzaliscie poziom plynu hamulcowego ? Mi sie zapalalo ESP i to przez to ze mialem klocki wytyrane, przez co bylo mniej plynu w zbiorniczku, dolalem i byl spokoj :) Pozniej oczywiscie musialem odsysac po wymianie klockow i tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie też pierwsze spostrzeżenie padło na klocki z tyłu bo miałem do wymiany, po wymianie błąd się nadal pojawia, więc to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie czujnik skrętu, przy zużytych przednich klockach wyświetli się komunikat na fisie, tak samo jest przy niskim stanie płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn dolany klocki wymienione, czujnik nadal się świeci, wie ktoś jak dokładnie przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika skrętu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zacznij od sprawdzenia błędów. Adaptacja czujnika skrętu jest w manual dot. montażu fis i tempomatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej szerokiej bibliotece znalazłem taka procedure niby jest do AVF do 2004r ale nigdy tego nie przerabiałem więc nie wiem czy działa i jest ok.

Wchodzimy do:

[select]
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem to jest ważne żeby dokonać prawidłowo procedury.. !!!


[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Wpisz 40168
[Do It!]

[basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]
wszystko robić na odpalonym silniku. [/i]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winny może być także czujnik przy pedale hamulca.

Wymiana na nowy (ori) pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik skrętu do sprawdzenia,jego ustawienie i ponowna kalibracja jak to nie pomoże to wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zacznij od sprawdzenia błędów..

Od tego zacznij, inaczej to gdybanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka panowie mialem ten sam problem wymiana czujnika pedalu hamulca pomogla. Dokladniej kontrolka zapalala sie i gasla dopiero po wylaczeniu/wlaczeniu silnika. Tak jak pisano u gory tylko i wylacznie ori pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , a co może być przyczyną zapalanie się ESP??? błędów brak , czasem też brak hamulców za pierwszym naciśnieciem. zapala się esp , przyhamowuje i już wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...