jacek2433 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Witam i mnie też się wczoraj coś zrypało z obrotami wogóle nie chodzi na wolnych obrotach tylko gaśnie na benzynie i na gazie tak samo odłączyłem klemę podłączyłem i po włączeniu zapłonu nic nie słychać żeby się coś ustawiało w przepustnicy jak myślicie mogła się posypać elektronika w przepustnicy?
Gość Daymoon Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 a silniczek krokowy sprawdzałeś??
tomcio1600 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 a silniczek krokowy sprawdzałeś?? To żeś teraz wyskoczył... "bania" za wiedze :bicz3: 1.6 jak i 1.8 NIE MA silnika krokowego
neni Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 kod błędu 1087 na polskim vagu 4.9 to "1087 - - - - - 043F Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych (Basic setting not carried out)
domjenick Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Witam i mnie też się wczoraj coś zrypało z obrotami wogóle nie chodzi na wolnych obrotach tylko gaśnie na benzynie i na gazie tak samo odłączyłem klemę podłączyłem i po włączeniu zapłonu nic nie słychać żeby się coś ustawiało w przepustnicy jak myślicie mogła się posypać elektronika w przepustnicy? po odpieciu klemy,badz kostki od przepustnicy,kluczyk ze stacyjki,potem ponownie klema z powrotem ,skrecasz i klucz w stacyjke i przekrecasz ,ale nie odpalasz-powinienes uslyszec cos,jakby ''tyrkniecie'' -pozostawic jescze na jakies 30 sek,wyjac klucz i ponownie odpalic bez gazu i pozwolic mu chodzic na wolnych jakies pare minut,najczesciej do rozgrzania silnika-powinny sie ustabilizowac obroty
jacek2433 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Witam już zrobione pomogła adaptacja przepustnicy Vagiem bo manualna czyli odłaczenie klemy itd..nic nie dało odczyt robiłem dwoma programami Vagiem i Polskim Vagiem 4.9 najpierw odczyt skasowanie błedów i adaptacja teraz obroty super trzymają się na 860. Kabelek na coma bo USB to badziewie nie polecam Takie miałem odczyty VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 S Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 5 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 11-00 - Control Limit Not Reached PolskiVAG 49 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 17953 Sterowanie przepustnicy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1165 Jednostka sterująca przepustnicy -J338 nie osiągnięta wartość kontrolna wolnych obrotów nie miałem wcale
domjenick Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 wolnych obrotów nie miałem wcale to jak odpalales/gaslo po odpasleniu?
Gość Daymoon Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 a silniczek krokowy sprawdzałeś?? To żeś teraz wyskoczył... "bania" za wiedze :bicz3: 1.6 jak i 1.8 NIE MA silnika krokowego sorki nie wiedziałem
beni226 Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Opublikowano 15 Listopada 2008 No nareszcie uporalem sie z obrotami. Pomoglo wyczyszczenie przepustnicy na błysk oraz wskazówka fachowca odnosnie adaptacji bo u mnie nie chcialo sie za adaptowac VAGiem niestety. Narazie jest git i mam nadzieje ze tak pozostanie.
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 jesli powroci problem-wykasuj bledy,reset kompa i adaptacja ponownie-powinno pomoc
beni226 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Mam u siebie VAG 311 a wiecie moze jak zrobic adaptacje za pomoca Polskiego VAG 4.9
domjenick Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 tak samo,bloki pomiarowe sa te same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się