grami121 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam u mnie też silnik dymi gdy sie troche zagrzeje. Brak błędów, pompki nowe, egr czyszczony. Synchro 1.84, po przygazowaniu 2.26. Czy synchro rozrządu może byc tego problemem?Tak, może.
SotoM Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 A jaka wartość masz w 3cim okienku w 004?
Musashi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam u mnie też silnik dymi gdy sie troche zagrzeje. Brak błędów, pompki nowe, egr czyszczony. Synchro 1.84, po przygazowaniu 2.26. Czy synchro rozrządu może byc tego problemem? rozrząd, trochę spóźniony, dawno był robiony? różnica wartości po dodaniu gazu jest normalna.
ciapek96 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Rozrząd był robiony 110 000 km temu. Wartość w 3 cim okienku 004 na wyłaczonym silniku 8 a na włączonym miedzy 4 a 4,5
Musashi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 wiec powoli pora na rozrzad. to opoznienie to m.in. zuzycie paska.
ciapek96 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 A czy sama synchronizacja rozrządu pomoże? Bo rozrząd chciałem wymienić za 2 miesiące po sezonie.
Musashi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 czy pomoze nie wiadomo. poza tym synchronizowac trzeba 2 walki nie jeden, jeden ustawisz i sprawdzisz vag-iem a drugiego nie ma mozliwosci sprawdzic. trzeba zablokowac wal w poz GMP, i wtedy ustawic walki na blokady. znacznik walu jest na malym kole rozrzadu do ktorego jest dostep po demontazu kola paska wieloklinowego, ktore mozna zdemontowac po odsunieciu pasa przedniego...
ciapek96 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 A nie da sie ustawić wałka wydechowego bez zdejmowania koła pasa wieloklinowego?
Musashi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 trzeba ustawic wal w polozeniu GMP. w starych silnikach bylo okienko w skrzyni biegow. mozna bylo ostawic 0 na kole zamachowym. w B6/B7 takiego okienka nie ma.
ciapek96 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Czyli radzisz zmienić rozrząd i wtedy poprawić wałek ssący i wydechowy?
SotoM Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 można bez problemu ustawić pełna synchronizację wałków miedzy wałek korbowym...dla osoby wiedzącej jak się to robi - zabieg trwa do 30min. Rozrząd tez sie składa na blokadach itd a później i tak sie wszystko rozjeżdża - choć w/g producenta blokady wystarczą i parametry silnika sa w tolerancji - nieważne ze silnik chleje paliwo i kopci...
Musashi Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 skoro jest mozliwosc ustalenia polozenia walu wzgledem walka wydechowego, to chyba forum jest po to aby sie takimi informacjami dzielic jak to zrobic ... przy czym nie widze problemu w zmiane polozenia walkow wzgledem walu, tylko w okresleniu jego polozenia. a BTW jeazcze mi sie nie zdazylo zeby sie ustawieni walka rozrzadu rozjechalo wzgledem walu...
SotoM Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Ustawienie synchro w 16v bylo opisywane w kilku wątkach dotyczących tego. Byl temat- brd synchronizacja...jakoś tak. Opisywalem to ja jak również Pawełkiwi
ciapek96 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Tak czytałem ten temat. Ale jak przeczytałem posta użytkownika Musashi to sie troche zakreciłem. Prawdopodobnie w weekend jade na ustawienie i dam znać jak efekty.
Musashi Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Faktycznie, bdb pomysl z ustawieniem GMP wg wczesniej ustawionego walka ssacego.
ciapek96 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Dzisiaj odłączyłem wtyczke egr i nic nie dymił i nie telepał. Tylko troche jeszcze czuć spaliny. Nie wiem czy teraz wymieniać egr czy robić synchro rozrządu.
ciapek96 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Sprawa wyjaśniona. Po pomocy użytkownika grami 121 który ustawił mi synchro silnik chodzi super. Nic nie buja, dymi i nie szarpie. Rewelka. Wielkie dzieki dla grami 121.
grami121 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Sprawa wyjaśniona. Po pomocy użytkownika grami 121 który ustawił mi synchro silnik chodzi super. Nic nie buja, dymi i nie szarpie. Rewelka. Wielkie dzieki dla grami 121.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się