Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] dymienie gdy silnik jest niezupełnie rozgrzany.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam u mnie też silnik dymi gdy sie troche zagrzeje. Brak błędów, pompki nowe, egr czyszczony. Synchro 1.84, po przygazowaniu 2.26. Czy synchro rozrządu może byc tego problemem?

Tak, może.
Opublikowano

A jaka wartość masz w 3cim okienku w 004?

Opublikowano

Witam u mnie też silnik dymi gdy sie troche zagrzeje. Brak błędów, pompki nowe, egr czyszczony. Synchro 1.84, po przygazowaniu 2.26. Czy synchro rozrządu może byc tego problemem?

rozrząd, trochę spóźniony, dawno był robiony?

różnica wartości po dodaniu gazu jest normalna.

Opublikowano

Rozrząd był robiony 110 000 km temu. Wartość w 3 cim okienku 004 na wyłaczonym silniku 8 a na włączonym miedzy 4 a 4,5

Opublikowano

wiec powoli pora na rozrzad. to opoznienie to m.in. zuzycie paska.

Opublikowano

A czy sama synchronizacja rozrządu pomoże? Bo rozrząd chciałem wymienić za 2 miesiące po sezonie.

Opublikowano

czy pomoze nie wiadomo.

poza tym synchronizowac trzeba 2 walki nie jeden, jeden ustawisz i sprawdzisz vag-iem a drugiego nie ma mozliwosci sprawdzic. trzeba zablokowac wal w poz GMP, i wtedy ustawic walki na blokady.

znacznik walu jest na malym kole rozrzadu do ktorego jest dostep po demontazu kola paska wieloklinowego, ktore mozna zdemontowac po odsunieciu pasa przedniego...

Opublikowano

A nie da sie ustawić wałka wydechowego bez zdejmowania koła pasa wieloklinowego?

Opublikowano

trzeba ustawic wal w polozeniu GMP. w starych silnikach bylo okienko w skrzyni biegow. mozna bylo ostawic 0 na kole zamachowym. w B6/B7 takiego okienka nie ma.

Opublikowano

Czyli radzisz zmienić rozrząd i wtedy poprawić wałek ssący i wydechowy?

Opublikowano

można bez problemu ustawić pełna synchronizację wałków miedzy wałek korbowym...dla osoby wiedzącej jak się to robi - zabieg trwa do 30min. Rozrząd tez sie składa na blokadach itd a później i tak sie wszystko rozjeżdża - choć w/g producenta blokady wystarczą i parametry silnika sa w tolerancji - nieważne ze silnik chleje paliwo i kopci...

Opublikowano

skoro jest mozliwosc ustalenia polozenia walu wzgledem walka wydechowego, to chyba forum jest po to aby sie takimi informacjami dzielic jak to zrobic ... :cool1:

przy czym nie widze problemu w zmiane polozenia walkow wzgledem walu, tylko w okresleniu jego polozenia.

a BTW jeazcze mi sie nie zdazylo zeby sie ustawieni walka rozrzadu rozjechalo wzgledem walu...

Opublikowano

Ustawienie synchro w 16v bylo opisywane w kilku wątkach dotyczących tego. Byl temat- brd synchronizacja...jakoś tak. Opisywalem to ja jak również Pawełkiwi

Opublikowano

Tak czytałem ten temat. Ale jak przeczytałem posta użytkownika Musashi to sie troche zakreciłem. Prawdopodobnie w weekend jade na ustawienie i dam znać jak efekty.

Opublikowano

Faktycznie, bdb pomysl z ustawieniem GMP wg wczesniej ustawionego walka ssacego. :thumbup1:

Opublikowano

Dzisiaj odłączyłem wtyczke egr i nic nie dymił i nie telepał. Tylko troche jeszcze czuć spaliny. Nie wiem czy teraz wymieniać egr czy robić synchro rozrządu.

Opublikowano

I jedno i drugie... i z głowy

Opublikowano

tez bym robil jedno i drugie.

Opublikowano

Sprawa wyjaśniona. Po pomocy użytkownika grami 121 który ustawił mi synchro silnik chodzi super. Nic nie buja, dymi i nie szarpie. Rewelka. Wielkie dzieki dla grami 121. ;)

Opublikowano

Sprawa wyjaśniona. Po pomocy użytkownika grami 121 który ustawił mi synchro silnik chodzi super. Nic nie buja, dymi i nie szarpie. Rewelka. Wielkie dzieki dla grami 121. ;)

:banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...