michuthebest Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam prośba do was moi drodzy myślałem ze problem z mocą został rozwiązany ale jednak dalej coś go boli i nie jedzie tak jak powinnien. Egr odłaczylem wezyk od podcisnienia kat wywalony i wspawana rura w srodek. wezyki podcisnienia zalozone wszystkie nowe statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_211973.html 001 http://vaglog.pl/log_211974.html 003 http://vaglog.pl/log_211975.html 004 http://vaglog.pl/log_211976.html 008 http://vaglog.pl/log_211977.html 010 http://vaglog.pl/log_211978.html 011 http://vaglog.pl/log_211971.html 013 http://vaglog.pl/log_211972.html bs: 000 http://vaglog.pl/log_211987.html 003 http://vaglog.pl/log_211988.html 011 http://vaglog.pl/log_211986.html dynamiczne: 000 001 004 http://vaglog.pl/log_211990.html 003 http://vaglog.pl/log_211991.html 008 010 http://vaglog.pl/log_211992.html 011 http://vaglog.pl/log_211989.html dziękuje ślicznie. zacząłem sobie sam diagnozować auto z bloków i wartośći podanych i coś jest nie tak z dynamicznym katem wtrysku i n108 fakt ze auto chodzi dziwnie klepie... a co ważne kąt wtrysku odpowiada za dynamike auta... nie wiem czy dobrze myśle zrobiłem test wykonawczy i n108 zmieniało prace silnika więc chyba to nie to:|
lukaszooo Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 kąt wtrysku ustaw na 55 w BS, dawka paliwa 4,4, przepływka ok, turbo ładnie trzyma cisnienie, egr naprawde nie działa , wtryski maja dobre korekcje.
michuthebest Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 kat wtrysku jutro rano skoryguje a co do dawki zmniejszyc na 3.8-3.6 czy zostawic jak jest?
lukaszooo Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Są różne szkoły, im mniejsza wartosc tym więcej mocy im wieksza tym mniej ale ladniej chodzi, ja ustawiam na 3.6 Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
goldi Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tak jak kolega napisał ustaw dawkę powyżej 3 mg i zacznij tym autem jezdzić dynamicznie bo łopatki zaczynają sie przycinać w turbo
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 001 się robi przy całej elektryce off, możesz adaptacją sobie skorygować na ile uważasz i porównać, na 4,0, potem na 3,6 i potem na 3,0mg i porównać kiedy auto jest najzrywniejsze, jeżeli przy 3,0mg nie będzie jakiej widocznej poprawy możesz ustawić ciut wyżej, z mojego doświadczenia najoptymistyczniejsza dawka by auto najmniej paliło i było najzrywniejsze co jest bardzo ważne np. przy wjeżdżaniu na ronda to 2,8-3,0mg jedyny negatywny skutek takiej dawki to lato +30C z załączoną klima auto może dymić ale i być mocniejsze z załączoną klimą niż bez bo jest ciekawostką kąt 42 nie jest zły, do puki zima nie zawita nie ma ciśnienia go korygować, auto nie jest słabe, jest normalne i co ważne w dobrej kondycji, jak mało ci mocy na pw mogę rozwiązać ten problem
michuthebest Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 z ciekawosci ustawie jutro adaptacja na 3.4 mg i zobazymy:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się