Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVG prośba o analizę logów słaby:(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prośba do was moi drodzy myślałem ze problem z mocą został rozwiązany ale jednak dalej coś go boli i nie jedzie tak jak powinnien.

Egr odłaczylem wezyk od podcisnienia

kat wywalony i wspawana rura w srodek.

wezyki podcisnienia zalozone wszystkie nowe

statyczne:

000 http://vaglog.pl/log_211973.html

001 http://vaglog.pl/log_211974.html

003 http://vaglog.pl/log_211975.html

004 http://vaglog.pl/log_211976.html

008 http://vaglog.pl/log_211977.html

010 http://vaglog.pl/log_211978.html

011 http://vaglog.pl/log_211971.html

013 http://vaglog.pl/log_211972.html

bs:

000 http://vaglog.pl/log_211987.html

003 http://vaglog.pl/log_211988.html

011 http://vaglog.pl/log_211986.html

dynamiczne:

000 001 004 http://vaglog.pl/log_211990.html

003 http://vaglog.pl/log_211991.html

008 010 http://vaglog.pl/log_211992.html

011 http://vaglog.pl/log_211989.html

dziękuje ślicznie.


zacząłem sobie sam diagnozować auto z bloków i wartośći podanych i coś jest nie tak z dynamicznym katem wtrysku i n108 fakt ze auto chodzi dziwnie klepie... a co ważne kąt wtrysku odpowiada za dynamike auta... nie wiem czy dobrze myśle :)


zrobiłem test wykonawczy i n108 zmieniało prace silnika więc chyba to nie to:|

Opublikowano

kąt wtrysku ustaw na 55 w BS, dawka paliwa 4,4, przepływka ok, turbo ładnie trzyma cisnienie, egr naprawde nie działa :), wtryski maja dobre korekcje.

Opublikowano

kat wtrysku jutro rano skoryguje a co do dawki zmniejszyc na 3.8-3.6 czy zostawic jak jest?

Opublikowano (edytowane)

Są różne szkoły, im mniejsza wartosc tym więcej mocy im wieksza tym mniej ale ladniej chodzi, ja ustawiam na 3.6

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Tak jak kolega napisał ustaw dawkę powyżej 3 mg i zacznij tym autem jezdzić dynamicznie bo łopatki zaczynają sie przycinać w turbo

Opublikowano

001 się robi przy całej elektryce off, możesz adaptacją sobie skorygować na ile uważasz i porównać, na 4,0, potem na 3,6 i potem na 3,0mg i porównać kiedy auto jest najzrywniejsze, jeżeli przy 3,0mg nie będzie jakiej widocznej poprawy możesz ustawić ciut wyżej, z mojego doświadczenia najoptymistyczniejsza dawka by auto najmniej paliło i było najzrywniejsze co jest bardzo ważne np. przy wjeżdżaniu na ronda to 2,8-3,0mg :) jedyny negatywny skutek takiej dawki to lato +30C z załączoną klima auto może dymić ale i być mocniejsze z załączoną klimą niż bez bo jest ciekawostką :D

kąt 42 nie jest zły, do puki zima nie zawita nie ma ciśnienia go korygować, auto nie jest słabe, jest normalne i co ważne w dobrej kondycji, jak mało ci mocy na pw mogę rozwiązać ten problem

Opublikowano

z ciekawosci ustawie jutro adaptacja na 3.4 mg i zobazymy:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...