pelonek1 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia Kompa podłącz na początek, może coś się zapisało w sterowniku silnika.
mravel Opublikowano 3 Sierpnia Autor Opublikowano 3 Sierpnia (edytowane) @pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 Tylko jest to zupelnie nieoplacalne Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial Edytowane 3 Sierpnia przez mravel
AlbionTheBest Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia 19 godzin temu, mravel napisał(a): @pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 Tylko jest to zupelnie nieoplacalne Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial Wpakuj 1.9 Avf i po problemie
george Opublikowano 4 Sierpnia Opublikowano 4 Sierpnia W dniu 3.08.2025 o 22:18, mravel napisał(a): @pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 Tylko jest to zupelnie nieoplacalne Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial Tylko koszty chyba te same jak w 3,2. Czy dokładałbyś quattro?
mravel Opublikowano 5 Sierpnia Autor Opublikowano 5 Sierpnia Na razie nie wiem co z autem, stoi u mechanika i nie bylo jeszcze ogladane. Mam nadzieje ze to jakas piedola Tymczasem
mravel Opublikowano 5 Sierpnia Autor Opublikowano 5 Sierpnia (edytowane) EDIT - zerwalo srube od napinacza. Rozrzad robiony jakos niedawno. Bedziemy badac co tam sie popsulo. Szanse ze czapka zostanie na miejscu sa raczej nikle, chyba pojde dac na msze i strzele kielicha. EDIT 2 - nie zerwalo, ale zgielo. Rozrzad podobno nie przeskoczył. Musze to zmodować bo ta sruba nie wytrzyma z ORI napiec jakie tam ida. Ktoś pomoże ? Sruba z CR? Edytowane 5 Sierpnia przez mravel 2
kamil-vag Opublikowano 5 Sierpnia Opublikowano 5 Sierpnia (edytowane) Też bym chyba doradził w razie czego wrzucić AVF, do tego EDC15 i miałbyś możliwość zrobienia sobie multimap i innych bajerów... No ale całe szczęście że nic się nie stało poważnego z tym motorem. Ciekawe czy nie da się zamontować napinacza hydraulicznego z pierwszych TDI PD, on był odporniejszy niż ten sprężynowy... Edytowane 5 Sierpnia przez kamil-vag
mravel Opublikowano 5 Sierpnia Autor Opublikowano 5 Sierpnia Dajcie spokój z tymi starymi dieslami. Jesli trzeba bedzie sciagac czapke to tylko swap na cos grubszego lub sprzedaz auta wchodzi w gre.
george Opublikowano 5 Sierpnia Opublikowano 5 Sierpnia 47 minut temu, mravel napisał(a): Dajcie spokój z tymi starymi dieslami. Jesli trzeba bedzie sciagac czapke to tylko swap na cos grubszego lub sprzedaz auta wchodzi w gre. 2,7 BiT albo 3,0 TFSI z A6 C6?
mravel Opublikowano 6 Sierpnia Autor Opublikowano 6 Sierpnia Musze wpierw uruchomic i sprawdzic to co jest bo jesli jednak doszlo do kolizji to trzeba bedzie myslec co dalej
mravel Opublikowano wczoraj o 09:32 Autor Opublikowano wczoraj o 09:32 Definicja slowa FART wywalilo gwint i wygielo szpilke Rozrzad na znakach, jeszcze nie odpalalem
Rob@k Opublikowano wczoraj o 12:29 Opublikowano wczoraj o 12:29 Dobrze, że tylko tyle się narobilo. Daj znać jak spadła temp oleju. Może też wsadzę takie coś.
mravel Opublikowano wczoraj o 14:26 Autor Opublikowano wczoraj o 14:26 (edytowane) @Rob@k musialbym vcds’em sprawdzac. Na pewno nie widze szans na przegrzanie bo chlodnica jest po byku. Montaz inaczej niz na zalaczonym filnie bo podstawa filtra jest u mnie plaska, a w silniku z filmu zapewne srodkowa czesc jest bardziej wenatrz. Dodatkowa chłodniczka oleju BAR-TEK Motosport GmbH Montaż leci inaczej niż na przykładowym filmie, który wrzuciłem z netu. Najpierw idzie ta dluga rurka z zestawu do obudowy filtra oleju, potem wjezdza na to standardowa chlodniczka, potem korpus z zestawu z termostatem, nastepnie ta specjalna nakretko tuleja ktora to juz spina i na koncu metalowy kapturek Powiększenie pojemnośći oleju w silniku Jako ciekawostkę napisze, że mod pompy oleju na ta z 1.9 tdi (po zakupie) plus miska i założenie dodatkowej chłodniczki oleju zwiekszylo pojemnosc ukladu z 3.8l do ponad 5.5l oleju Śruba (szpilka) napinacza rozrządu z CR Motyw jest taki, że naprężenia i siły działające na napinacz powodują, że standardowa szpilka M8 wyciąga się z aluminiowej głowicy, a jak się wyciągnie kawałek to napinacz nie przylega równo do głowicy tylko się pochyla i szpilka się gnie i zrywa. To, że gwintujemy otwór na nowy pod szpilke z CR M10/M8 powoduje, że w głowicy siedzi M10 i z uwagi na większą średnicę i powierzchnie gwintu, nie wyciąga się z głowicy. Pisze o tym, bo myślałem na początku, że szpilki M8 to pomyłka, że taka mała średnica i zgina je lub ścina, a nie w tym sens i powód dla których to się dzieje i pierd@oli. Edytowane 23 godziny temu przez mravel 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się