Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kompa podłącz na początek, może coś się zapisało w sterowniku silnika.

Opublikowano (edytowane)

@pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. 
Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 

Tylko jest to zupelnie nieoplacalne

Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial 

Edytowane przez mravel
Opublikowano
19 godzin temu, mravel napisał(a):

@pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. 
Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 

Tylko jest to zupelnie nieoplacalne

Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial 

Wpakuj 1.9 Avf i po problemie 

Opublikowano
W dniu 3.08.2025 o 22:18, mravel napisał(a):

@pelonek1 autko szusuje laweta 380km od miejsca startu. 
Coraz bardziej zastanawiam sie czy nie wj***c tam 2.7bit lub 4.0 z s6 

Tylko jest to zupelnie nieoplacalne

Gdybym mial 3.2 w benie w Q to bym sie nawet nie zastanawial 

Tylko koszty chyba te same jak w 3,2. Czy dokładałbyś quattro?

Opublikowano

Na razie nie wiem co z autem, stoi u mechanika i nie bylo jeszcze ogladane. Mam nadzieje ze to jakas piedola

Tymczasem

 

IMG_1748.jpeg

Opublikowano (edytowane)

EDIT - zerwalo srube od napinacza. Rozrzad robiony jakos niedawno. Bedziemy badac co tam sie popsulo. Szanse ze czapka zostanie na miejscu sa raczej nikle, chyba pojde dac na msze i strzele kielicha. 

EDIT 2 - nie zerwalo, ale zgielo. Rozrzad podobno nie przeskoczył. Musze to zmodować bo ta sruba nie wytrzyma z ORI napiec jakie tam ida. Ktoś pomoże ? Sruba z CR?

Edytowane przez mravel
  • wow 2
Opublikowano (edytowane)

Też bym chyba doradził w razie czego wrzucić AVF, do tego EDC15 i miałbyś możliwość zrobienia sobie multimap i innych bajerów... No ale całe szczęście że nic się nie stało poważnego z tym motorem. Ciekawe czy nie da się zamontować napinacza hydraulicznego z pierwszych TDI PD, on był odporniejszy niż ten sprężynowy...

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Dajcie spokój z tymi starymi dieslami. 
Jesli trzeba bedzie sciagac czapke to tylko swap na cos grubszego lub sprzedaz auta wchodzi w gre. 

Opublikowano
47 minut temu, mravel napisał(a):

Dajcie spokój z tymi starymi dieslami. 
Jesli trzeba bedzie sciagac czapke to tylko swap na cos grubszego lub sprzedaz auta wchodzi w gre. 

2,7 BiT albo 3,0 TFSI z A6 C6?:decayed:

Opublikowano

Musze wpierw uruchomic i sprawdzic to co jest bo jesli jednak doszlo do kolizji to trzeba bedzie myslec co dalej

Opublikowano

Definicja slowa FART

wywalilo gwint i wygielo szpilke

Rozrzad na znakach, jeszcze nie odpalalem

IMG_1781.jpeg

IMG_1779.jpeg

Opublikowano

To leci chlodnica oleju

IMG_1789.jpeg

IMG_1792.jpeg

IMG_1787.jpeg

Opublikowano

Dobrze, że tylko tyle się narobilo. Daj znać jak spadła temp oleju. Może też wsadzę takie coś.

Opublikowano (edytowane)

@Rob@k musialbym vcds’em sprawdzac. Na pewno nie widze szans na przegrzanie bo chlodnica jest po byku. Montaz inaczej niz na zalaczonym filnie bo podstawa filtra jest u mnie plaska, a w silniku z filmu zapewne srodkowa czesc jest bardziej wenatrz. 

Dodatkowa chłodniczka oleju BAR-TEK Motosport GmbH 
Montaż leci inaczej niż na przykładowym filmie, który wrzuciłem z netu. Najpierw idzie ta dluga rurka z zestawu do obudowy filtra oleju, potem wjezdza na to standardowa chlodniczka, potem korpus z zestawu z termostatem, nastepnie ta specjalna nakretko tuleja ktora to juz spina i na koncu metalowy kapturek ;)

 

Powiększenie pojemnośći oleju w silniku
Jako ciekawostkę napisze, że mod pompy oleju na ta z 1.9 tdi (po zakupie) plus miska i założenie dodatkowej chłodniczki oleju zwiekszylo pojemnosc ukladu z 3.8l do ponad 5.5l oleju

Śruba (szpilka) napinacza rozrządu z CR

Motyw jest taki, że naprężenia i siły działające na napinacz powodują, że standardowa szpilka M8 wyciąga się z aluminiowej głowicy, a jak się wyciągnie kawałek to napinacz nie przylega równo do głowicy tylko się pochyla i szpilka się gnie i zrywa. To, że gwintujemy otwór na nowy pod szpilke z CR M10/M8 powoduje, że w głowicy siedzi M10 i z uwagi na większą średnicę i powierzchnie gwintu, nie wyciąga się z głowicy. 

Pisze o tym, bo myślałem na początku, że szpilki M8 to pomyłka, że taka mała średnica i zgina je lub ścina, a nie w tym sens i powód dla których to się dzieje i pierd@oli. 

Edytowane przez mravel
  • Lubię to 1
  • Super 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...