Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


mravel

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem że ja potrzebuje płyn do mycia kominków ale kolega potrzebuje bardziej 🥲

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, mravel napisał(a):

Ja bym to raczej skomentowal jako sp***dolone zamowienie 😂

 Nie inaczej, trochę słabo to wygląda :wink:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, mravel napisał(a):

Ja bym to raczej skomentowal jako sp***dolone zamowienie 😂

Jak zwał tak zwał, widać, że  moc jest ;) 

A tak na poważnie, to zostawiasz te pompki i czarny zderzak, czy wymieniasz na te których nie dostałeś?

Albo większe turbo kłaść ;)

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpewniej bede je wyjmowal, spieka rowniez. Jazda na spieku w korku to masakra. 

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sprawa - auto zrobiło 4500 km w obecnym setupie i pojawiają sie dwa problemy.

Gdy temperatura powietrza na zewnatrz jest wieksza niż 25* auto wpada w dosc duze wg mnie wibracje w przedziale 1800 - 2300 obr. Widac to w szczegolnosci jadac na tempomacie lub ze stala predkoscia jeśli pojawia sie sytuacja wymagajaca zwiekszenia mocy np podjazd pod lekka gorke na autostradzie. Jedyne rozwiazanie to albo wejscie ponad 2400 obrotow albo mniej niz 1800. Dzieje sie tak tylko przy wyzszej temp. Po powrocie do PL temperatura spadla na dworze do 19-20* i problem znikl. 

Druga sprawa rowniez zwiazana z temperatura. Jesli jest goraco na dworze to auto dymi na postoju i ten dym nie wyglada dobrze. Jest czarno niebieskawy. Gryzacy. 

Trzecia sprawa -> wtryski od Jaronai sprawiaja problemy jak widać. Co założyć? 

 

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski Mariusz Kilianek, tego drugiego nazwiska nie pamiętam ale podobno oni współpracują. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Ivanek napisał(a):

Mariusz Kilianek

Jaron chyba nie robi sam wtrysków tylko dla niego robi Kilianek. Przynajmniej ja tak to rozumiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, mravel napisał(a):

Jaron chyba nie robi sam wtrysków tylko dla niego robi Kilianek. Przynajmniej ja tak to rozumiem. 

Teraz doczytałem że myślimy o tej samej osobie. Próbowałeś z nim rozważać problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jest dyskusja bo chyba sam nie wie jakie wtryski mi sprzedal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mravel napisał(a):

Na razie jest dyskusja bo chyba sam nie wie jakie wtryski mi sprzedal. 

Ogólnie to nie spotkałem się by ktokolwiek na nich narzekał, wręcz traktują ich jako top1 wtryskipanów w PL. 

Próbowałabym się jakoś porozumieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mravel napisał(a):

Jest sprawa - auto zrobiło 4500 km w obecnym setupie i pojawiają sie dwa problemy.

Gdy temperatura powietrza na zewnatrz jest wieksza niż 25* auto wpada w dosc duze wg mnie wibracje w przedziale 1800 - 2300 obr. Widac to w szczegolnosci jadac na tempomacie lub ze stala predkoscia jeśli pojawia sie sytuacja wymagajaca zwiekszenia mocy np podjazd pod lekka gorke na autostradzie. Jedyne rozwiazanie to albo wejscie ponad 2400 obrotow albo mniej niz 1800. Dzieje sie tak tylko przy wyzszej temp. Po powrocie do PL temperatura spadla na dworze do 19-20* i problem znikl. 

Druga sprawa rowniez zwiazana z temperatura. Jesli jest goraco na dworze to auto dymi na postoju i ten dym nie wyglada dobrze. Jest czarno niebieskawy. Gryzacy. 

Druga sprawa -> wtryski od Jaronai sprawiaja problemy jak widać. Co założyć? 

 

Tylko i wyłącznie winna wtrysków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podbobnie, że jak jest powyżej 30⁰C to jakoś tak kuleje silnik i dymi. 

Czyli mówicie wtryski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, H4mm3R napisał(a):

Tylko i wyłącznie winna wtrysków. 

Przelewają w stosunku do faktycznego zapotrzebowania? Po prostu brakuje powietrza na taką dawkę paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, george napisał(a):

Przelewają w stosunku do faktycznego zapotrzebowania? Po prostu brakuje powietrza na taką dawkę paliwa. 

Tak, nawet na serii miałem takie objawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na domiar złego padła mi przepustnica. W wolnej chwili sobie ją wymontuje. Jaki zamiennik kupić? Może się zdarzyć, że jej nie naprawię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety w mojej przepustnicy padla elektryka. Wyczyscilem calosc z oleju i nie wstala. Dzis przyszla druga, zalozona dziala elegancko.

Jest za to nowy problem - piszczy z okolic skrzyni (?) przy cofaniu. Lozysko oporowe? Tylko dlaczego akurat wtedyi tylko wtedy? A moze to klocki hmm

 

EDIT na pewno nie klocki. Usiadziemy do tego na spokojnie synek. 
Dzis w trybie ekspresowym naprawialem lutownica wiazke drzwi bo 1. ulamal sie jeden z kabelkow od CAN i zabezpieczenie wariowalo (o dziwo wszystko inne dzialalo) 2. polowa pozostalych przewodow miala ulamane oslony i grozilo to zwarciem

 

EDIT 2 (!)

samo zlutowanie kabla CAN nie naprawia problemu z błędem 01331. Moim błędem było dosztukowanie 2 cm kabla aby łatwiej połączyć przerwę oraz nie skręcenie kabli. Mimo polutowania błąd pojawiał się dalej. dopiero zlutowanie dokładnie w miejscu przerwania i skręcenie kabli usunęło problem 

- lektura

 

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zrobiliśmy z Adrianem korektę i efekty są obiecujące. Auto już tak nie kopci. Nie legitymuje się już też deklarowaną mocą, jest delikatniej mniej. Jeśli miałoby być lepiej, trzeba popracować nad IC. Jest po prostu nie wydajny.

 

Z nowości wjechało chłodzenie schowka. Dosłownie 30 min roboty na spokojnie. Rurka 47 zł na allegro. Niestety sama zaślepka - regulacja - nakrętka - zwał jak zwał - kosztuje ponad XXX zł i zastanawiam się nad jej dorobieniem. Obecnie schowek jest chłodzony cały czas ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, mravel napisał(a):

 

Z nowości wjechało chłodzenie schowka. Dosłownie 30 min roboty na spokojnie. Rurka 47 zł na allegro. Niestety sama zaślepka - regulacja - nakrętka - zwał jak zwał - kosztuje ponad XXX zł i zastanawiam się nad jej dorobieniem. Obecnie schowek jest chłodzony cały czas ;)

 

 

Też mi to chodzi po głowie. Podlinkujesz rurkę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...