Hezen Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wymagane obroty silnika na biegu jałowym: 860-940/min Tutaj znajdziesz wszystko czego potrzebujesz: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285275-allcharakterystyka-poszczegolnych-blokow-pomiarowych-w-programie-vag-com/
Musashi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 nie ma śladów płynu na pokrywie dolnej silnika? drgania może powodować wiele niesprawności. plecionka, poduszki silnika, wtrysk, dwumas, sprzęglo alternatora, pompa wspomagania, itp
BEpower07 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Jeśli chodzi o drgania prawdopodobnie poszedł czujnik temperatury silnika. Co o tym sądzicie?
Musashi Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 hmm, mało prawdopodobne, odepnij jego złączkę i porównaj. a jak go zweryfikowałeś?
BEpower07 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Mechanik go zdefiniował, nierówna praca silnika na biegu jałowym może być przyczyna padnięcia czujnika, jutro wymieniam więc napisze czy na 100% to.
Hezen Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Nierowna praca silnika nie musi być spowodowana uszkodzonym czujnikiem temperatury płynu chłodzącego. Gdybyś miał vaga to bez problemów sprawdziłbyś go. Niesprawne świece żarowe, liche wtryski, plecionka, padnięte poduchy silnika też będą powodować drgania silnika. Wysłane z mojego GT-I9100
BEpower07 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 dzisiaj jade wymienic czujnik i ustawic kat wtrysku, dam znac czy przestalo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się