McArius Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam, Padła mi pompka cntralnego, efekt taki iż każdy z zamków muszę ręcznie otwierać/zamykać, szyby działają bez zarzutu. Model pompki który mam to: 8D0.862.257 C - 1999-2003 - Bez alarmu. Bez pilota. (Audi A3/A4) Pytanie jest takie: 1. Muszę szukać takiej samej pompki czy mogę użyć innej, która ma transmitter do zdalnego zamykania / otwierania ? 2. Jeżeli mogę użyć innej, z transmitterem, to klucze (scyzoryki) muszę od razu kodować do IMMO czy też można tymczasowo używać obecnych kluczy (nieskładanych) a zrobienie scyzoryków zostawić na później? P.S. nie wydaje mi się aby pompka zdechła tylko w zakresie podciśnienia (wirnik) bo na płytce, po zdjęciu osłony pompki, widać lekkie nadpalenie Dzięki za wszelkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Najlepiej kupić pompkę o tych samych numerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McArius Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) przewalam AlleDrogo i pompeczki o moim numerze chodzą po 300 zeta w górę.... za pompkę bez alarmu, bez transmittera te same pompki w wersji D / E (z alarmem lub alarmem i transmitterem chodzą po 100~200 zeta) Czyli "mniej za wiecej" ??? (w sensie mniej dostaniesz za więcej kasy).... dlatego skłaniam sie bardziej ku wymianie pompki na model z transmitterem i dorobienie sobie scyzoryków itp. Można tak? Ma ktoś doświadczenie z podobnym tematem? Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez McArius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tylko że suma sumaru wyjdzie na to samo. Lepiej kup taką samą , jeszcze gdyby była z gwarancją rozruchową to tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) mój przedlift jak kupiłem miał pompkę nie obsługującą pilotów, zachciało mi się scyzoryków kupiłem pompkę z zakodowanym pod nią scyzorem ( zapłaciłem 225 zł ), u klucznika dorobiłem grot i pastylkę immo, zmieniłem pompkę i dołożyłem antenę i działa elegancko Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez BF10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McArius Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tylko że suma sumaru wyjdzie na to samo. Lepiej kup taką samą , jeszcze gdyby była z gwarancją rozruchową to tylko. No właśnie że nie wyjdzie na to samo. Jeżeli pompkę bez pilota i alarmu kupię za około 400 zeta (po tyle je widzę na alledrogo) to będę miał: 1. działający centralny zamek BEZ PILOTA Jeżeli wymienie pompkę na wersję z pilotem, za dajmy na to ~200 zeta, do tego 2 klucze scyzoryki za ~100 + K+can commender za 80 do zakodowania immo, to jak nawet dotną mi groty za jakieś 50 zeta w efekcie otrzymam koszt rzędu 450 złociszy. W efekcie podobnej ceny będę miał: 1. działający centralny 2. działający pilot 3. składany klucz, który nie będzie mi dziurawił kieszeni tak więc ja tam widzę różnicę mój przedlift jak kupiłem miał pompkę nie obsługującą pilotów, zachciało mi się scyzoryków kupiłem pompkę z zakodowanym pod nią scyzorem ( zapłaciłem 225 zł ), u klucznika dorobiłem grot i pastylkę immo, zmieniłem pompkę i dołożyłem antenę i działa elegancko I to jest pomysł Zdradzisz ile wynosił koszt i gdzie docinałeś groty? Zauważyłem że jesteś z Malborka, czyli moje okolice, więc warto posiłkować sie sprawdzonym klucznikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) ogólnie robiłem to w Malborku, jak chcesz dam Ci namiar za docięcie i wymianę grota + wymianę pastylki immo ( tyle, że pastylkę wymienił i przełożył mi z uszkodzonego kluczyka zapasowego, nie brałem nowej, a udało mu się przełożyć ) zapłaciłem u niego bodajże +/- 50 zł mało tego, swoją pompkę wystawiłem na alledrogo i momentalnie poszła za 130 zł więc - za kupno pomki i scyzora 225 zł + klucznik coś koło 50 zł + antena około 20 zł = 295 zł sprzedaż swojej starej 130 zł więc wyszło mnie na czysto coś koło 165 zł a wygoda nieporównywalna Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez BF10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jakby co to mam 8D0.862.257 C nie wiedziałem, że są tyle warte a trzymam ją w zapasie gdyby mi wirnik strzelił Wracając do tematu, montuj pompkę na piloty Bardzo prosty zabieg a ile radości Groty możesz dociąć i dodać transpondery do immo w późniejszym czasie Pompka z pilotami jakieś 250zł, antenę sam dorobisz, groty z docieciem jakieś 80zl Can commander Ci się przyda jeżeli posiadasz licznik Vdo Jak masz jaegera to pinu commanderem nie wydobędziesz Jak masz pin to wystarczy kkl od viaken i vag com. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 po co kolesiow mieszanie w glowie. po co kodowac immo ?? troche powagi a nie generowac koszta. napisz w dziale kupie ze kupisz pompke centralnego z pilotem/ami i juz ceny w granicach 200 zł. immo nie musisz kodowac poniewaz przekladasz pastylke z kluczyka swojego do nowego i auto pali na dotyk jedynie tylko wymiana grotow i wsio wszystko gotowe. pytanie tylko jest jedno jaka pompke kupic (numer).najlepiej taka ktora wszystko obsluguje i ma taka sama ilosc wtyczek co twoja. gdy bedziesz kupowal pros o foto plytki. zdemontowac obudowe jest latwo jesli swoja rozbierales ze wiesz o nadpaleniach. tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Źle się wyraziłem chodziło mi o koszty bo te są takie same albo nawet większe o 50 zł. Co innego funkcje jakie zyskasz . W tym wypadku to warto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Magicbattle, dnia 15 Kwie 2015 - 06:48, napisał: po co kolesiow mieszanie w glowie. po co kodowac immo ?? troche powagi a nie generowac koszta. napisz w dziale kupie ze kupisz pompke centralnego z pilotem/ami i juz ceny w granicach 200 zł. immo nie musisz kodowac poniewaz przekladasz pastylke z kluczyka swojego do nowego i auto pali na dotyk jedynie tylko wymiana grotow i wsio wszystko gotowe. pytanie tylko jest jedno jaka pompke kupic (numer).najlepiej taka ktora wszystko obsluguje i ma taka sama ilosc wtyczek co twoja. gdy bedziesz kupowal pros o foto plytki. zdemontowac obudowe jest latwo jesli swoja rozbierales ze wiesz o nadpaleniach. tyle w temacie Pastylki lubią pękać przy wyciąganiu a kabel, żeby się podpiąć do auta i tak się przyda pewnie kiedyś. Jak kupi pompkę, która ma wszystko to i tak będzie musiał zmienić kodowanie, żeby alarmu nie aktywowała. Syreny i czujników alarmu co prawda i tak nie ma ale jak z kluczyka otworzy drzwi (bo np. Bateria wysiądzie w pilocie) to będzie świrować. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McArius Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 dzięki za wszelkie sugestie. Plan już mam:1. sprawdzić model Licznika (jak bedzie Jaeger to kiszka - a jest to prawdopodobne bo mam pół FIS'a - a tutaj ponoć lubi być Jaeger)2. Jeżeli VDO - to dokupuję K+Can commander - bo PINu brak kabelek i tak się przyda. 3. Dokupuje pompkę z pilotem, 4. Docinam grot, 5. Dokupuję jeden "pastylek" 6. Doprogramuję jeden kluczyk z tym pastylkiem (bo kompletu brak - niby niemiec zagubił w czeluściach czasu) i w ten sposób osiągne "komplet" kluczy, z czego jeden składany z pilotem do codziennego uzytku a reszta niech leży na wypadek W Góra 400 zeta się wyrobię.P.S. świetny temat jest w tej sprawie w dziale Warsztat - kodowanie IMMO, pilotów... rozpiski pompek, kluczyków PO PROSTU CUDA ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Siema Podłączam się do tematu żeby nie zakładać nowego. Domyślam, że padła mi pompka centralnego. Oto moje pytania: 1) Jak otworzyć bagażnik, nie mam możliwości z kluczyka. 2) Jak otworzyć klapkę wlewu paliwa? 3) Czy za działanie pomki odpowiada jakiś bezpiecznik lub przekaźnik? 4) Rozumie, że musze kupić pomkę o takich samych numerach jak mam obecnie? Będę wdzięczny za pomoc Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) 1)Nie wiem jak w przedliftach ale w polifcie wystarczy podać sygnał na odpowiedni pin we wtyczce pompki http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8D0862257.pdf 2) klapke wlewu idzie awaryjnie otworzyć od wewnątrz. Gdzieś była instrukcja jak to zrobić. Nie wiem czy czasem w pdf'ie a4 sam naprawiam 4) nie koniecznie musi być z tym samym numerem Tu masz opis funkcji pompek http://www.digakom.de/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4 Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 ja w sedanie mogę normalnie otworzyć klapę po wciśnięciu zamka, oczywiście trzeba przekręcić tak aby był w pozycji otwartej siłownik od klapki jest pod prawym boczkiem, wystarczy go odchylić i cofnąć ręką bolczyk co do samej pompki proponuję na początek poprawić zimnie luty, u mnie pomogło i działa normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Jeśli pompka długo "buczy" to znaczy, że wirnik się posypał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Jeśli pompka długo "buczy" to znaczy, że wirnik się posypał? Bardziej bym obstawiał nieszczelność. Sprawdź czy powietrze gdzieś nie ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Jeśli pompka długo "buczy" to znaczy, że wirnik się posypał?Bardziej bym obstawiał nieszczelność. Sprawdź czy powietrze gdzieś nie ucieka.Albo czujnik ciśnienia w pompce trzeba podregulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Ok tylko jak to zrobić? Póki co próbuje otworzyć klapkę wlewu paliwa, odchyliłem od góry boczek bagażnika i nie widzę żadnego siłownika sterującego otwieraniem klapki. Gdzie on sie znajduje dokładnie? Pompka już do mnie jedzie. Powiedzcie panowie w jaki sposób zakodować piloty do nowej pompki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dobrze poszukaj, setki razy opisywane to było na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się