Jump to content
IGNORED

padnięta pompka centralnego


McArius

Recommended Posts

Witam,


Padła mi pompka cntralnego, efekt taki iż każdy z zamków muszę ręcznie otwierać/zamykać, szyby działają bez zarzutu.

Model pompki który mam to:

8D0.862.257 C - 1999-2003 - Bez alarmu. Bez pilota. (Audi A3/A4)


Pytanie jest takie:

1. Muszę szukać takiej samej pompki czy mogę użyć innej, która ma transmitter do zdalnego zamykania / otwierania ?

2. Jeżeli mogę użyć innej, z transmitterem, to klucze (scyzoryki) muszę od razu kodować do IMMO czy też można tymczasowo używać obecnych kluczy (nieskładanych) a zrobienie scyzoryków zostawić na później?


P.S. nie wydaje mi się aby pompka zdechła tylko w zakresie podciśnienia (wirnik) bo na płytce, po zdjęciu osłony pompki, widać lekkie nadpalenie :(


Dzięki za wszelkie sugestie.

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej kupić pompkę o tych samych numerach

Link to comment
Share on other sites

przewalam AlleDrogo i pompeczki o moim numerze chodzą po 300 zeta w górę.... za pompkę bez alarmu, bez transmittera

te same pompki w wersji D / E (z alarmem lub alarmem i transmitterem chodzą po 100~200 zeta)

Czyli "mniej za wiecej" ??? (w sensie mniej dostaniesz za więcej kasy).... dlatego skłaniam sie bardziej ku wymianie pompki na model z transmitterem i dorobienie sobie scyzoryków itp. Można tak? Ma ktoś doświadczenie z podobnym tematem?

Edited by McArius
Link to comment
Share on other sites

Tylko że suma sumaru wyjdzie na to samo. Lepiej kup taką samą , jeszcze gdyby była z gwarancją rozruchową to tylko.

Link to comment
Share on other sites

mój przedlift jak kupiłem miał pompkę nie obsługującą pilotów, zachciało mi się scyzoryków :D kupiłem pompkę z zakodowanym pod nią scyzorem ( zapłaciłem 225 zł ), u klucznika dorobiłem grot i pastylkę immo, zmieniłem pompkę i dołożyłem antenę i działa elegancko :D

Edited by BF10
Link to comment
Share on other sites

Tylko że suma sumaru wyjdzie na to samo. Lepiej kup taką samą , jeszcze gdyby była z gwarancją rozruchową to tylko.

No właśnie że nie wyjdzie na to samo.

Jeżeli pompkę bez pilota i alarmu kupię za około 400 zeta (po tyle je widzę na alledrogo) to będę miał:

1. działający centralny zamek BEZ PILOTA

Jeżeli wymienie pompkę na wersję z pilotem, za dajmy na to ~200 zeta, do tego 2 klucze scyzoryki za ~100 + K+can commender za 80 do zakodowania immo, to jak nawet dotną mi groty za jakieś 50 zeta w efekcie otrzymam koszt rzędu 450 złociszy. W efekcie podobnej ceny będę miał:

1. działający centralny

2. działający pilot

3. składany klucz, który nie będzie mi dziurawił kieszeni ;)

tak więc ja tam widzę różnicę ;)

mój przedlift jak kupiłem miał pompkę nie obsługującą pilotów, zachciało mi się scyzoryków :D kupiłem pompkę z zakodowanym pod nią scyzorem ( zapłaciłem 225 zł ), u klucznika dorobiłem grot i pastylkę immo, zmieniłem pompkę i dołożyłem antenę i działa elegancko :D

I to jest pomysł ;)

Zdradzisz ile wynosił koszt i gdzie docinałeś groty? Zauważyłem że jesteś z Malborka, czyli moje okolice, więc warto posiłkować sie sprawdzonym klucznikiem.

Link to comment
Share on other sites

ogólnie robiłem to w Malborku, jak chcesz dam Ci namiar :) za docięcie i wymianę grota + wymianę pastylki immo ( tyle, że pastylkę wymienił i przełożył mi z uszkodzonego kluczyka zapasowego, nie brałem nowej, a udało mu się przełożyć ) zapłaciłem u niego bodajże +/- 50 zł :) mało tego, swoją pompkę wystawiłem na alledrogo i momentalnie poszła za 130 zł :D więc - za kupno pomki i scyzora 225 zł + klucznik coś koło 50 zł + antena około 20 zł = 295 zł :D sprzedaż swojej starej 130 zł więc wyszło mnie na czysto coś koło 165 zł :D a wygoda nieporównywalna :D

Edited by BF10
Link to comment
Share on other sites

Jakby co to mam 8D0.862.257 C

nie wiedziałem, że są tyle warte a trzymam ją w zapasie gdyby mi wirnik strzelił

​Wracając do tematu, montuj pompkę na piloty

Bardzo prosty zabieg a ile radości


Groty możesz dociąć i dodać transpondery do immo w późniejszym czasie


Pompka z pilotami jakieś 250zł, antenę sam dorobisz, groty z docieciem jakieś 80zl

Can commander Ci się przyda jeżeli posiadasz licznik Vdo

Jak masz jaegera to pinu commanderem nie wydobędziesz


Jak masz pin to wystarczy kkl od viaken i vag com.

Link to comment
Share on other sites

po co kolesiow mieszanie w glowie. po co kodowac immo ?? troche powagi a nie generowac koszta. napisz w dziale kupie ze kupisz pompke centralnego z pilotem/ami i juz ceny w granicach 200 zł. immo nie musisz kodowac poniewaz przekladasz pastylke z kluczyka swojego do nowego i auto pali na dotyk jedynie tylko wymiana grotow i wsio wszystko gotowe. pytanie tylko jest jedno jaka pompke kupic (numer).najlepiej taka ktora wszystko obsluguje i ma taka sama ilosc wtyczek co twoja. gdy bedziesz kupowal pros o foto plytki. zdemontowac obudowe jest latwo jesli swoja rozbierales ze wiesz o nadpaleniach. tyle w temacie

Link to comment
Share on other sites

Źle się wyraziłem chodziło mi o koszty bo te są takie same albo nawet większe o 50 zł. Co innego funkcje jakie zyskasz . W tym wypadku to warto .

Link to comment
Share on other sites

Magicbattle, dnia 15 Kwie 2015 - 06:48, napisał:

po co kolesiow mieszanie w glowie. po co kodowac immo ?? troche powagi a nie generowac koszta. napisz w dziale kupie ze kupisz pompke centralnego z pilotem/ami i juz ceny w granicach 200 zł. immo nie musisz kodowac poniewaz przekladasz pastylke z kluczyka swojego do nowego i auto pali na dotyk jedynie tylko wymiana grotow i wsio wszystko gotowe. pytanie tylko jest jedno jaka pompke kupic (numer).najlepiej taka ktora wszystko obsluguje i ma taka sama ilosc wtyczek co twoja. gdy bedziesz kupowal pros o foto plytki. zdemontowac obudowe jest latwo jesli swoja rozbierales ze wiesz o nadpaleniach. tyle w temacie

Pastylki lubią pękać przy wyciąganiu a kabel, żeby się podpiąć do auta i tak się przyda pewnie kiedyś.

Jak kupi pompkę, która ma wszystko to i tak będzie musiał zmienić kodowanie, żeby alarmu nie aktywowała. Syreny i czujników alarmu co prawda i tak nie ma ale jak z kluczyka otworzy drzwi (bo np. Bateria wysiądzie w pilocie) to będzie świrować.

Edited by Fazii
Link to comment
Share on other sites

dzięki za wszelkie sugestie. Plan już mam:
1. sprawdzić model Licznika (jak bedzie Jaeger to kiszka - a jest to prawdopodobne bo mam pół FIS'a - a tutaj ponoć lubi być Jaeger)
2. Jeżeli VDO - to dokupuję K+Can commander - bo PINu brak :( kabelek i tak się przyda.

3. Dokupuje pompkę z pilotem,

4. Docinam grot,

5. Dokupuję jeden "pastylek"

6. Doprogramuję jeden kluczyk z tym pastylkiem (bo kompletu brak - niby niemiec zagubił w czeluściach czasu)

i w ten sposób osiągne "komplet" kluczy, z czego jeden składany z pilotem do codziennego uzytku a reszta niech leży na wypadek W ;) Góra 400 zeta się wyrobię.

P.S. świetny temat jest w tej sprawie w dziale Warsztat - kodowanie IMMO, pilotów... rozpiski pompek, kluczyków PO PROSTU CUDA ;D

Link to comment
Share on other sites

Siema :hi:

Podłączam się do tematu żeby nie zakładać nowego.

Domyślam, że padła mi pompka centralnego.

Oto moje pytania:

1) Jak otworzyć bagażnik, nie mam możliwości z kluczyka.

2) Jak otworzyć klapkę wlewu paliwa?

3) Czy za działanie pomki odpowiada jakiś bezpiecznik lub przekaźnik?

4) Rozumie, że musze kupić pomkę o takich samych numerach jak mam obecnie?

Będę wdzięczny za pomoc :hi:


Pomoże ktoś?

Link to comment
Share on other sites

1)Nie wiem jak w przedliftach ale w polifcie wystarczy podać sygnał na odpowiedni pin we wtyczce pompki

http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf

http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8D0862257.pdf

2) klapke wlewu idzie awaryjnie otworzyć od wewnątrz. Gdzieś była instrukcja jak to zrobić. Nie wiem czy czasem w pdf'ie a4 sam naprawiam

4) nie koniecznie musi być z tym samym numerem

Tu masz opis funkcji pompek

http://www.digakom.de/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4

Edited by Fazii
Link to comment
Share on other sites

ja w sedanie mogę normalnie otworzyć klapę po wciśnięciu zamka, oczywiście trzeba przekręcić tak aby był w pozycji otwartej

siłownik od klapki jest pod prawym boczkiem, wystarczy go odchylić i cofnąć ręką bolczyk

co do samej pompki proponuję na początek poprawić zimnie luty, u mnie pomogło i działa normalnie ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli pompka długo "buczy" to znaczy, że wirnik się posypał?

Link to comment
Share on other sites

Jeśli pompka długo "buczy" to znaczy, że wirnik się posypał?

Bardziej bym obstawiał nieszczelność. Sprawdź czy powietrze gdzieś nie ucieka.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli pompka długo "buczy" to znaczy, że wirnik się posypał?

Bardziej bym obstawiał nieszczelność. Sprawdź czy powietrze gdzieś nie ucieka.
Albo czujnik ciśnienia w pompce trzeba podregulować.
Link to comment
Share on other sites

Ok tylko jak to zrobić?

Póki co próbuje otworzyć klapkę wlewu paliwa, odchyliłem od góry boczek bagażnika i nie widzę żadnego siłownika sterującego otwieraniem klapki.

Gdzie on sie znajduje dokładnie?


Pompka już do mnie jedzie.

Powiedzcie panowie w jaki sposób zakodować piloty do nowej pompki?

Link to comment
Share on other sites

Dobrze poszukaj, setki razy opisywane to było na forum

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...