Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T BEX 271km/365nm K03RS2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Zakladam nowy temat z wykresem mojej a4ki. Wczoraj widzialem ze paru osobom cos nie pasowalo lub poprostu bolaly 4 litery. Mniejsza o to ma byc zgodnie z zasadami.
Audi A4 b6 1.8T BEX 2004

Przeprowadzone modyfikacje:

-Turbo K03RS2
-Uklady wydechowy: DP 3'' reszta 2,5 na 3 tlumikach przelotowych od Baq-garage
-FMIC razem z kompletnym orurowaniem od GREGOR10.pl
- TIP HI-FlOW zbudowany przez Gregor10
- Wtryski 440cc Bosch
- Kevlarowa tarcza sprzegla
- Wskaznik EGT

Calosc wystrojona przez GREGOR10.PL

Wynik to 270km i 365nm- jest to chyba najmocniejsza b6 z taka turbina w PL i nie tylko

Wykres:
c3252a4a2bcc9447m.png

Caly opis na stronie: http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-k03rs2-270km-370nm/

Stary temat prosze skasowac. Gdyby byly jakies pytania- walic smialo Przepraszam za nie polskie znaki!
Dziekuje za uwage,pozdrawiam

Edytowane przez Tarantula56
Opublikowano

Widziałem juz wcześniej gratki wyniku pokaz jakis film jak to na tym wydechu pracuje :)

Opublikowano

zapodaj logi

Opublikowano

Taki tam onboard :) trudno jest na filmiku oddac dzwiek

Opublikowano

drugi bieg do 100 idzie jak wściekły....

Opublikowano

Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.

Opublikowano

Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.

nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped

Opublikowano

Kapcie 235/40/18 michelin pilot sport 3... Od 3 biegu juz jest trakcja :) oczywiscie jezeli bedzie tylko okazja to nagram zrzut na zegary i wrzuce.

Opublikowano

ale krótka 2 i 3 :)

Opublikowano

Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.

nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped

Ja miałem na myśli oczywiście rolkę, a nie sprint od 0, bo tutaj jeszce dużo zależy od samego kierowcy. Poza tym kto non stop startuje ogniem do 0... ja nie. Wolę 100-200, bo to pokazuje elastyczność na trasie/autostradzie.

Opublikowano

na dwójce przy jakiś 5600 obr nad czym sie zastanawia?

Opublikowano

opony trakcje łapią..

Opublikowano

na dwójce przy jakiś 5600 obr nad czym sie zastanawia?

nad trakcją ? :D

Opublikowano

nie pomyślałem...a już wiadomo FWD

Pytanie do stroiciela....

Czy w naszych ecu można zrobić 2 mapy?

Jedna bardziej lajtowa do jazdy a druga do kilowania?

Opublikowano

mozna zrobić 2 mapy

Opublikowano (edytowane)

ciekawe, golf jest kolo 100kg min lzejszy, ma 30ps wiecej, wydajniejsza jednostke 2.0t, lepsze turbo itp a na jednym z filmikow dostaje w dupke.

Ciekawe ile by golfowi wyszlo na hamowni gregor10, ale chyba nie trzysta

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Tlumaczyc mozna to tez tym, ze rolka byla z dwojki i moje opony troche lepiej ogarnialy. W kazdym badz razie na pare prob ktore robilismy golf jest szybszy, ale myslalem ze bardziej dostane w dupe. Golf naprawde zapina. Ma dwa softy mocny jest na 360km i 520nm ale nie bylo sensu go odpalac przy probie z moja audi ;)

Opublikowano

Wbrew pozorom na tym filmie widać właśnie tą różnicę w mocy i wadze, bo Golf odchodził dość żwawo.

Swoją drogą, na tym 1 filmiku - udało się wyhamować na światłach? :lol:

Opublikowano

Za kazdym razem gdy sie tam scigamy zastanawiam sie po co te swiatla tam sa. To teren portu, w nocy zero ruchu. Zawsze robimy 2-3 objazdy na zapoznanie czy nikt sie nie kreci itp i ogien. Co 200-300m sa swiatla wiec mamy klimat jak na 1/4 mili :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...