Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T BEX 271km/365nm K03RS2


Tarantula56

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakladam nowy temat z wykresem mojej a4ki. Wczoraj widzialem ze paru osobom cos nie pasowalo lub poprostu bolaly 4 litery. Mniejsza o to ma byc zgodnie z zasadami.
Audi A4 b6 1.8T BEX 2004

Przeprowadzone modyfikacje:

-Turbo K03RS2
-Uklady wydechowy: DP 3'' reszta 2,5 na 3 tlumikach przelotowych od Baq-garage
-FMIC razem z kompletnym orurowaniem od GREGOR10.pl
- TIP HI-FlOW zbudowany przez Gregor10
- Wtryski 440cc Bosch
- Kevlarowa tarcza sprzegla
- Wskaznik EGT

Calosc wystrojona przez GREGOR10.PL

Wynik to 270km i 365nm- jest to chyba najmocniejsza b6 z taka turbina w PL i nie tylko

Wykres:
c3252a4a2bcc9447m.png

Caly opis na stronie: http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-k03rs2-270km-370nm/

Stary temat prosze skasowac. Gdyby byly jakies pytania- walic smialo Przepraszam za nie polskie znaki!
Dziekuje za uwage,pozdrawiam

Edytowane przez Tarantula56
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.

nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapcie 235/40/18 michelin pilot sport 3... Od 3 biegu juz jest trakcja :) oczywiscie jezeli bedzie tylko okazja to nagram zrzut na zegary i wrzuce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak to jeździ w przedziale 100-250, bo do 100 to każde auto po lekkich modach może być szybkie. Później dopiero jest różnica.

nie do końca sie zgodze bo zależy też jaki masz napęd żeby do 100 nie palić kapora cały czas. Podam przykład na swoim aucie tzn. moje audi a6 c5 2.7 bit ma 326hp i 465 Nm i jak ganiam sie z np. seatem ibiza 296hp i ponad 500Nm to jest tak: z rolki od 50 prawie odrazu mi ucieka i do 200 jest dużo przedemną ale jak z miejsca sie łapiemy to On ma duże problemy ze startem i jak uzyskam na początku duzą przewage to \pożniej mnie goni i mija mnie dopiero przy około 190 km/h licznikowych wiec te czasy ze 100-200 są ważne ale jak łapiemy sie z rolki ale jak z miejsca to liczy sie wg mniej najbardziej naped

Ja miałem na myśli oczywiście rolkę, a nie sprint od 0, bo tutaj jeszce dużo zależy od samego kierowcy. Poza tym kto non stop startuje ogniem do 0... ja nie. Wolę 100-200, bo to pokazuje elastyczność na trasie/autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pomyślałem...a już wiadomo FWD

Pytanie do stroiciela....

Czy w naszych ecu można zrobić 2 mapy?

Jedna bardziej lajtowa do jazdy a druga do kilowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj troche polatalem z chlopakami z mk5 300km.

https://m.youtube.com/watch?v=2a8OEVmF8rY

https://m.youtube.com/watch?v=lQki-mVSBWU

Jest bardzo ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe, golf jest kolo 100kg min lzejszy, ma 30ps wiecej, wydajniejsza jednostke 2.0t, lepsze turbo itp a na jednym z filmikow dostaje w dupke.

Ciekawe ile by golfowi wyszlo na hamowni gregor10, ale chyba nie trzysta

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlumaczyc mozna to tez tym, ze rolka byla z dwojki i moje opony troche lepiej ogarnialy. W kazdym badz razie na pare prob ktore robilismy golf jest szybszy, ale myslalem ze bardziej dostane w dupe. Golf naprawde zapina. Ma dwa softy mocny jest na 360km i 520nm ale nie bylo sensu go odpalac przy probie z moja audi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom na tym filmie widać właśnie tą różnicę w mocy i wadze, bo Golf odchodził dość żwawo.

Swoją drogą, na tym 1 filmiku - udało się wyhamować na światłach? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kazdym razem gdy sie tam scigamy zastanawiam sie po co te swiatla tam sa. To teren portu, w nocy zero ruchu. Zawsze robimy 2-3 objazdy na zapoznanie czy nikt sie nie kreci itp i ogien. Co 200-300m sa swiatla wiec mamy klimat jak na 1/4 mili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...