Gość Michał Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam Zauważyłem ostatnio że moje auto straciło na dynamice,objawy takie ze czasami (ostatnio częsciej) na trzecim biegu cięzko sie wkreca w obroty. Jako że niedawno zakupiłem interfejs zrobiłem skan i wyskoczył błąd 00575. Zrobiłem testy dynamiczne kanałów 003 i 011,nie wiem czy dobrze (pierwszy raz). Robiłem wszystko wg. wskazówek pokazanych na filmie Baskeciora,z tym że nie dałem rady wkręcic do 4500rpm bo go zamuliło :/ , zaś dzisiaj rano na trzecim biegu z pedałem w podłodze szła jak szalona. Zobaczcie czy da sie z tego cos odczytac: edit by: zdeniu
pre_pl Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 musisz niestety powtórzyć pomiar, bo w bloku 011 już jechałeś w notlaufie najwyraźniej...
Sprinter Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Dokładnie, masz eleganckiego notlaufa i robiłeś na nim logi. Błąd 575 ? Już się bierz z ruszanie sztangą od turbiny, bo widać, że kierownice Ci się upiekają.
Gość Michał Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 No z tym rozruszaniem tych kierownic bede miał teraz problem, od góry tam raczej nie podejde a nie mam w tym momencie dostepu do kanału :/
Gość zdeniu Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 tylko od góry jest podejscie do rozruchania
Gość Michał Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 tylko od góry jest podejscie do rozruchania Thx Zdeniu :564: W takim razie biore się za to od kopa, muszę tylko jeszcze zwerbować jakiegoś pomagiera, bo z tego co wyczytałem to może potrwać dłuższą chwilę
Sprinter Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Tak tak, to może trochę potrwać, poza tym kup se jakiś odrdzewiacz i psikaj tam.
Gość Michał Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Ok, mam WD-40, idę działać póki widno
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Tak tak, to może trochę potrwać, poza tym kup se jakiś odrdzewiacz i psikaj tam. zawsze sie zastanawialem gdzie psikac
Sprinter Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 W miejscu gdzie pracuje ramię, oby jak najwięcej wlazło. WD40 nie jest tak żrący jak odrdzewiacz.
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 przeciez kierownice sa od strony goracej wiec popsikaniem nic nie zdziałasz tak sobie mysle a tam gdzie sztanga wchodzi do obydowy od strony chlodnej to raczej malo prawdopodobne ze cos to pomoze :one:
Sprinter Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Kierownice tak i są zabudowane, ale zawsze jest szczelina gdzie wchodzi ramię prowadzące
Gość Michał Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 Dzisiaj wziąłem sie za rozruszanie kierownic, nie były aż tak zapieczone bo sztangą dało sie ruszyć bez wiekszego oporu, ale poruszałem dobre kilkadziesiąt razy. Zrobiłem logi, auto szło juz lepiej niż poprzednio,aczkolwiek jeszcze go przydusiło przy ok 3200rpm podczas pomiarów.Pojeździłem później jeszcze trochę ostrzej i już było dużo lepiej,do 4500 rpm na 3 biegu wkręcała sie szybciutko, niestety po wykonaniu skanu znowu wyrzuciło błąd 00575. Spójrzcie na te logi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się