kayen7 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam. Moje auto Audi A4 B6 1,9 tdi awx. Problem polega na braku mocy (zwłaszcza przy niskich temp). Samochód jedzie dobrze powyżej 2000 obrotów, natomiast w zakresie 1500 -2000 podczas jazdy przy powolnym przyśpieszaniu słychać świst powietrza z okolicy turbo a po puszczeniu pedału gazu słychać coś, jakby szuranie z turbo. Podejrzewam nieszczelność w układzie dolotowym, dolne wyjście z intercoolera strasznie sie poci. Poniżej podaje logi: Przepływka / EGR http://vaglog.pl/log_214350.html Turbo: http://vaglog.pl/log_214353.html http://vaglog.pl/log_214351.html
Homiczek Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 zrób razem dynamicznie 3 i 11 aby ocenić szanse dziury. tak z min 4 bieg aby turbo sie mogło ustabilizować. do tego nie musi być cały zakres obrotów bo na raize to widać że sterowanie turbo brudne, a olej bo pewnie turbo już ma spore luzy. aaa i logi dynamiczne robi się ciągiem, tzn gaz do dechy i nie puszczasz dopóki nie zechcesz końćzyć pomiaru
kayen7 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Dynamiczne 003 011 http://vaglog.pl/log_214500.html Zmienna geometria do czyszczenia?? Gruszka ładnie pracuje, nie zacina się. Podejrzewam też słabe podciśnienie, króciec od podciśnienia w pompie vacum był klejony, po tym zabiegu poprawiły się hamulce ale nie działanie turbo. Dziwne też było pojawienie się oleju w przewodzie od podciśnienia po zdjęciu przewodu przed klejeniem, ale teraz go nie ma.
lukaszooo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Jakies dziwne metody.... Zaślep śrubka przewód podcisnienia EGR (szczelnie), rozgrzej fure do 90C, zanotuj jakia jest temp na dworze, zrób logi statyczne grupy 04,7,13,18,23 Dynamicznie 3,7,8,10,11. Po tych logach sprawdziwy synchornizacje, stan icka i jego wydajność, pompowtryski, przepływke, turbo.
kayen7 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Przewód zaślepiony. Statyczne: 004 i 007 http://vaglog.pl/log_214540.html 013 018 023 http://vaglog.pl/log_214542.html Dynamiczne: 003 007 008 http://vaglog.pl/log_214539.html 010 011 http://vaglog.pl/log_214543.html
lukaszooo Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Robiąc logi statyczne nie dotykasz pedału gazu, robiąc dynamiczne dajesz pedal w podłogę i trzymasz do 4500rpm i nie odpuszczasz nawet na chwile. Logi staramy się robić pojedynczo. Z tego co wstawiłeś to synchro ok, korekcje ok, pompki masz zdrowe, temp w dolocie 40c nie wiem ile było na dworze. Zrób prawidłowo dynamiczne 8, 11 jak logowałeś miałeś pedal w podłodze ???
kayen7 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Poprawiona 8 i 11 http://vaglog.pl/log_214823.html Przepraszam że nie oddzielnie ale bateria w moim laptopie nie pozwala na długą prace:) Temp z ostatnich pomiarów +15'C Dzisiejsza + 23'C
lukaszooo Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Gdybyś mial dolot szczelny to przepływka do podmiany, podciśnienie i turbo do sprawdzenia. Skoro piszesz ze masz dziurę w dolocie to po co robisz logi ???????? Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
kayen7 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie wiem czy dolot jest nieszczelny, wiem ze od dołu poci się intercooler. Jak już pisałem chodzi mi dokładnie o ten objaw . Tylko że u mnie jest słabszy i nie zawsze występuje.
Homiczek Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Dynamiczne 003 011 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs hmm różnica nie jest duża, ale dane wskazują jakby był nieduży ubytek około 0,2 bara. ale dochodzi kwestia synchronizacja czasowej danych pomiarowych, które ew mogą wpłynąć na to. ja bym sprawdził jakoś szczelność - nie łątwe to będzie... a odgłosy z filmika nic mi nie mówią
lukaszooo Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Sprężarka w rurę filtra powietrza uszczelniasz szmata i będzie słychać gdzie dmucha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się