mivec1989 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam wszystkich.dzisiejszego dnia jadąc do miasta jak zawsze auto odpaliło od strzała,po przejechaniu paru km uslyszalem jakby cos stukneło,auto zwolnilo jakbym zredukowal bieg przy konkretnej predkosci..silnik zgasł..nie reagował na gaz ,gdy juz doturlalem sie do bezpiecznego miejsca,spróbowalem go odpalic,silnik kreci ale towarzyszy mu przy tym specyficzne cykanie,bylo tak rowniez jak dojezdzalem do zatoczki. Nie wiem czy to nie jest problem immo ponieważ czesto zaczela mi się zapalac kontrolka po przekreceniu kluczyka,dopiero po drugim przekreceniu gasła i mozna bylo jechac.. jakies sugestie Panowie?? CCCOp.sdodam że 2 miesiace temu auto mialo wymieniony rozrzad i wszystko co przy tym idzie. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez mivec1989
Hezen Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Po przekręceniu kluczyka miga albo świeci kontrolka immo? Wysłane z mojego GT-I9100
mivec1989 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Gasnie, gdy migala przekrecalem drugi raz kluczyk i bylo ok, raczej to nie immo bo przecież on ma za zadanie dzialac przy odpalebiu auta a nie podczas jazdy
Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 podłącz do VAGa, sprawdź czy nie ma błędów. jeżeli immo będzie błąd, jeżeli przeskoczył rozrząd być może również. ew. zdejmij osłonę rozrządu, zajrzyj do paska. najlepiej sprawdzić na blokadach. podnieś przednie koło, ( reczny, dodatkowo zablokuj tylne koła) wrzuć 5tke, o kręcąc kołem zgodnie z kierunkiem jazdy staraj się wyczuć czy nic nie blokuje, czy stuka. dziwne jest cykanie o ktorym napisales. pozatym, paliwo jest?pompe w zbiorniku slychac? sprawdz czy pompa pompuje.
mivec1989 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Musashi dzieki za zainteresowanie, bylem przy aucie, zdjalem oslony i prawie mi oczy wypadly tak jak wypadly spod oslony czesci rozrzadu.. Napinacz hydrauliczny na miejscu ale blaszka od niego nie, rolka napinacza ma urwana szpilke, kolo zebate od paska ma slady obccierania sie o cos.. Jak i sam pasek dostal w dupe.. Jestem zszokowany ze w jednej chwili przez okolo 200m narobil sie taki cyrk.. Co w takim przypadku robic, reklamowac rozrzad? Zrobilem na nim jakies 2000km firma INA. Jakie moga byc nastepstwa tego ze przy 80-90km/h pekla ta sruba od rolki? Dodam ze auto nie stanęło deba tylko swobodnie dotoczylo sie do alejki, ale nie zakrecilo juz.. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez mivec1989
Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 tak reklamacja. przynajmniej głowica do remontu. wątpię aby zawory przeżyły kolizję z tłokami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się