dayex1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Witam wszystkich. Planuję zakup pojazdu z w/w silnikiem, data produkcji 08.2012. I tu moje pytanie. Czy w pojazdach wyprodukowanych w latach 2012 też pojawiał się problem brania oleju? Dziękuję za odp.
griga-st Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Nie ma na forum chyba młodszej benzyny z tym silnikiem niż z początku 2012. Raczej wszyscy tutaj coś z tym silnikiem robili przez spalanie oleju. Teoretycznie poprawili tłoki od .06.11.
MarcinOslo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Jak pisze przedmówca "teoretycznie" powinien być wporzadku ,ale pewności 100% nie możesz mieć. Zdarzały się przypadki ze nawet z 2012 czy 13 były stare pierścienie. Napewno jednak ryzyko jest zdecydowanie mniejsze ,bo z lat 08-11 to chyba 90% aut ma ta wadę. Zreszta auto z 2012 ma dopiero 3 lata ,wiec jeśli jest serwisowane itp to ASO powinno bez problemu remont zrobić ,jeśli by problem rzeczywiście był.
andynl Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Mój jest ze stycznia 2012 (model przedliftowy) i właśnie wrócił z naprawy gwarancyjnej po wymianie tłoków, pierścieni itd.
dayex1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Dziękuję za odp. A czy te silniki z s-tronikiem posiadały może dwumasy?
griga-st Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Nie. Maja podwójne sprzęgło lamelowe zamknięte w oleju. Takie sprzęgło nie musi być " dwumasowane".
vvalery Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Też planowałem benzynę do 2012 ale sobie odpuściłem. Trafił się pewny tańszy diesel pod nosem to wziąłem. Na osiągach mi nie zależy bo już się wyszalałem innymi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się