blejk83 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, tak jak w temacie,po kilku/nastu min jazdy wywala mi ten błąd 17911 i zapala sie kontrolka ASR/ESP. Miał ktoś podobny problem? Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez blejk83
blejk83 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Dodam, że ladowanie raczej jest, bo robie spore odcinki przy zapalonej kontrolce i nie mam problemow z aku. Jeden z przewodów regulatora był poprzycierany, ale nie ma zmian, gdzie dalej szukać, regulator? Witam ponownie, jeżdżę już tak z tą zapalającą kontrolką ponad rok, wymieniłem alternator i regulator, założyłem nowe sprzegiełko gdyz stare staneło. Błąd dalej jest, kontrolka zapala sie zawsze po takim samym czasie 15min, jakby jakaś czasówka:) Ktoś coś jakiś pomysł? Narobili tych działów zagląda tu kto? Edytowane 14 Lutego 2016 przez blejk83
Robero321 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Najprawdopodobniej masz uwalony gdzieś przewód idący z alternatora do ECU łatwo możesz to sprawdzić poprzez zmierzenie napięcia na alternatorze.Jeśli na alternatorze będzie pokazywało około 14 Volt a np na Vagu w systemie np 12 albo mniej to będzie świadczyło że połączenie DF z alternatora do ECu jest gdzieś uwalone albo skorodowane konektory albo gdzieś po drodze przewód. Trzeba by zerknąc na schematy jak idzie przewód od DF i na który Pin wchodzi do ECU i go pomierzyć jakie daje na końcu to znaczy przed ECU napięcie.. Każdy elektryk Ci to powinien ogarnąć jeśli nie sam nie dasz rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się