malinzgora Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Witam Jestem nowy duzo czytałem i szukałem i nie moge sie odniesc do zadnego postu. Wiec tak mam A4 2.5 TDI od miesiaca czasu. Zauwazyłem ze mam problem z przyspieszaniem ale nie zawsze. Byłem na kompie u mechanika i powiedział ze nie widzi tutaj nic złego. Od faceta którego kupowałem powiedział tak: przepływa zminiona od jakiegos nowszego modelu ale niby sie zgadza na Vagu nie pokazuje nic złego, pompa po regeneracji, i przestawiony poczatkowy kat wtrysku. Objawy jakie odczuwam w czasie jazdy sa dziwne raz ciagnie od niskich obrotów a czasami wogóle nie ciagne. Nie wiem co mam zrobic z tym problemem od czego zaczać??? Nawet 1.9 TDI na 1/4 mili mnie łyka bez problemu. Co radzicie?
malinzgora Opublikowano 29 Października 2008 Autor Opublikowano 29 Października 2008 Dzisiaj zrobiłem tak wracajac z pracy odłaczyłem przepływke i wydaje mi sie że ciagnie lepiej od poczatku obrotów i ma lepsze pszyspieszenie. Wymieniłem wszystkie filtry paliwa olej i powietrza. Jutro postaram sie zrobic logi. I umówiłem sie ze znajomym ze podmienie przepływke na chwile i zobacze co bedzie sie działo.[br]Dopisany: 20 Październik 2008, 16:45_________________________________________________Witam Logi zrobię dopiero w piatek Lecz mam jeszcze jedno pytanie do was które bardzo mnie nurtuje. Czytałem trochę na forum i myślę ze to jedna z tych rzeczy zawór N75 albo przepływak albo kierownice turbiny. Przepływke odłączyłem i zrobiłem jazdę próbną lecz to może złudzenie ale jakby trochę lepiej. Jeżeli to kierownice łopatek to? Mam wrazenie ze od 2500 lub 2800 dostaje takiego walnięcia w plecy jakby od dopiero pewnych wyzszych obrotów dostawał kopa, czy można wykluczyć usterkę kierownic łopatek. I jeżeli chodzi o zawór N75 to gdzie on jest i jak można sprawdzić czy działa on poprawnie, bo kolega login nie pamiętam pisał na forum ze usterka zaworu N75 to 99% utrata mocy. Dodam jeszce ze na vagu pokazuje mi błedy 575 i 65535 Bardzo proszę o odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam
Flyer Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 575 to przeladowanie turbiny, albo kierownice stoja (zreszta przy 2200 auto nie przyspiesza, a powinno) albo N75 wlasnie. 65535 to blad sterownika ABSu
wowo Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 575 to równie dobrze może być niedoładowanie zalezy z jakim rozszerzeniem masz ten kod.
malinzgora Opublikowano 31 Października 2008 Autor Opublikowano 31 Października 2008 Witam Mam Vaga ale nie zarejestrowanego moze ma ktos w pełnej wersji Vaga lub "lekarstwo" do niego zeby poszły Basic Stetings?? Jest ktoś z Zielonaj Góry ???
SoMeS Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 zacząłbym od sprawdzenia szczelności wszystkich tych rur i wężyków gumowych
malinzgora Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam Zrobiłem logi moze ktos zerknąć kto sie na tym zna?? Z góry dzieki za pomoc i opinie pozdrawiam [br]Dopisany: 31 Październik 2008, 19:48_________________________________________________Nikt mi nie pomoże???
YATES Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Cierpliwości - dziś jest Dzień Wszystkich Świętych więc normalni ludzie chodzą zapalać znicze na groby bliskich , a nie analizują logi.
meszrum Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 zrób poprawnie komplet logów. to co przedstawiłeś, nie dość, że jest źle przekonwertowane, to w dodatku stanowi część tego, co być powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się