babol009 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam Mam problem z ściągnięciem miski olejowej w silniku 1.8T AEB. Swoją drogą to uznanie dla konstruktora za super rozwiązanie miski. Odkręciłem wszytkie sruby, miska rusza się od strony zderzaka nawet lekko ale od strony skrzyni coś jak by ja trzymało chodź da sie przesunąć do przodu. Ale jak przesunę do przodu to już sie blokuje i nie porusza. Jest jakiś motyw o którym zapomniałem. Już drugi dzień walczę i przegrywam. Wie ktoś
sawul Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Na łączeniu miski ze skrzynia sa dwa otwory i w nich sa wie sruby jeszcze pewnie one trzymają.Sanki jest tez najlepiej zdjąć bo się umordujesz. Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez sawul
rafal9119 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 a dużo jest roboty ze sciągnięciem sanek???
sawul Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) pakujesz lewarek pod skrzynię i sprężarke klimy i odkręcasz śruby lub tylko luzujesz do połowy i silnik unosisz na lewarkach do góry i też miska zejdzie i patrz na wentylator żeby nie urwać jak będziesz podnosił . Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez sawul
azure Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Tylko po zdjęciu i montażu sanek chyba trzeba na zbieżność jechać... a i roboty z odkręceniem nie jest tak malutko.
babol009 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Nie wiedziłem że w tych otworach sa śruby, jutro po robocie spróbuje poszukać w tych otworach i jak sciagne to dam znać. dzieki
babol009 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 A wiec mieliście rację chłopaki są dwie śrubki od strony skrzyni które widać dopiero po obróceniu wału korbowego. Jak sie obraca wałem to trzeba patrzeć na koło zamachowe bo ma wyciecie w jednym miejscu i po kolei przestawiać na każdą ze śrub. Ja wał obróciłem wrzucając piąty bieg i lekko pchnąć. Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu czy z tyłu też trzeba sanki odkręcić). Może to komuś sie przyda w podobnej pracy. A nie wiecie czy uszczelkę pod miskę (metalowo-gumowa) smarować jakimś silikonem temperaturowym czy nie?
sawul Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 A wiec mieliście rację chłopaki są dwie śrubki od strony skrzyni które widać dopiero po obróceniu wału korbowego. Jak sie obraca wałem to trzeba patrzeć na koło zamachowe bo ma wyciecie w jednym miejscu i po kolei przestawiać na każdą ze śrub. Ja wał obróciłem wrzucając piąty bieg i lekko pchnąć. Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu czy z tyłu też trzeba sanki odkręcić). Może to komuś sie przyda w podobnej pracy. A nie wiecie czy uszczelkę pod miskę (metalowo-gumowa) smarować jakimś silikonem temperaturowym czy nie? Uszczelki niczym nie smarujesz zakładaj i skręcaj.
darko Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu jak będziesz skręcał sanie z przodu,to zobaczysz otwory montażowe-najlepiej wepchnąć w nie z jednej i drugiej strony sań kawałek rurki o średnicy tych otworów i można wtedy skręcać śmiało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się