jacol210 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Witam! Mam pytanie gdzie w tym aucie jest sterownik ABSU slyszalem ze pod tylna kanapą ale sprawdzalem i nie ma tam zadnego sterownika, i nie wiem gdze szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gcienki 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Pod tylnią kanapą będziesz miał tylko kostke do sterownika. Nic pozatym. Sterownik masz przy pompie ABS w komorze silnika. Sterownik jest integralną częścią pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Dokładnie tak jak pisze gcienki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 A można wymienić sam sterownik, czy trzeba razem z pompą??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 mozna wymienic sam sterownik po co chcesz to robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Narazie to tak tylko pytam, bo nie wiem jak sytuacja się potoczy. Chodzi o to, że szalał mi ABS przy delikatnym wciśnięciu hamulca... podłączyliśmy pod VAGa i był błąd prawego czujnika z przodu - nie odczytywał poprawnie prędkości z koła. Próbowaliśmy ustawić czujnik, ale na marne - nic to nie dało. Wymieniłem czujnik (o dziwo był tam TOPRAN czy TORPAN jakoś tak - zajechany jak pięty taliba). Wsadziłem czujnik BOSCHa razem z nową tulejką mocującą FEBI. Na VAGu pokazuje już niby dobre prędkości, ale ABS nadal czasem się załącza... Po takim przebiegu akcji myślimy, że może to być pompa lub sterownik. Dodam, że pozostałe czujniki na VAGu są idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 a jakie odległosci ustawialiscie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 wiem, że powinno być od 0,6 do 0,8mm - mechanik z 15 letnim doświadczeniem w SKODZIE mówił, że nawet może być do 2,5mm... Jak w ogóle sprawdzić jaka jest odległość czujnika od koronki??? Albo jak ustawić żeby była poprawna odległość??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 szczelinomierz Ci pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 no dobra, a jak to zrobić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 wsadzic go pomiedzy koronke i czujnik nastepnie doscisnac czujnik i wyjac szczelinomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 no tak - logiczna sprawa, ale trzeba zdjąć koło, nie wiem przegub??? z której strony da radę wsadzić ten szczelinomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dygin 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ja się szczelinomierzem nie bawiłem jak ustawiałem czujnik, VAG wskazał mi który czujnik należy poprawić (bądź wymienić) a reszta to metoda prób i błędów, ja po prostu wcisnąłem i minimalnie wyciągnąłem tak żeby czujnik nie obcierał po tarczy ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ehh u mnie też narazie nie wiadomo co jest ... niby odległość jest 0.8 mm , ale abs nadal wariuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 ja się szczelinomierzem nie bawiłem jak ustawiałem czujnik, VAG wskazał mi który czujnik należy poprawić (bądź wymienić) a reszta to metoda prób i błędów, ja po prostu wcisnąłem i minimalnie wyciągnąłem tak żeby czujnik nie obcierał po tarczy ABS moja metoda prób i błędów trwa już prawie trzy miechy... a on ch... nadal szaleje [br]Dopisany: 11 Maj 2011, 12:59_________________________________________________ ehh u mnie też narazie nie wiadomo co jest ... niby odległość jest 0.8 mm , ale abs nadal wariuje no właśnie, coś jest nie tak i ciężko to zlokalizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netoo 0 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Mnie się tak zaczęło dziać w A6'tce po zmianie przegubu... przy dojeżdżaniu i lekkim naciśnięciu hamulca załączał się ABS.... nikt nie wiedział co jest przyczyną, mechanik, który zmienił przegub kombinował jak mógł, zmienił koronkę ze starego przegubu, ustawiał szczeliny czujnika, komp nic nie pokazał, sprawdzał nawet na stacji diagnostycznej rozkład siły hamowania.. musiałem wyciągnąć bezpiecznik ABS'u bo jazda z tą usterką była strasznie irytująca, niestety niedługo później gość mi wymusił i A6 poszła do kasacji i nie odkryłem przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Mnie się tak zaczęło dziać w A6'tce po zmianie przegubu... przy dojeżdżaniu i lekkim naciśnięciu hamulca załączał się ABS.... nikt nie wiedział co jest przyczyną, mechanik, który zmienił przegub kombinował jak mógł, zmienił koronkę ze starego przegubu, ustawiał szczeliny czujnika, komp nic nie pokazał, sprawdzał nawet na stacji diagnostycznej rozkład siły hamowania.. musiałem wyciągnąć bezpiecznik ABS'u bo jazda z tą usterką była strasznie irytująca, niestety niedługo później gość mi wymusił i A6 poszła do kasacji i nie odkryłem przyczyny. O masz! Pocieszyłeś mnie teraz niezmiernie... Ciężka sprawa... Ciekawe czy ma coś do tego pompa ABSu, albo ten ten sterownik...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netoo 0 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 No ja sądzę, że to coś z czujnikami lub koloratkami bo u mnie było ok dopóki nie tkneli przegubu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Będę działać, na pewno tego nie odpuszczę - musi wszystko działać jak należy. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Dokładnie , ma wszystko działać. Ja naczytałem się o tych koronkach i problemach z ABS-em i dałem tył do roboty zaufanemu mechanikowi. Podczas wymiany tarcz z tyłu trzeba u mnie przełożyć koronki. Po całej wymianie wszystko jest ok jestem mega zadowolony :> Mogłem próbować samemu ale............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się