czornykamil Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Witam, Autko zakupione w grudniu 2014, po upływie 5 mies. zaczynam zabawę z kablem diagnostycznym. Są to moje pierwsze logi, więc proszę o wyrozumiałość Błędów żadnych nie ma. Jak na świeżaka, to udało mi się wyczytać z forum i innych zamieszczonych logów, że EGR się nie otwiera (coś z nim jest nie tak). Co do reszty proszę o sprawdzenie waszym okiem specjalisty Statyczne: 003 - http://vaglog.pl/log_216455.html 013,018,023 - http://vaglog.pl/log_216458.html 000 - http://vaglog.pl/log_216459.html Dynamiczne: 011,003,008 - http://vaglog.pl/log_216456.html 011 - http://vaglog.pl/log_216457.html Pozdrawiam Edytowane 9 Maja 2015 przez czornykamil
lukaszooo Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 Wtryski jak z fabryki, turbo ładnie dmucha, przepływka ok.
czornykamil Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Wtryski jak z fabryki, turbo ładnie dmucha, przepływka ok. Dziękuje serdecznie za tak szybką odpowiedź i to w dodatku tak miłą... Zastanawiają mnie dwie sprawy, jeżeli mógłbyś mi je rozjaśnić, to byłbym wdzięczny. Odnośnie pompek, to pierwsze 3 mają wartości ujemne, a ostatnia 4 ma dodatnie, wiesz może czym to jest spowodowane? Chciałbym się również dowiedzieć coś więcej na temat EGR, czyściłem go od razu po zakupie, był dość mocno uwalony w syfie no i niestety już lekko z niego leci, przez te dwa górne otwory więc nie do naprawy. Jakbyś mógł mi podsunąć jakie logi można zrobić, żeby posprawdzać inne newralgiczne punkty to byłbym wdzięczny czekam właśnie na narodziny pierwszego potomka i chciałbym aby furmanka była na tip top
lukaszooo Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Masz 2003r wiec po odłączeniu egr będzie błąd a tak było by najprościej. Korekcje są takie bo 4 cylinder lub pompka jest słabszy i aby silnik równo pracował ecu dolewa na nim paliwa jest to normalne. Logi zrób statycznie : 03,04,13,18,23 bs : 03,11 Dynamicznie : 03,04,07,08,10,11, auto ma być rozgrzane, logi rob pojedynczo, dynamiczne od 1500rpm do 4500 i noga cały czas w podłodze.
czornykamil Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Masz 2003r wiec po odłączeniu egr będzie błąd a tak było by najprościej. Korekcje są takie bo 4 cylinder lub pompka jest słabszy i aby silnik równo pracował ecu dolewa na nim paliwa jest to normalne. Logi zrób statycznie : 03,04,13,18,23 bs : 03,11 Dynamicznie : 03,04,07,08,10,11, auto ma być rozgrzane, logi rob pojedynczo, dynamiczne od 1500rpm do 4500 i noga cały czas w podłodze. Dzięki jeszcze raz za pomoc, poniżej zamieszczam Logi o które prosiłeś: Statyczne: 03 - http://vaglog.pl/log_216556.html 04 - http://vaglog.pl/log_216558.html 13 - http://vaglog.pl/log_216560.html 18 - http://vaglog.pl/log_216557.html 23 - http://vaglog.pl/log_216559.html BS: 03 - http://vaglog.pl/log_216561.html 11 - http://vaglog.pl/log_216562.html Dynamiczne: 03 - http://vaglog.pl/log_216563.html 04 - http://vaglog.pl/log_216564.html 07 - http://vaglog.pl/log_216565.html 08 - http://vaglog.pl/log_216568.html 10 - http://vaglog.pl/log_216567.html 11 - http://vaglog.pl/log_216566.html
lukaszooo Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Synchro masz ustawione na 0, 0,6 czyli może być choć ja ustawiam na malutki minus, na wysokich obrotach synchro się rozjeżdża, robiles rozrząd ??? Wtryski masz w super stanie, egr nie działa, temp w dolocie 45, przepływka ok, turbo trochę nie doładowuje pasowało by sprawdzić podciśnienie.
czornykamil Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Dzięki serdeczne za sprawdzenie, rozrządu jeszcze nie robiłem ale mam zamiar w najbliższym czasie to ogarnąć... troszkę z nim zwlekałem ponieważ mam dokumenty z wymiany rozrządu 1,5 roku temu jeszcze w Niemczech około 30tys temu. Auto ma aktualnie 280tys. na blacie. Co do podciśnienia, to siedzi u mnie pompa Luka i miała już luźny króciec, na tą chwile jest zaklepany i zaklejony klejem dwu-składnikowym i wygląda ok wydaje mi się że powinno być z nią wszystko w porządku. Czyli rozumiem że zostało mi sprawdzić wszystkie węże podciśnienia i zmienić rozrząd. EGR będzie padnięty ze względu na podciśnienie? czy bardziej zapieczenie ? Ruszałem nim po czyszczeniu i dało rade ten grzybek podnieść ręcznie, ale szło bardzo opornie, nie wiem jakiej siły tam powinno się używać żeby go sprawdzić organoleptycznie?
lukaszooo Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Jeśli błędu nie ma to zaslep rurki egr silnikowi wyjdzie to na dobre.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się