toma86jg Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Serwus posiadam poczciwą a4 b5 z silnikiem 2.6v6 150KM jak na 20latkę trzyma sie nadwyraz dobrze i chciałbym troszkę przy niej porzeźbić. Stąd moje pytanie Kochani polećcie mi jakieś sklepy online itp z częściami do przeróbki poczciwej a4 b5 z częściami do optycznego i mechanicznego tuningu. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Toma.
cptolgierd Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Z wolnossaka niewiele zrobisz jeśli chodzi o mechanikę. Za to możesz pokusić się o tłumik przelotowy, który poprawi brzmienie twojego V6. Jeśli chodzi o tuning optyczny z smakiem - zderzaki z s4, progi z s4, ramka, fotele do koloru do wyboru, zawieszenie, felgi, 2din itd. Podpatrz tematy w 'moja a4' i sam zdecyduj o wyglądzie Edytowane 10 Maja 2015 przez cptolgierd
Fenrir Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Z akcesoryjnych uniwersalnych dodatków raczej nie ma szału, myślę że niewiele zdziałasz. Tak jak kolega wyżej wspomniał z zewnętrznych przeróbek najlepszy jest pakiet S4, lampy valeo przód, tył lift lub led. Możesz okleić lub pomalować dekory: carbon, alcantara, black piano. W sklepie tuningowym możesz ewentualnie kupić jakieś końcówki wydechu ale to równie dobrze znajdziesz na allegro. Ogólnie polecam zastanowić się co chciałbyś założyć, i wtedy szukać na allegro. Edytowane 10 Maja 2015 przez Fenrir
toma86jg Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 Dzięki Chłopaki. JA to chyba bardziej pokombinuje w nim w kierunki kjs. Żałuje tylko że to nie 4x4 no ale coś można poszaleć ogólnie myślę o zabawce dla dużych chłopców a na boku odłożę na jakieś a4 w biturbo np 2.7
cptolgierd Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 oryginalnie a4 nie było z 2.7 biturbo. Jak już to s4 b5 wychodziły tylko z 2.7 lub a6 z 2.7 biturbo. A4 średnio nadaje się na KJS - duże auto, ciężka buda
toma86jg Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 A tak zapytam z ciekawości. Czy jest sens inwestować w a4b5 z 1995 roku 2.6v6 benzyna sedan napend na przód przebieg 240tys. czy lepiej odpuścić sobie jeździć aż się rozpanie a odkładać na młodszą i mocniejszą ?
AB7 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 stanowczo, nie ma żadnego sensu moim zdaniem. Tak jak piszesz, zbieraj kase na coś nowszego... Takie jest moje zdanie, ale każdy ma prawo robić co chce :-)
hunter91 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Ale w co tych chcesz tam zainwestować? To wolnossacy silnik.z mocą nic nie zrobisz konkretnego
Fenrir Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Dokładanie turbo to totalny bezsens bo koszta przewyższą wartość auta. Można ewentualnie zrobić swap na 1.8T ale to w stocku 150 lub 180km, chce się więcej to znów koszta. 2.7BiT też odpada bo podejdzie tylko w quattro. Z logicznego, ekonomicznego i rozsądnego punktu widzenia nie opłaca się w taki samochód inwestować, ale robisz go dla siebie, będziesz miał radość z tego że jest zadbany i nieźle się prezentuje. Większość forumowiczów którzy przedstawiali swoje auta raczej nie stawia na pierwszym miejscu logiczności inwestycji w 20 letni samochód, po prostu każdy robi na co ma ochotę. Wiem to po sobie, kupiło się padło, wkładało przez kilka lat to teraz szkoda sprzedać. Musisz się zastanowić czy jesteś w stanie odłożyć dobre parę tysi na coś lepszego, jeśli nie to dbaj o to co masz. Żeby kupić porządne B6, C5 czy cokolwiek innego to musisz mieć te 15 tysięcy chyba że kupisz za 8 i w pół roku włożysz 8.
toma86jg Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Opublikowano 14 Maja 2015 Dzięki Panowie za rady postanowiłem dopieścić swoją skorupę bo ekonomika kończy sie tam gdzie zaczyna sie pasja. Z mocą może za dużo nie zrobię ale poczytałem kilka pisemek i poprawie brzmienie autka dodam kilka dupereli poprawiających jakość jazdy jakieś sportowe zawieszenie obniżę wrzucę bajeranckie felgi17 235/35/17 do tego jakiś dystans poszerzże nadkola przyciemnianie szybki kupie bodykid wymienię lampy na soczewkowe i szarpnę się na jakiś bajerancki lakier. A potem zacznę rzeźbić w środku a jak zostanie kasy to lepsze tarcze i zaciski i klocki wrzucę w niego
cptolgierd Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Chyba powinieneś zacząć od bezpieczeństwa - czyli hamulców, zawieszenia co by nie zrobić sobie czy komuś krzywdy
Fenrir Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 kupie bodykid wymienię lampy na soczewkowe 2 sprawy: Jaki body kit masz na myśli? Mam nadzieję że nie żadne pseudo RS4 z laminatu... Za oryginalny komplet S4 musisz liczyć 2 tysie spokojnie. A co do lamp to bierz po uwagę tylko ori Valeo zespolone. Rób sobie wszystko po kolei, od tego co najważniejsze i najsensowniejsze. To co wymieniłeś kosztuje kupę kasy, jeśli stać Cię na to żeby zrobić to w krótkim czasie to nie ma sensu tego robić tylko lepiej kupić coś młodszego. A jeśli będziesz sobie to robić pomału to powodzenia w modzeniu, sporo przed Tobą do zrobienia
toma86jg Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 Nowe nie mają tego czegoś wole swoją starą poczciwinę, kasa jest warsztat jest i duzo wolnego czasu więc wszystko co potrzeba posiadam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się