Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szczelność dolotu | Robisz to źle!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak może też być ,że będzie ubogo ,mnie też wydawało sie że z pod opasek ale jak ruszyłem ezektor podczas dmuchania w układ to btło ewidentnie widać że to ten zgrzew puścił 

ile maf ci pokazuje ?

 

Opublikowano (edytowane)

To poruszam bardziej tym eżektorem możne się rozleci i będzie wiadomo hehe. Czasem jak było ciepło to po odpaleniu trochę silnik kulał... Obecnie auto stoi u majstra i czeka na zlokalizowanie wycieku płynu chłodniczego i wymianę sondy  ( brak oporności na grzałce na pinach 3 i 4  napięcie dochodzi). Oj czasem mam go dość

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

dv kiedykolwiek sprawdzałeś lub zmieniałeś?

Opublikowano (edytowane)

Tak, auto mam już 5 rok, DV zmieniona 2 razy, ostatnio w ubiegłym roku bo było słychać "źrebaka". Zawsze  po wymontowaniu DV wylatywała oleista ciecz...

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano

wysterowanie dv z n249 masz szczelne? jak i sam n249 ,ogólnie cały dolot do sprawdzenia i tak

 

Opublikowano

Dodam tylko że za 1 razem był to jakiś zamiennik za ok 100zł a rok temu pokusiłem się na niby oryginalną z logo audi ale na olx.. Następnie zobaczyłem ze takie podróbki są na aliexpress za grosze i kto wie czy koleś takiego mi nie sprzedał.... Trzeba było w ASO zamówić albo chociaż na allegro, widziałem ze tam też VW Centrum z Wrocławia wystawia... ok 160 zł   

Opublikowano

O wysterowaniu nie mam pojęcia chyba oddam auto na diagnozę do BRK  tuning Tupadły podobno są dobrzy w modyfikacjach to możne ogarną...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Faktem jak zmieniałem DV to nie mogłem tam założyć tej opaski na cienki króciec i tak został tylko wężyk wsunięty ale tam jest podciśnienie to nie powinno to chyba mieć wpływu...

Opublikowano
Teraz, Marcin13 napisał:

Faktem jak zmieniałem DV to nie mogłem tam założyć tej opaski na cienki króciec i tak został tylko wężyk wsunięty ale tam jest podciśnienie to nie powinno to chyba mieć wpływu...

tam jest też ciśnienie 

 

Opublikowano
1 minutę temu, krzysiekml napisał:

tam jest też ciśnienie 

 

Czy wiesz może jaka opaska tam podejdzie bo za nic nie mogłem dopasować

 

Opublikowano
Teraz, Marcin13 napisał:

Czy wiesz może jaka opaska tam podejdzie bo za nic nie mogłem dopasować

 

ja zakładam ori zagniataną bo nawet te małe od lpg tam nie wchodzą 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dokładnie ta moją mi wtedy gdzieś uciekła i tak zostało.... Czyli tam też może uciekać powietrze? Jeżdżę tak już 4 lata bez i wężyk zawsze niby był wciśnięty....

Opublikowano

Czy można gdzies w sieci kupić takie oryginalne ? W Inowrocławiu nie ma żadnego serwisu VW ani Skody ?

Opublikowano
Dokładnie ta moją mi wtedy gdzieś uciekła i tak zostało.... Czyli tam też może uciekać powietrze? Jeżdżę tak już 4 lata bez i wężyk zawsze niby był wciśnięty....
U mnie tak samo, bez opaski. Żadnych nieprawidłowości nie zauważyłem. Nigdy też nie spadł.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witajcie ponownie. Dziś robiłem test szczelności dolotu po wymianie ezektora który się rozlecial. Psikalem płynem na łączenia i niby wszystko ok. Jedyne co mnie zastanawia to to , że ciśnienie dość szybko spadało a jedyny swist powietrza wydobywa się z korka  wlewu oleju ... Czy tak powinno być?

Opublikowano

ja założyłem opaskę sprężynową taką opaska.jpg

Opublikowano

i szczypce wygięte do założenia szczypce.jpg

Opublikowano

i nie ma siły aby wężyk spadł

Opublikowano

no to pany zróbcie manuala na sprawdzenie szczelności dolotu z fotkami dla potomnych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...