Maksior88mzv Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Wałki z hydrauliką około 2 tys, odma około 300, płukanka przed wymianą i nowy olej i filtr (są za 2050 ruville) No i robota z 5 stów... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dla tego wolał bym szukać motora na kodzie B juz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kalbi Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) W przyszlym tygodniu bede zmienial sprzeglo i mam zamiar sie wybrac na hamownie. Zmiany jakie robilem w 2.5 Tdi BFC - wylaczony egr - pompa 106k - wydech przelotowy 2.75 cala - dp owiniete bandazem Wykres na zablokowanej pompie: Tyle tuner mogl zrobic wymienilem na 106k i auto od razu dostalo kopa wszedl wczesniej zadany program ale moc nie znana czekam na ogarniecie sprzegla. Tu filmiki jak gada na przelocie Rev limiter Edytowane 29 Września 2016 przez kalbi
Maksior88mzv Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 No i o to mi Kalbi chodziło, dodałeś wykres i napisałeś pod spodem co i jak, a mnie to od razu "zjechać" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Arturoo Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 ile te wałki kosztują ? bo kumple za prawie cały motor dał 2500 zł. wymiana na 1,9 to szczyt głupoty... taniej auto zmienić. Wałki , rozrząd ... płyny .... 70% wartości auta
Maksior88mzv Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 No tak, ale jakby każdy miał tak liczyć to by nie było tego tematu na forum, wielu innych, w ogóle by ich praktycznie nie było ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Arturoo Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Tak ale skoro piszecie , że nie warto wrzucać 1,9 to wpisałem koszt ogarnięcia 2,5 . Równie opłacalne jak wrzucenie 1,9 z tym , że w jednym przypadku ma się dalej minę , a w drugim nie .
marcin4x4 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Wałki , rozrząd ... płyny .... 70% wartości auta czyli lepiej kupić nowszy 2,5 i po problemie. Tak ale skoro piszecie , że nie warto wrzucać 1,9 to wpisałem koszt ogarnięcia 2,5 . Równie opłacalne jak wrzucenie 1,9 z tym , że w jednym przypadku ma się dalej minę , a w drugim nie . ostanie 2,5 to bardzo dobre silniki, poprawiona głowica, wałki i inne pierdoły. Lepsza dynamika, niższe spalanie i zupełnie inna kultura pracy. A nawet w tej tzw minie wystarczy dbać o smarowanie i też długo polata, znajomy zrobił na AKE 450 tyś km, bez dotykania wałków, lał nano ile wlezie.. opłacało się. musisz wymienić amortyzatory, przerobić zegary, wydech, wymienić wiązki, wymienić pompę paliwa w baku, MAF i inne pierdoły a co najważniejsze kupić KOMPLETNY silnik. Policz sobie części, robociznę i zastanów się czy chcesz mieć te 50 koni mniej. Edytowane 30 Września 2016 przez marcin4x4
fixu Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 moim zdaniem lepiej zostać przy tym co jest i po prostu wymienić wałki i śmigasz !! dużo zachodu z wymianą na inny silnik i nie wiadomych czy jest w dobrym stanie.. a 2.5 180ps na przelocie fajnie mruczy szczerze mówiąc nie zamienił bym jak na razie na inny a kasa włożona w ten silnik nie idzie na zmarnowanie moim zdaniem.
Maksior88mzv Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Wałki , rozrząd ... płyny .... 70% wartości autaczyli lepiej kupić nowszy 2,5 i po problemie. Tak ale skoro piszecie , że nie warto wrzucać 1,9 to wpisałem koszt ogarnięcia 2,5 . Równie opłacalne jak wrzucenie 1,9 z tym , że w jednym przypadku ma się dalej minę , a w drugim nie . ostanie 2,5 to bardzo dobre silniki, poprawiona głowica, wałki i inne pierdoły. Lepsza dynamika, niższe spalanie i zupełnie inna kultura pracy. A nawet w tej tzw minie wystarczy dbać o smarowanie i też długo polata, znajomy zrobił na AKE 450 tyś km, bez dotykania wałków, lał nano ile wlezie.. opłacało się.musisz wymienić amortyzatory, przerobić zegary, wydech, wymienić wiązki, wymienić pompę paliwa w baku, MAF i inne pierdoły a co najważniejsze kupić KOMPLETNY silnik. Policz sobie części, robociznę i zastanów się czy chcesz mieć te 50 koni mniej. Piszesz o swapie na 1.9 ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
fixu Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 moim zdaniem z 2.5 zrobienie swapa na 1.9 to czysta głupota.
Maksior88mzv Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Moim też ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
fixu Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 co proponujecie nową turbinę za 200funtów czy regeneracja w pl tej co siedzi ? albo zmiana na większą tylko jaką i co z adaptacją ?
marcin4x4 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Piszesz o swapie na 1.9 ? "nooo" do tego jeszcze przegląd i legalizacja swapa.
20hz Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 190PS i 390NM Gratulacje, moje BDG po chipie wyszło na 189/398 Jeździ się "dobrze"
fixu Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 jestem ciekaw ile by moja wyszła ze 180..
Arturoo Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Podobnie ...kilka km i kilka nm... może kilkanaście Edytowane 21 Października 2016 przez Arturoo
szczuraz Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Ja jestem ciekawy czy kaju ma wykres do swojej. Tam jest sporo więcej niż seria ale nie wiem czyj to program.
kalbi Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Wszystko zalezy kto jaka ma pompe jak bez blokady to mozna sie bawic ja musialem zmieniac
marcin4x4 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 a co to za drop przy 2200 rpm ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się