Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Montaż GTB1756VK z 2.7TDI do Audi A4 B6 2.5 TDI BCZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wałki z hydrauliką około 2 tys, odma około 300, płukanka przed wymianą i nowy olej i filtr (są za 2050 ruville) No i robota z 5 stów...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dla tego wolał bym szukać motora na kodzie B juz

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

W przyszlym tygodniu bede zmienial sprzeglo i mam zamiar sie wybrac na hamownie.

Zmiany jakie robilem w 2.5 Tdi BFC

- wylaczony egr

- pompa 106k

- wydech przelotowy 2.75 cala

- dp owiniete bandazem

Wykres na zablokowanej pompie:

0d90faf77bb11f19.png

Tyle tuner mogl zrobic wymienilem na 106k i auto od razu dostalo kopa wszedl wczesniej zadany program ale moc nie znana czekam na ogarniecie sprzegla.

Tu filmiki jak gada na przelocie

Rev limiter

Edytowane przez kalbi
Opublikowano

No i o to mi Kalbi chodziło, dodałeś wykres i napisałeś pod spodem co i jak, a mnie to od razu "zjechać" :P

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

ile te wałki kosztują ? bo kumple za prawie cały motor dał 2500 zł.

wymiana na 1,9 to szczyt głupoty... taniej auto zmienić.

Wałki , rozrząd ... płyny .... 70% wartości auta
Opublikowano

No tak, ale jakby każdy miał tak liczyć to by nie było tego tematu na forum, wielu innych, w ogóle by ich praktycznie nie było ...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak ale skoro piszecie , że nie warto wrzucać 1,9 to wpisałem koszt ogarnięcia 2,5 .

Równie opłacalne jak wrzucenie 1,9 z tym , że w jednym przypadku ma się dalej minę , a w drugim nie .

Opublikowano (edytowane)

Wałki , rozrząd ... płyny .... 70% wartości auta

czyli lepiej kupić nowszy 2,5 i po problemie.

Tak ale skoro piszecie , że nie warto wrzucać 1,9 to wpisałem koszt ogarnięcia 2,5 .

Równie opłacalne jak wrzucenie 1,9 z tym , że w jednym przypadku ma się dalej minę , a w drugim nie .

ostanie 2,5 to bardzo dobre silniki, poprawiona głowica, wałki i inne pierdoły. Lepsza dynamika, niższe spalanie i zupełnie inna kultura pracy. A nawet w tej tzw minie wystarczy dbać o smarowanie i też długo polata, znajomy zrobił na AKE 450 tyś km, bez dotykania wałków, lał nano ile wlezie.. opłacało się.

musisz wymienić amortyzatory, przerobić zegary, wydech, wymienić wiązki, wymienić pompę paliwa w baku, MAF i inne pierdoły a co najważniejsze kupić KOMPLETNY silnik. Policz sobie części, robociznę i zastanów się czy chcesz mieć te 50 koni mniej.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

moim zdaniem lepiej zostać przy tym co jest i po prostu wymienić wałki i śmigasz !! dużo zachodu z wymianą na inny silnik i nie wiadomych czy jest w dobrym stanie.. a 2.5 180ps na przelocie fajnie mruczy ;) szczerze mówiąc nie zamienił bym jak na razie na inny a kasa włożona w ten silnik nie idzie na zmarnowanie moim zdaniem.

Opublikowano

Wałki , rozrząd ... płyny .... 70% wartości auta

czyli lepiej kupić nowszy 2,5 i po problemie.

Tak ale skoro piszecie , że nie warto wrzucać 1,9 to wpisałem koszt ogarnięcia 2,5 .

Równie opłacalne jak wrzucenie 1,9 z tym , że w jednym przypadku ma się dalej minę , a w drugim nie .

ostanie 2,5 to bardzo dobre silniki, poprawiona głowica, wałki i inne pierdoły. Lepsza dynamika, niższe spalanie i zupełnie inna kultura pracy. A nawet w tej tzw minie wystarczy dbać o smarowanie i też długo polata, znajomy zrobił na AKE 450 tyś km, bez dotykania wałków, lał nano ile wlezie.. opłacało się.

musisz wymienić amortyzatory, przerobić zegary, wydech, wymienić wiązki, wymienić pompę paliwa w baku, MAF i inne pierdoły a co najważniejsze kupić KOMPLETNY silnik. Policz sobie części, robociznę i zastanów się czy chcesz mieć te 50 koni mniej.

Piszesz o swapie na 1.9 ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

moim zdaniem z 2.5 zrobienie swapa na 1.9 to czysta głupota.

Opublikowano

Moim też ...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

co proponujecie nową turbinę za 200funtów czy regeneracja w pl tej co siedzi ? albo zmiana na większą tylko jaką i co z adaptacją ?

Opublikowano

Piszesz o swapie na 1.9 ?
"nooo" do tego jeszcze przegląd i legalizacja swapa.
Opublikowano

190PS i 390NM

a9ca18123e9d.jpg

66105390afee.jpg

Opublikowano

190PS i 390NM

a9ca18123e9d.jpg

66105390afee.jpg

Gratulacje, moje BDG po chipie wyszło na 189/398 :) Jeździ się "dobrze" ;)

Opublikowano

jestem ciekaw ile by moja wyszła ze 180..

Opublikowano (edytowane)

Podobnie ...kilka km i kilka nm... może kilkanaście

Edytowane przez Arturoo
Opublikowano

Ja jestem ciekawy czy kaju ma wykres do swojej. Tam jest sporo więcej niż seria ale nie wiem czyj to program.

Opublikowano

Wszystko zalezy kto jaka ma pompe jak bez blokady to mozna sie bawic ja musialem zmieniac ;)

Opublikowano

a co to za drop przy 2200 rpm ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...