Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Montaż GTB1756VK z 2.7TDI do Audi A4 B6 2.5 TDI BCZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto bylo strojone na starej pompie teraz by wypadalo jechac na korekte to moze by cos ugryzl jeszcze i moze tez dlatego tak jest przy 2200.

Opublikowano

Szczerze to przy zrobionym dp i pełnym przelocie czułym lekki niedosyt przy tych 190 km.-,... U mnie bez tych modyfikacji wyskoczyło 192,5 i 413 Nm.

Opublikowano (edytowane)

To ile komu wyszlo zalezy od modelu silnika ja mam BFC gdzie seria ma np mniej niutona niz inne wersje. Kazda hamownia tez moze co innego pokazac. Na korekte sie kiedys wybiore ale mam spory dystans do pokonania bo ok 400km a chce u tych samych chlopakow ogarnac temat. Jesli juz bede tam jechal to pewnie z nowym wiekszym turbo albo wtryskami zeby z przodu pojawila sie 2 ;)

Edytowane przez kalbi
Opublikowano

czytałem ze na samych tych wtryskach dsla143p970 plu turbo tylko nie wiem jakie z blokada pompy mozna 260km ogarnac tylko jakie turbo.

Opublikowano

Czy ktoś na forum pokazał już wykres z hamowania 2.5tdi z wynikiem ponad 200KM?

Opublikowano

Wykres zapożyczam z innego forum na wtryskach iveco i turbo hybryda, wiec wystarczy wtryski zapodać żeby 200 PS pękło

F9m2HC0.jpg

Opublikowano (edytowane)

Wtryski nie problem wymienic na program pojechac też tylko jakie turbo żeby w miare szybko wstawało bo 2260vk trzeba przerabiac na podcisnienie a takie żeby nie trzebabylo przerabiać i było 500nm jak na tym wykresie?

Może gt2256v taką by zapodał tania i wydajna 220-250 powinna wydac przy wtryskach iveco

Edytowane przez lunatic
Opublikowano

Osoba która robiła auto i jej wykres widnieje wyżej ma Turbo hybrydowe, GT2052V z wirnikami z GT2260V

Opublikowano

Turbo hybrydowe, GT2052V z wirnikami z GT2260V
wirniki , hybryda ?

znowu jakieś wynalazki.

Opublikowano

Jakby w samym 2,5 było mało dziwnych rzeczy :)

Opublikowano

Nie takie wynalazki tylko musze trzeba rozwiercic żeby wpasowac 2260v

Opublikowano

Mniej przerobek niz wkladanie innej turbiny. W tuningu silnikow hybryda to normalna sprawa nie wiem co sie czepiacie tak samo silnika moj ma ponad 300 tys i sie jezdzi bezawaryjnie. Powielacie tylko jakies opinie gdzies przeczytane w internecie.

Opublikowano

Ty hybrydy na oczy nie widziałeś. Rozwiert (plus frez), większe koło kompresji (nie żaden wirnik) ok.. ale nie seryjne z innej sprężarki tylko z frezem kute, aluminium lub tytan wzór wedle potrzeb (wstawanie / wydajność) , do tego ostrzejsza geometria, wzmocniony wałek, skorygowana d*pa itd.

Opublikowano

Witam wszystkich. Odgrzeje trochę .
Mam 2.5tdi BCZ, robiłem program i wygenerował nie całe 180 kucyków, przebieg 240 000km, Czy ktos z was moze sie pochwalic programem BCZ na ori czesciach? Czy wymiana samej pompy u mnie moze duzo pomoc ? mysle jeszcze nad FMIC centralnym ( tutaj tez pytanie czy ktos widział gotowe kity czy lepiej spawać )
Pozdr.

Opublikowano

Na zablokowanej pompie mozna 260kuca wyciagnac tylko wtryski trzeba wiesze zapodac turbo itp. Zawsze wiekszy ic sie przyda. Do 2.5 tdi gotowego kita nigdzie nie znajdziesz bo kazdy boi sie tych silników.

Opublikowano

Od c5 frontowy IC warto brać ?

Opublikowano

w Ake masz dwa ic sa dosc wydajne nie trzeba zmieniaćw jaka moc chcesz uderzyc. Bo jak program tylko to bez sensu zmieniać.

Opublikowano

Latem auto puchnie

Opublikowano

Ja ostro jezdze i mam podniesona moc i nie puchnie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...