janeczka Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Witam wszystkich wczoraj zaobserwowałam syczenie pod maską podczas przyspieszania - dzisiaj zaświeciła się kontrolka silnika i silnik nie rozwija pełnej mocy a syczenie się jeszcze bardziej wzmogło - co radzić - mieszkam w okolicy mechaników bajkopisarzy i wróżbitów którzy gdy zobaczą kobietę snują takie opowieści że szkoda opisu a cenniki mają jak w ASO Bentleya - proszę o pomoc
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Jak jeszcze kopci na czarno, to na pewno rozszczelnił się któryś z elementów dolotu, doprowadzający powietrze z turbosprężarki do kolektora ssącego Najbardziej podejrzane są gumowe węże dolotu
janeczka Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Jak jeszcze kopci na czarno, to na pewno rozszczelnił się któryś z elementów dolotu, doprowadzający powietrze z turbosprężarki do kolektora ssącego Najbardziej podejrzane są gumowe węże dolotu Niestety nie kopci na czarno a w dodatku zaczął szarpać .
daros Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Obstawiam dziurę w dolocie. Zrób loga dynamicznego 010 i będzie wszystko jasne.
waldi1326 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Sprawdz dolot i węże od N75 ale jeśli jest syczenie a nie wycie to raczej na pewno dolot:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się