Tyrath Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Po co kombinujesz? Jak auto wpada w awatyjny to do sprawdzenia: -układ (wężyki) podcisnienia -dolot -jeśli układ podciśnienia oraz dolot są szczelne to zamiana n75 z n18 Jeśli nadal łapie awaryjny to turbo do czyszczenia. Wysłane z mojego GT-I9100 Jeszcze czujnik doladowania może być walniety
gigss Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 no jak robiłem logi to miałem przeładowanie wiec raczej turbo do czyszczenia ale chciałem go przepalić na wysokich obrotach bo to aż tak często nie wpada w tryb awaryjny a jak sprawdzić ten czujnik doładowania oraz gdzie się on znajduje?
Hezen Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Czujnik doładowania, czyli map sensor masz umieszczony na rurze dolotu przy grodzi. Tyrath, jeśli padnie map sensor to na vagu będzie błąd o jego uszkodzeniu lecz rzadko kiedy ten czujnik pada. Wysłane z mojego GT-I9100
doin Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2015 Tylko jak zamoczę turbinę to również i wirnik . Z tego co czytałem to lepiej go nie czyścić aby nie stracił wyważenia, więc jak ?.
Tyrath Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Czujnik doładowania, czyli map sensor masz umieszczony na rurze dolotu przy grodzi. Tyrath, jeśli padnie map sensor to na vagu będzie błąd o jego uszkodzeniu lecz rzadko kiedy ten czujnik pada. Wysłane z mojego GT-I9100 Dzisiaj podmienialem u wujka czujnik, bo mu odcinało zawsze przy 3k, na wolnych obrotach pokazywał doladowanie prawie 2. Po podmiance na mój sprawny czujnik problem calkowicie ustąpił P.S. zero bledu o jego uszkodzeniu na vagu. Z czujnikami często tak jest, wywali blad dopiero przy całkowitym padnieciu, przy blednych pomiarach komputer nie wie ze pomiar jest biedny
Hezen Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) Dlatego robi się logi po których widać co jest nie halo Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 4 Czerwca 2015 przez Hezen
doin Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Turbo po czyszczeniu: http://vaglog.pl/log_221151.html Grupa 011 http://vaglog.pl/log_221167.html Grupa 010 Samochód nadal nie jedzie jak trzeba. Padła propozycja, że może to być wina pompy paliwa. Co wy na to ?
lukaszooo Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Przepływka jest ok ale turbo łapie optymalne doładowanie dopiero przy 2100 rpm i dlatego słabo jedzie, według mnie masz zaoliwiony czujnik doładowania w ecu i cały przewód, świadczą o tym skoki doładowania, mimo ze doładowanie jest osiągnięte %mapy idzie cały czas w góre co potwierdzą moje przypuszczenia.
doin Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Czujnik ecu był czysty, ten wężyk 10 cm wymieniłem, w nim też nie było ani grama oleju.
lukaszooo Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 przy sztandze turba nie grzebałes ??
Musafa Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 A sprawdzałeś czy układ na dole od turbo do ic jest szczelny ?
Hezen Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Niech sprawdzi szczelność całego dolotu. Przy turbinie węże najlepiej odkręcić i sprawdzić ich stan. Wąż łączący filt z turbiną przeciera się od spodu przy opasce jeśli ktoś ma go tak skręconego. Wysłane z mojego GT-I9100
doin Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Cały dolot był czyszczony wraz z IC, szczelność sprawdzona opaski podociskane, żadna guma nie przetarta.
lukaszooo Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 dziwna sprawa, napewno chodzi o sterowanie turbem. Mozna jeszcze raz sprawdzić układa podcisnienia i N75
Hezen Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Późno wstające turbo... może Ci się po prostu takie lipne trafiło albo masz bardzo mocno zapchany katalizator. Ile ma auto przejechane? Wysłane z mojego GT-I9100
lukaszooo Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Wygląda to tak jak by przycinały sie łopatki lub podcisnienie niedomagało. 0% mapy do max doładowanie, 99% to minimalne doładowanie, na biegu jałowym łopatki ustawione sa na max doładowanie w praktyce ok 20-30% u ciebie ECU przy 2100rpm zdejmuje doładowanie ponieważ osiągnął wymagane cisnienie skutkuje to zwiększeniem % czyli zmniejszeniem doładowania a mimo to cisnienie idzie w góre i to dość długo, nastepnie jak juz spada to do 1800mbar. Według mnie albo ktos zle złożył turbo albo go wogole nie wyczyścił, jest tez opcja z podcisnieniem a raczej jego nie domaganiem ale to szybko mozna zweryfikować.
doin Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2015 Wężyki podciśnienia wymieniłem wszystkie(oprócz tego od tej kuli na dole). Zaworek podmieniałem z n18, efekt taki, że samochód nie jedzie praktycznie a wszystkie kable podłączone prawidłowo. Katalizator sprawdzę przy okazji wymianny złącza elastycznego(na przyszły tydzień może), samochód ma przejechane 243tyś. Dla świetego spokoju sam sprawdzę jeszcze tą turbinę. Lukaszooo o jaką weryfikację ci chodzi ?.
lukaszooo Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 wakuometr w reke podłanczas sie w miejsce gruszki turba, logujesz grupe 11 BS, powinno pojawiać sie i znikać - 0,63 Bar, jesli jest powiedzmy -0,50bar turbo nie bedzie chodziło prawidłowo.
bartek1561 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Witam chlopaki mam taka prośbę czy moglibyscie nagrac filmik jak to robicie rozpolowianie czyszczenie i spowrotem skladanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się