Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize logów asv 1,9 tdi 110 ps


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wtiam

Jeśli by miał ktoś chwilke to proszę aby rzucił okiem na moje logi był bym bardzo wdzięczn.

Głównie chodzi o to ze auto przyspiesza do 2.2 tys obrotów a pożniej strasznie go muli... Sprawdzałem dzwignie turbo-działa płynnie w całym zakresie. zmieniałem zaworki sterujące ale nic to nie dało...

dynamiczne:

0 http://vaglog.pl/log_217695.html

3 http://vaglog.pl/log_217696.html

4 http://vaglog.pl/log_217697.html

8 http://vaglog.pl/log_217698.html

10 http://vaglog.pl/log_217699.html

11 http://vaglog.pl/log_217700.html

bs

0 http://vaglog.pl/log_217693.html

3 http://vaglog.pl/log_217690.html

4 http://vaglog.pl/log_217691.html

11 http://vaglog.pl/log_217692.html

dzięki za zainteresowanie moim tematem


Dochodzę do wniosku, że winny jest przepływomierz... Mogł by ktoś potwierdzić zanim utopie kolejne 200 - 300 zł ??

Opublikowano

Tez to podejrzewam, zeby byc pewnym pasowało by podmienić dla sprawdzenia, wstaw jeszcze statyczne 1 i 13.

Opublikowano (edytowane)

Bardzo dziękuje kolego za odpowiedz.

Logi

1 http://vaglog.pl/log_217764.html

13 http://vaglog.pl/log_217770.html

( pierwsza cześć dotyczy asv, a 2 część avf - przy okazji te korekty są ok ? czy wtryski do regeneracji ? )

Miał bym na podmiane z a4 b6 avf tylko nie wiem czy ona będzie pasowała ? Trzeba robić jakąs adaptacje ?

Edytowane przez Pawel191
Opublikowano

Przepływomierz tnie dawke stad auto jest mulowate.

Opublikowano (edytowane)

Zmień dawkę paliwa na ok 3 to auto powinno lepiej jechac, przepływke wyczyść (poczytaj jak to zrobić) wstaw jeszcze raz dynamiczne 3,8 ale raczej do wymiany. Korekty dla 110 ok, co do avf to zrób oddzielny temat to może ktos wyprowadzi cię z błędu.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

lukaszooo

Jak byś mi podesłał jakiś opis jak ustawić mu to 3 mg to był bym bardzo wdzięczny. Co do czyszczenie przepływomierzy to polecasz jakiś sprawdzony preparat ?

Opublikowano

Spray do czyszczenia hamulcu. Wieczorem ci podesle bo w tel nie mam zapisane.

Opublikowano

Również potwierdzam że masz padnięty przepływomierz, możesz go przeczyścić ale według mnie nic to nie da.

Opublikowano (edytowane)

Problem rozwiązany.

Winny oczywiscie przepływomierz... Potraktowałem go preparatem cx80 i zaczął mierzyć jak nowy :)

Także dziękuje wszystkim za zainteresowanie.

Edytowane przez Pawel191

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...