karol2984 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Czy taki luz jest normalny czy po prostu zabezpieczenie nie działa i musze go na nowo nabić?
OLIVER Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 U mnie też jest lóż ale minimalny nie taki jak u Ciebie i nic nie puka jak Tobie ... Ja bym zaglądnoł do przegubu i po ogladał dokładnie pierscień oporowy w jakim jest stanie i czy wogule tam jest...
karol2984 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Trzeba będzie na weekend zajrzeć do środka bo moim zdaniem też jakoś dużo się przesuwa.
Wojtek1995 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 półoś nie powinna być luźna ? u mnie tak samo się rusza ale stuki dobiegają z skrzyni bodajże z mechanizmu różnicowego a tak pozatym z tego co widziałem podczas wypadku gdzie zostaje wyrwane koło półoś lata w powietrzu heh
elkubunio Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Luz wzdłużny musi być ze względu na pracę zawieszenia, moim zdaniem nie wygląda to niepokojąco aczkolwiek dla pewności możesz zajrzeć do środka. Ale pamiętaj że z drugiej strony na przegubie wewnętrznym też jest zabezpieczenie z tym że tam zastosowano pierścień segera nakładany na końcówkę półośki. Ja bym się tym nie przejmował, nawet jeśli zabezpieczenie spadło z którejś strony to i tak nie ma technicznej możliwości żeby półoś tak po prostu sobie wypadła. Jedynie któryś z przegubów może się przez to szybciej zużyć ale wtedy da o sobie znać w trakcie jazdy.
KamcioooA4 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Elku nie mogę się z Tb zgodzić bo mi już z 4 razy zabzpieczenie puscilo na zew. I polos wyleciała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się