Chmielu_B3 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Witam.Zauważyłem spory wyciek płynu hamulcowego dzisiaj rano i postanowiłem sprawdzić co jest tego powodem. Wytarłem dokładnie mokre miejsca i zostawiłem samochód " na luzie", po 15 min nie było śladu więc zacisnąłem ręczny i po 1 min zaczęło kapać ze śruby (lewy, tył). Odpowietrznik był suchy, próbowałem dokręcić śrubę, ale to nic nie dawało. Załączam obrazek. Co wymienić ?P.SJestem kompletnie zielony i młody, więc proszę o odrobinę wyrozumiałości.
Bartoszzz Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Zacisk do regeneracji, a dokładniej mechanizm hamulca ręcznego znajdujący się w środku.
Chmielu_B3 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Opublikowano 21 Maja 2015 Jest sens kupować używany zacisk ?
Bartoszzz Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Można kupić używkę. Da się trafić na sprawną, ale to z jakiegoś pewniejszego źródła. Napisz do kolegi "pieciajek" tutaj z forum, sprzedaje części używane, może ma akurat coś. Ja u niego niedawno brałem komplet zacisków na tył i było ok.
damian81Z Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Zestaw do regeneracji zacisku musisz kupic (to sa gumki i oringi) A jak po zaciagnieciu recznego leci plyn to oring masz do wymiany Trzeba rozebrac zacisk Na forum znajdziesz porady jak to zrobic Tylny tloczek jest wkręcany !!!
Bartoszzz Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Wymiana oringu nie koniecznie pomoże. Mogą być już takie wżery na mechanizmie, że tylko napawanie i toczenie pomoże.
neronman Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Racja,dlatego trzeba zacisk rozebrac Koledzy szukam jak powinny być ułożone te podkładki i łożysko w cylinderku, macie schemat ?
damian81Z Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Edytowane 24 Maja 2015 przez damian81Z
neronman Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Podziękował, jedną podkładkę miałem odwrotnie założoną
damian81Z Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Akurat wczoraj regenerowalem zaciski i porobilem sobie fotki zeby niepomylić, także nie tylko mi sie przydały hehe
Emejcz Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 U mnie od paru tygodni zaczęły się ubytki płynu, a że są coraz większe to przyjrzałem się i niestety leci w tym samym miejscu. Czy komuś pomogła wymiana samych oringów? Rozebrać to nie problem, ale nie chciałbym rozebrać i żeby się okazało, że samoregulator do wymiany przez te wżery.
darko Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 też miałem ten sam problem,po wymianie oringów około rok temu,jak narazie spokój, dopóki nie rozbierzesz to nie bedziesz wiedział jak daleko postąpiła korozja,
Emejcz Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Po cichu liczę, że nie będzie najgorzej, bo hamulce są bardzo dobre, a tłoczek zero rdzy miał. Ręczny też bezproblemowy. Kupowałeś reperaturki Autofren? Edytowane 8 Października 2016 przez Emejcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się