Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t anb nie jedzie brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich opisze moj problem audi a6 1.8 t silnik anb 1999 rok , totalnie nie jedzie cisnienie paliwa w czasie jazdy 3.5 atm, wydech drozny (rozkrecony jazda probna na poluzowanych srubach miedzy turbo a katalizatorem ) i nic zero roznicy mul totalny dolot rozebrany i szczelny zawor dv sprawny i szczelny podcisnienia szczelne w parametrach rzeczywistych zero bledow , turbina pompuje do 1500 mbar (czyli rzeczywiste 0, 5 bara ) sonda przed katalizatorem ladnie zmienia napiecie w przedziale 0,1volta do 0.8 volta , jest za niski paramert z przeplywki w czasie jazdy na trzecim biegu pedal w podloge wskazanie pokazuje tylko 58 g/sekunde podmienione przeplywki dwie sztuki nowe i oryginalne bosch z literka d na koncu wymienilem nowe swiece i cewki od turbo do kolektora wszystko szczelne generalnie uciekl za maly jest paramert z przeplywki i dlatego nie jedzie map sensor jesli naloze na jego czesc pomiarowa przewod gumowy i pompka bede wytwarzal cisnienie na wlaczonym zaplonie plynnie pokazuje jak wzrasta cisnienie (zadam 0,5 bara to vcds pokazuje ze ma 1600mbar sprezanie sprawdzone po 14 atm. na kazdym cylindrze . moze ktos z tego forum cos podpowie bo rece mi juz opadaja

Edytowane przez jamajczyk
Opublikowano

Pokasuj błędy , zrób logi i zapodaj na forum. Wtedy coś będzie można wywnioskować.

Opublikowano

wlasnie bledow nie ma logi mam ogarniete tylko dlaczego taki maly sygnal z przeplywki bo tylko w tym widze problem

Opublikowano

Czy jest różnica na odpiętej przepływce?

Opublikowano

Skoro turbina pompuje a mały przepływ to może zasysa powietrze lewe.

Dziura w tipie lub opaski nie trzymają.

Daj logi dynamiczne

Opublikowano

Skoro turbina pompuje a mały przepływ to może zasysa powietrze lewe.

Dziura w tipie lub opaski nie trzymają.

Daj logi dynamiczne

dolot w calosci rozebralem i jest sto procent szczelny tak na wszelki wypadek scisnalem rurke gumowa laczaca zawor dv z rura kolektora ssacego szczypcami i nic przeplywka dalej nie wskazuje wiecej jak okolo 58 zastanawiam sie czy nie otwierajaca sie w pelni przepustnica moze powodowac taki stan jak u mnie

Opublikowano

Weź podmien ta przeplywke

Opublikowano

przeplywke podmienialem na oryginal jak wczesniej pisalem i to samo bez zmian zamowilem tez regenerowana i dalej lipa zastanawiam sie nad ta przepustnica moze ona sie nie otwiera do konca i stad male ssanie w dolocie ( brak jakich kolwiek bledow w pamieci sterownika )

Opublikowano

Logi zrób bo tak to nic nie wyjdzie

Opublikowano

Wymień sondę lambda pierwszą (regulacyjną) przynajmniej podmień i pojedź na próbę z pełną mocą:)))


Wiem, wiem błędów z sondy nie ma... podmień i jedź na próbę!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...