jamajczyk Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) witam wszystkich opisze moj problem audi a6 1.8 t silnik anb 1999 rok , totalnie nie jedzie cisnienie paliwa w czasie jazdy 3.5 atm, wydech drozny (rozkrecony jazda probna na poluzowanych srubach miedzy turbo a katalizatorem ) i nic zero roznicy mul totalny dolot rozebrany i szczelny zawor dv sprawny i szczelny podcisnienia szczelne w parametrach rzeczywistych zero bledow , turbina pompuje do 1500 mbar (czyli rzeczywiste 0, 5 bara ) sonda przed katalizatorem ladnie zmienia napiecie w przedziale 0,1volta do 0.8 volta , jest za niski paramert z przeplywki w czasie jazdy na trzecim biegu pedal w podloge wskazanie pokazuje tylko 58 g/sekunde podmienione przeplywki dwie sztuki nowe i oryginalne bosch z literka d na koncu wymienilem nowe swiece i cewki od turbo do kolektora wszystko szczelne generalnie uciekl za maly jest paramert z przeplywki i dlatego nie jedzie map sensor jesli naloze na jego czesc pomiarowa przewod gumowy i pompka bede wytwarzal cisnienie na wlaczonym zaplonie plynnie pokazuje jak wzrasta cisnienie (zadam 0,5 bara to vcds pokazuje ze ma 1600mbar sprezanie sprawdzone po 14 atm. na kazdym cylindrze . moze ktos z tego forum cos podpowie bo rece mi juz opadaja Edytowane 22 Maja 2015 przez jamajczyk
jacek70 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Pokasuj błędy , zrób logi i zapodaj na forum. Wtedy coś będzie można wywnioskować.
jamajczyk Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 wlasnie bledow nie ma logi mam ogarniete tylko dlaczego taki maly sygnal z przeplywki bo tylko w tym widze problem
edekxp Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Skoro turbina pompuje a mały przepływ to może zasysa powietrze lewe. Dziura w tipie lub opaski nie trzymają. Daj logi dynamiczne
jamajczyk Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 Skoro turbina pompuje a mały przepływ to może zasysa powietrze lewe. Dziura w tipie lub opaski nie trzymają. Daj logi dynamiczne dolot w calosci rozebralem i jest sto procent szczelny tak na wszelki wypadek scisnalem rurke gumowa laczaca zawor dv z rura kolektora ssacego szczypcami i nic przeplywka dalej nie wskazuje wiecej jak okolo 58 zastanawiam sie czy nie otwierajaca sie w pelni przepustnica moze powodowac taki stan jak u mnie
jamajczyk Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 przeplywke podmienialem na oryginal jak wczesniej pisalem i to samo bez zmian zamowilem tez regenerowana i dalej lipa zastanawiam sie nad ta przepustnica moze ona sie nie otwiera do konca i stad male ssanie w dolocie ( brak jakich kolwiek bledow w pamieci sterownika )
kabanos78 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Wymień sondę lambda pierwszą (regulacyjną) przynajmniej podmień i pojedź na próbę z pełną mocą)) Wiem, wiem błędów z sondy nie ma... podmień i jedź na próbę!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się