Szwedzik Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Od paru dni mam bardzo dokuczliwy problem, otóż podczas skrętu (nawet lekkiego) słychać bardzo mocne piszczenie (nie od wahaczy), najmocniej piszczy przy max skręcie ale dzwięk jest także po minimalnym skręceniu kół. Gdy przejadę pare kilometrów (około 4-5) to dzwięk słabnie lub znika całkiem. Podczas szybszej jazdy nie jest słyszalne piszczenie. Płynu do układu dolałem bo było 2mm poniżej minimum, ale problem nie zniknął. Poniżej filmik:https://youtu.be/D4S3hIBJFkg Od paru dni mam bardzo dokuczliwy problem, otóż podczas skrętu (nawet lekkiego) słychać bardzo mocne piszczenie (nie od wahaczy), najmocniej piszczy przy max skręcie ale dzwięk jest także po minimalnym skręceniu kół. Gdy przejadę pare kilometrów (około 4-5) to dzwięk słabnie lub znika całkiem. Podczas szybszej jazdy nie jest słyszalne piszczenie. Płynu do układu dolałem bo było 2mm poniżej minimum, ale problem nie zniknął. Poniżej filmik:https://youtu.be/D4S3hIBJFkg Pomoże ktoś ? Edytowane 27 Maja 2015 przez Szwedzik
woytazz Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Jak dla mnie brzmi to jak uślizgujący się pasek. Zerknij pod maską i niech ktoś kręci kierownicą, ew. popryskaj pasek delikatnie wodą.
Szwedzik Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Opublikowano 29 Maja 2015 Jak dla mnie brzmi to jak uślizgujący się pasek. Zerknij pod maską i niech ktoś kręci kierownicą, ew. popryskaj pasek delikatnie wodą. Wczoraj byłem u mechanika i stwierdził że do wymiany pasek i napinacz paska(alternatora) wymieniłem i nie zapiszczało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się