skiba94suw Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Witam Proszę o analizę logów z mojej Audi Dynamiczne: 000: http://vaglog.pl/log_218364.html 001: http://vaglog.pl/log_218365.html 003: http://vaglog.pl/log_218366.html 004: http://vaglog.pl/log_218367.html 008: http://vaglog.pl/log_218368.html 010: http://vaglog.pl/log_218369.html 011: http://vaglog.pl/log_218370.html Statyczne: 000: http://vaglog.pl/log_218371.html 001: http://vaglog.pl/log_218372.html 003: http://vaglog.pl/log_218373.html 004: http://vaglog.pl/log_218374.html 007: http://vaglog.pl/log_218375.html 013: http://vaglog.pl/log_218377.html 014: http://vaglog.pl/log_218376.html 018: niedostępne 023: niedostępne Basic: 000: http://vaglog.pl/log_218378.html 003: http://vaglog.pl/log_218380.html 004: http://vaglog.pl/log_218379.html 011: http://vaglog.pl/log_218381.html Robione na VAG-COM 311.2, ustawienia "do 1Z" czyli 9600 30 -1 110 3 55 Silnik seria, jedyne co to opróżniony katalizator Błędów brak. Przy turbinie żadnego ruchu nie zaobserwowałem na basic settings... Ogólnie mam wrażenie, że silnik nie chodzi tak jak powinien, i jak na moje oko logi to potwierdzają, sporo rzeczy się nie zgadza, ale wolał bym żeby wypowiedział się ktoś, to się na tym zna. Ja robiłem to dziś pierwszy raz. Pozdrawiam Edytowane 23 Maja 2015 przez skiba94suw
Leopold27 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 kąt wtrysku do poprawy na ok 53-57 bo jest 18,sprawdzenie dolotu bo jest chyba nie szczelny albo nawet dziurawy,przepływka też podejrzana,regulacja konta wtrysku też świruje.
skiba94suw Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Ok dolot sprawdzę Co do kątu wtrysku to przy logu 004 na basic nie załapałem o co chodzi z tym LATE więc jest zrobiony trochę na pałę, czy mógłby mi ktoś powiedzieć o co z tym LATE chodzi? bo u mnie nigdzie tego nie było... Ewentualnie co dalej sprawdzić z tym kątem wtrysku? Poza tym jak widzę z grupy 000 pozycja 2 to statyczny kąt wtrysku wynosi ~62-65 Dziś wziąłem się za sprawdzanie dolotu, zaglądnąłem w okolice EGRa i okazuje się, że kolektor jest zawalony syfem, przelot jest tak mały że tylko jeden palec wchodzi.. Czy to by coś wyjaśniało? Edytowane 24 Maja 2015 przez skiba94suw
Leopold27 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 co do logu nr 4 to powinieneś mieć wartości zbliżone a u ciebie w drugim polu jest ok 2.2 a powinno być ok 1.7 jest więcej,ok to moja pomyłka z grupą 000 to zmniejsz z tych 62-65 na max 53-57,wyczyść kolektor i wyskrob wloty głowicy.
skiba94suw Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Ok dolot wyczyszczony, sprawdzony, wydaje się być szczelny. Kanalik od EGR był zarośnięty całkowicie. Miałem zaślepić EGR ale na razie się zlitowałem nad nim. Na dniach pogrzebię z tym kątem i zrobię logi Ogólnie po czyszczeniu to zupełnie inny samochód idzie bez problemu Wkręca się dużo lepiej Edytowane 25 Maja 2015 przez skiba94suw
Leopold27 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 kolego ja egr na lato zaślepiam a na zimę wyciągam blaszkę-troche szybciej się nagrzewa,opini jest dużo,decyzja należy do ciebie,kąt ustaw sobie na ok 53-57 w tych granicach wtedy lepiej zaskakuje jak zimny
lukaszooo Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Kat masz ustawiony na 65, dawka 3.6 dawki nie ruszaj, kat można cofnąć ale po mojemu szkoda zachodu. Przepływka zle mierzy. Z turbem jest coś nie tak, wygląda tak jakby była w awaryjnym bo mimo małego ciśnienia mapa nie rośnie, jeśli mam racje z awaryjnym to wyjaśniło by się ograniczenie dymienia przeplywki. Dziwna sprawa bo przy awaryjnym cisnienie powinno spaść do atmosferycznego a tu trzyma 1600 BSy grup 3 i 11 działają dopiero od 97r. Po co ci 04 tego nie wiem. Chyba chciałeś sprawdzić kat wtrysku w 04bs ale tak sprawdza się w 2.5 tdi. Grupy 18 i 23 dotyczą silników PD. Edytowane 26 Maja 2015 przez lukaszooo
skiba94suw Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 Więc tak, logi robiłem takie jak są napisane w tym poradniku u nas na forum, czy dobrze to nie wiem, jak na razie średnio się na tym znam, także krytyka mile widziana Kąt w takim razie zostawiam tak jak jest, ogólnie jakieś 10 tys. temu był robiony rozrząd to i pewnie to było ustawiane, z paleniem nawet w zimę nie było żadnych problemów, więc zostawiam. W takim razie jak dolot już mam zdaje się sprawdzony i czysty, więc co dalej robić? Co posprawdzać przy tym turbo i jak? Dolot wyczyszczony, EGR zaślepiony, no to dziś pobawiłem się trochę vagiem. Turbo mniej więcej się zgadza, ale przepływka niezbyt. Zrobiłem log na postoju, trochę go pokręciłem wyżej, w każdym razie przepływka pokazuje chyba źle, czy mam rację ? http://vaglog.pl/log_221328.html
lukaszooo Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 z takiego gazowania nic nie mozna zobaczyc bo gazujesz go na luzie bez obciązenia. Zrób normalnego loga dynamicznego, dla przepływki robi sie 3 i 8 jesli zrobisz jeszcze 10 nie zaszkodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się