Sublime Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Witajcie, jeden z żarników w mojej A4 zaczął do paru dni świecić na kolor różowy-prawdopodobnie kończy żywot, więc pasowałoby wymienić już dwie sztuki. Mam kilka pytań z tym związanych: 1. Jaki model żarnika jest w A4 B7 ? 2. Jaką firmę żarników polecacie? 3. Jaką moc mają mieć aby barwa światła była wpadająca bardziej w niebieski niż jaskrawożółty? i najważniejsze: 4. Co trzeba rozkręcić żeby wymienić żarniki w A4 B7? Można wyciągnąć jakoś te lampy, czy trzeba "pół przodu" rozebrać? Z góry dzięki za wszelkie info.
Bednar1991 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) 1. U mnie jest D1S 2. Philips albo Osram 3. Barwa źródła światła nie zależy od mocy a temperatury barwowej: 2800 K – barwa bardzo ciepłobiała 4000 K – barwa biała 5000 K – barwa chłodnobiała 6500 K – barwa dzienna – zimna Edytowane 23 Maja 2015 przez Bednar1991
Sublime Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 A jak z wymianą żarników w A4 B7? Macie jakieś praktyki jak to zrobić najlepiej- i czy w ogóle da się bez jakiegoś zdejmowania zderzaka itp ? Wystarczą "małe grabie" ?
afroo. Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 A po co zderzak targać skoro żarnik wymieniasz od strony komory silnika. Strona kierowcy - odkręcasz i odchylasz zbiorniczek wspomagania i jest jako taki dostęp, drobne dłonie się przydadzą. Od strony pasażera demontujesz filtr powietrza razem z obudową i jest spoooro miejsca.
Marcinus84 Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Tak lekko odświeżając . Czy ktoś miał może problem z odpięciem wtyczki od żarnika? Może nie chodzi o samą wtyczkę, co o za krótki przewód przez co nie mogę wyjąć żarnika zanim go nie odłączę, a z drugiej strony nie mogę wypiąć wtyczki na założonym żarniku bo opiera się o inną wtyczkę, która jest niżej.
vocab Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Przewód zasilania (srebrny) palnika jest wciśnięty z boku w uchwyt, trzeba go wyciągnąć, wtedy będzie luźniejszy, odczepić sprężynki co trzymają palnik, wyciągnąć go i odpinasz wtyczkę Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
jolley Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Witam Odświeżę delikatnie temat. Czy jest możliwe, że żarniki, które nadal mają białą barawę się wypalają? Zauważyłem ostatnio, że mruga mi prawy xenon co jakiś czas (różnie, raz na dołkach, raz na prostej). Wczoraj to w ogóle na chwilę zgasły oba (lewy nie mrugał wcześniej). Nagle kończą się oba?
Robero321 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Tak możliwe że będzie świecił na biało. Mogło pójść jakieś przepięcie albo masz problem z zasilaniem przetwornic. Jeśli mruga to najlepiej zamień stronami będziesz wiedział czy to żarnik czy przetwornica jak żarnik to wymieniasz oba i z głowy ostatnio u nie też zaczął prawy mrugać wymieniłem oba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się