hunter91 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 jak sprawdzic te tarcze ? łożysko by bylo slychac,huczalo by wydaje mi sie
wampir Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Sa przyrządy do pomiaru tarcz np. czujniki zegarowe. Jak kilka razy przyhamujesz ze 180 a masz 288mm to cudów nie oczekuj.
wesz82 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 hant sprawdz tez piasty a tarcze daj na tokarke koszt ok 40zł 2 szt
hunter91 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Hamowalem juz z240 do 0 i się nic nie działo.po drugie dziś od wielu dni nie jechałem taka prędkością i zęby to było co chwile jeszcze. Myśle że jednak dam do sprawdzenia Jak się okaże że tarcze, to zmieniam na 312. Odrazu Edytowane 10 Stycznia 2016 przez hunter91
wesz82 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Tak to bywa czasem ale nie ma sie czym przejmowac. Sluchaj dla malutkiej tarczy 240/0 to juz wysilek jest. Hant nie bede Cie sciemnial 312 jaj nie urywa juz lepiej dolozyc i dac min 320 ale to Twoja decyzja.
hunter91 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 okej,sprawa sie wyjasnila -tak jak podejrzewaliscie jest to wina tarczy,do tego kolo mi przesakkuje podczas skretu i okazalo sie ze przegub. Co do 320 co trzeba ?
wesz82 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Zwrotek z s4.przegubow pod wiekszy wiloklin.mozesz dac zwrotki z b6 albo allroada ale one mieszaja z wysokosciami i z osadzeniem kola.najprosciej dac zwroty z esy.do tego oslon no i zaciskow a tutaj juz pole popisu jest mega.
hunter91 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 narazie odpuszcze 320 i dam 312 bo musze zmienic napinacz,plyn cos mi zaczal uciekac.Parodia normalnie,wszystko na raz. Co do 312 to trzeba inne zaciski czy tylko jarzma wystarczy zmienic ?
wesz82 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Jarzma tarcze a klocki pasuja z 288. Jak wstrzymasz sie do wiosny to Ci moge moje pogonic.
hunter91 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 watpie bo musze ogarnac jeszcze to zanim zrobie napinacz. Teraz mam dylemat,napinacz ori chyba trzeba kupic....
wesz82 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Jak walkow to masz w zmienniku chyba febiego z lancuchem.
hunter91 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Tak,każdy odradza zamienniki.musze zamówić ori .Nawet mechanik mówił by ori wow Edytowane 11 Stycznia 2016 przez hunter91
wampir Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 312 w nie jest takie tragiczne. Sam jeździłem to wiem ile trzeba hamować żeby to odczuly.
karol24 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Jak wsadzisz te 312 to się pochwal co i jak sam się przymierzam ale na Forum to same opinie, że od razu pakować 320 ale jak dla mnie to już dość spory wydatek bo też sporo tajli do kupienia w przypadku TDI Edytowane 11 Stycznia 2016 przez karol24
hunter91 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) 320 będę zakładał ale na sezon 2017.312 wpadną niedługo. W tej chwili będzie robiony silnik ,lokalizacja dlaczego płyn mi ucieka,niby mało ale jednak.Muszę skończyć stage 2 ,ogarnąć pakiet zimę, przegub zmienić i kilka małych i większych spraw. Także chwilowy zastój iż teraz tez pracuje na dwie zmiany w ciągu dnia 4 h z rana na gospodarce i od 14 w firmie. Dajcie przyklady jakiś fajnych wzorow 16 cali felg na zime Edytowane 11 Stycznia 2016 przez hunter91
krzysiekvtec Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 nic d*py nie urywa jak dobrze nacisniesz hamulec, 345mm z 200 hamowanie zaczynaja moment grac z goraca ze szok ... ja mam 312 i jestem zadowolony trzeb amiec glowe na karku a nie hamulce jak największe ... p.s nie ma na myśli osób które latają po torach....
wesz82 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Hant popatrz dobrze na króciec z tyłu silnika czesto on puszcza i nie widać tego. Co do wyboru 320 a 312 nie komentuje bo mam 312 i nie jest to dobry hamulec na przód...
jacca90 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Tez przez jakis czas borykam sie z hamulacami tylko u mnie sytuacja jest rroche inna. Przy rozruchu wykakuje czerwony wykrzyknik na kompie zero bledow. Przy lekkim hamowaniu czuc wibracje/ bicie na budzie a na kierze i pedale nic. Gdy mocniej przycisne nic nie czuc. Auto normalnie hamuje ale z racji ze uzywam delikatnie hamulca i staram sie hamowac silnikiem to strasznie mnie to irytuje... nie wiem w czym problem i w co uderzyc Moze to byc wina zaciskow bo czasem mam wrazenie ze lewy przod nie do konca odpuszcza?
hunter91 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 u mnie tez nie odpuszcza bo po postuju czuc ze trzyma ,dopiero puszcza przy ruszeniu. Ja kupuje wszystko nowe,zaciski,tarcze klocki no nawet plyn zmienie. Ale to najpierw ty i twoj szwagier musicie do mnie wbić Tez przez jakis czas borykam sie z hamulacami tylko u mnie sytuacja jest rroche inna. Przy rozruchu wykakuje czerwony wykrzyknik na kompie zero bledow. Przy lekkim hamowaniu czuc wibracje/ bicie na budzie a na kierze i pedale nic. Gdy mocniej przycisne nic nie czuc. Auto normalnie hamuje ale z racji ze uzywam delikatnie hamulca i staram sie hamowac silnikiem to strasznie mnie to irytuje... nie wiem w czym problem i w co uderzycMoze to byc wina zaciskow bo czasem mam wrazenie ze lewy przod nie do konca odpuszcza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się