prezes4reral Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Witam, czy VCDS-em mozna czy alternator sie konczy , szczotki albo regulator napiecia? Jestem laikiem jezeli chodzi o prad w aucie, wiec poprawcie mnie jezeli zle zapytalem. Dodam, iz wciskajac gaz , co jakis czas mruga mi kontrolka od akumulatora.
Tommy Gun Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Możesz sprawdzić napięcie ładowania za pomocą vcds. Daj altka na przegląd zanim przytrafi się jakaś awaria i w trasie rozładuje Ci akumulator. Przy okazji spec sprawdzi stan łożysk itp. Edytowane 25 Maja 2015 przez Tommy Gun
poczekaj Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Jeżeli dodajesz gazu i mruga kontrolka od ładowania, to pewnie jest zbyt wysokie napięcie, co może być niebezpieczne. Tak jak podejrzewasz, często jest to wina regulatora napięcia. W najlepszym przypadku powypala bezpieczniki, w najgorszym uszkodzi instalację elektryczną.
prezes4reral Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 dodam, iz podczas jazdy autem podlaczylem to smieszne urzadzenie na bleutooth - Torque - pod androida - podlaczenie pod komputer pojazdu...W momencie gdy napiecie bylo na poziomie 14.2 bylo ok ale jak tylko spadalo do 13.4 zapalala sie kontrolka.
R4ZOR Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Minimalne napięcie to 13,9 dlatego zapala Ci sie kontrolka
jacek70 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Szybciej sprawdzić miernikiem napięcia mierząc przy okazji napięcie na aku przed zapłonem silnika, na wolnych obrotach i powiedzmy przy 2000- 2500 obr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się