barneius Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Moje B8 wyposażone w servotronic ma następująca przypadłość: podczas postoju na wolnych obrotach przy kręceniu kierownicą wyczuwam delikatne drgania. Wystarczy delikatnie dodać gazu i kłopot znika. Sprawdzałem, że płyn wspomagania mam na poziomie odpowiadającym mniej więcej temu jakby łączeniu/zgrzaniu zbiorniczka (taki jakby wystający pierścień wokół). Problem nie jest jakiś specjalnie palący - da się z tym żyć - ale może już ktoś spotkał się z tematem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregziel Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Mi w ASO powiedzieli że ten typ tak ma. Jak zacznie ci popiskowac pasek na maksymalnie skręconej kierownicy to bedzie zatarte koło pasowe. Jestem świeżo po wymianie koła i paska i ta przypadłość o której piszesz jest prawie już nie wyczówalna. U mnie też było tak, że na łysych oponach objaw był łagodniejszy, a po zmianie opon na nowe nasilił się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barneius Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 U mnie też było tak, że na łysych oponach objaw był łagodniejszy, a po zmianie opon na nowe nasilił się. A to ciekawe, bo na logikę na łysych jest przecież większy opór... Tak jak pisałem - jakoś mi to bardzo nie przeszkadza ale wiadomo - fajnie jak wszystko jest na tip-top. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neptus Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Ja też miałem podobne objawy. Okazało się ze jak mi dwumase robili to nie dokręcili jednej śruby od maglownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldih1979 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Ja mam to samo i gdzieś kiedyś czytałem , że chłopaki wymieniali wąż wysokiego ciśnienia czy jakoś tak i niby pomagało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QaDo Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Wg mnie jest to po prostu wysokie obciążenie pompy wspomagania. Całkiem mozliwe, że propozycja Waldka jest dobra gdyż nadmiar ciśnienia mógłby powodować taki problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barneius Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Ja też miałem podobne objawy. Okazało się ze jak mi dwumase robili to nie dokręcili jednej śruby od maglownicy. Niedawno miałem robione sprzęgło i dwumas - być może tu leży przyczyna. Sprawdzę przy najbliższym przeglądzie, bo szczerze mówiąc ta przypadłość jest tak mało i rzadko odczuwalna, że przestałem na to zwracać uwagę... Edytowane 8 Lipca 2015 przez barneius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 A mimo to odczuwalna i denerwująca W sumie nie przestałeś na to zwracać uwagi i na pewno dopóki nie będziesz miał jak piszesz na tip top to nie przestaniesz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neptus Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 U mnie z czasem było to coraz bardziej odczuwalne. W końcu zawiozłem do mechanika i taka była diagnoza. Chociaż w pierwszej chwili powiedział że maglownica może być uszkodzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spknet Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) U mnie jest tak samo najbardziej to czuć na parkingu podziemnym jak podłoga jest pomalowana farba i czuć aż takie przeskoki kierowcy na asfalcie jest to prawie nie wyczuwalne pewnie ten typ tak ma Edytowane 25 Lipca 2015 przez spknet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barneius Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 pewnie ten typ tak ma po paru miesiącach właśnie tak do tego podchodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Koledzy a ktoś próbował wymieniać olej wspomagania? Może stary jest i powoduje takie objawy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesterman Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Witam, Mam podobny problem co autor tego wątku ale drgania kierownicy podczas postoju są dużo silniejsze niż lekkie drgania Kręcąc kierownicą w lewo lub w prawo (skrzynia automat - bieg P) co któryś obrót kierownicy drgania są tak silnie na kierownicy jakby wpadała w jakąś wibrację. Na zewnątrz też słychać te drgania. Jak jadę powoli do przodu lub toczę się na wstecznym biegu to drgania są odczuwalne dużo mniej. Czy mieliście podobny przypadek? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybix Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Witam. Czy komuś udało się rozwiązać problem drgania kierownicy przy kręcaniu kierownicą. Mam podobny objaw, gdy kręcę na wolnych obraotach to drga kiera, jak dodam gazu to nie. z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 przyłączam sie do tematu. Też mam drgania kierownicy na wolnych obrotach. Strasznie jest to wkurzające Drży kierownica a jak stoję na zewnątrz i ktoś kręci to widać jak koła też drgają. Podczas jazdy nie ma tego objawu. Bez względu czy opony letnie czy zimowe czy na asfalcie, ziemi czy śniegu drganie to występuje. Nie mam pomysłu co może być przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidmac Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Też mam te objawy,chyba czas pomyśleć o jakimś Japończyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Koledzy ktoś wie na jaki nr trzeba by było wymienić ten przewód bo jakoś nie mogę odnaleźć tego wątku na forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 znalazłem poniższe numery przewodów. Oczywiście końcowa litera odpowiada pewnie za rodzaj i model silnika. Ktoś potwierdzi że wymiana tych przewodów coś zmienia? nr z przewodu KRÓTKIEGO: 8K1422891AJ 8K1 422 891 AJ nr z przewodu DŁUGIEGO: 8K1422893CT 8K1 422 893 CT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 8K1422891AJ jest dla 1N1 1N3 8K1422893CT jest dla diesla do 07.2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 gdzie mogę sprawdzić jakie numery potrzebuję do 2,0 TDI CAGA z 2008r. i drugie pytanie: czy komuś wymiana tych węży pomogła? który wąż trzeba wymienić żeby drgania ustały ?? ( o ile potwierdzona jest informacje że ich wymiana komuś pomogła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się