Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Porównywałeś średnicę wewnętrzną starego i nowego węża?Tzn patrzyleś przez który szybciej olej przepływa?

Edytowane przez fidmac
Opublikowano (edytowane)

nie patrzyłem bo oddałem to mechanikowi. Zresztą na wężu jest zawór więc trzeba wcisnąc olej pod ciśnieniem. Po drugie widać na oko że węże się różnią. inną metodą są zaciskane. takie było moje pierwsze wizualne spostrzeżenie

ja wymieniałem węża nr 8K1422893CT na węża nr --->8R1422893R

Edytowane przez sikszak
Opublikowano

To może przyczyną drgań jest ten zawór na wężu.Możesz wrzucić jego fotkę?

Opublikowano

tak wygląda zawór na wężu:

779dd4f17a8a7d1bmed.jpg

bbf3714a31bbcd21med.jpg

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj zakupiłem węża jak wspominał sikszak o numerze 8r1422893r i wymienię go, zobaczymy czy też pomoże. Jeżeli tak to będzie wszystko jasne.

Edytowane przez waldih1979
Opublikowano

To daj znac, u mnie tez to czasem wystepuje ale nie jest to zbytnio dokuczliwe , przebieg raczej nie ma znaczenia, jezdzilem 3 b8 z roznymi przebiegami od 30k po 200k i efekt podobny im bardziej sliska powierzchnia tym efekt bardziej odczuwalny, wszystkie byly quattro

Opublikowano

Ja też czekam na wynik operacji:) jak pomoże to na allegro będę szukał używkę bo nowy to kosmiczne pieniądze.

Opublikowano (edytowane)

Ja również na początku stycznia zmierzę się z tym problemem, dzisiaj wymieniłem płyn ale brak poprawy, nadal jest to samo. Mechanik stwierdził że to może być ten zawór ew pompa. Czy możecie sprawdzić w sprawnym aucie czy płyn wspomagania się "gotuje" podczas obrotów czy raczej nic się w zbiorniczku nie dzieje.

Wtedy będzie wiadomo co i jak. U mnie jest cisza.

I dajcie znać czy kupowaliście używany czy nowy?

Edytowane przez Lunatyk
Opublikowano

Ja dzisiaj wymieniłem węża tak jak sikszak czyli z 8K1422893CT na 8R1422893R i jest zdecydowana poprawa ale czasami coś tam zależy ale nie ma tragedii jak przed wymianą. Ja kupiłem najtańszy z Alle używkę. Dzięki Przemek za podjęcie tematu.

Opublikowano

Wszystko jasne:) ja też będę zamawiał używkę i będę mieniał:) dam znać jak to u mnie wyszło:)

Opublikowano

Ja dzisiaj wymieniłem węża tak jak sikszak czyli z 8K1422893CT na 8R1422893R i jest zdecydowana poprawa ale czasami coś tam zależy ale nie ma tragedii jak przed wymianą. Ja kupiłem najtańszy z Alle używkę. Dzięki Przemek za podjęcie tematu.

Jak uzywka juz czasami szwankuje , to moze za jakis czas problem wrocic.Moze trzeba zawor na starym wezu usunac i bedzie ok :kox: , tak jak ludzie wywalaja EGR-y i DPF-y i autka dostaja drugie zycie :banan:

Opublikowano

Obstawiam, że ten przewód nawet używany będzie chodził już dożywotnio i nie będzie sprawiał większych problemów:) niestety my jako posiadacze aut z początku produkcji musimy walczyć z niedociągnięciami inżynierów z Ingolstadt... Ale jak już powymieniamy wszystko co sprawia problemy to będziemy już tylko cieszyć się z jazdy drapieżnym samochodzikiem;)

Opublikowano

No i jak kobuzzz wymieniłeś ? i też robisz 8K1422893CT na węża nr --->8R1422893R ?

Opublikowano

Obstawiam, że ten przewód nawet używany będzie chodził już dożywotnio i nie będzie sprawiał większych problemów:) niestety my jako posiadacze aut z początku produkcji musimy walczyć z niedociągnięciami inżynierów z Ingolstadt... Ale jak już powymieniamy wszystko co sprawia problemy to będziemy już tylko cieszyć się z jazdy drapieżnym samochodzikiem;)

Autem klasy premium :facepalm: . Prawie rok temu kupilem zonie Accorda VIII gen 2.2 I-DTEC , furka lata zajebiaszczo , nicnie trzeba poprawiac po inzynierach :grin: .Ja wlasnie bede drugie lozysko kola wymienial przy 150kkm.Czuje ze nastepny bedzie Lexus IS 300h albo Accord po 11 latach z Audi :huh:

Opublikowano

Jeszcze nie wymieniłem czekam aż troszkę cieplej się zrobi to sam wskocze do kanału ☺ w każdym chyba modelu występują wady wieku dzieciecego i jasne jest że auto z koncowki produkcji bedzie lepsze od tego z poczatku...

Opublikowano

Jeszcze nie wymieniłem czekam aż troszkę cieplej się zrobi to sam wskocze do kanału ☺ w każdym chyba modelu występują wady wieku dzieciecego i jasne jest że auto z koncowki produkcji bedzie lepsze od tego z poczatku...

Problem w tym że Honda jest z 2008r,czyli z początku produkcji

Opublikowano

Audi to Audi podoba mi się pomimo iż nie ma trwałości tych aut z lat 90 ubiegłego wieku?

Opublikowano

Accord jest jak dobre przelazakowane wino, smakuje tak samo, audi ma w sobie magie i nie zamienilbym chocby mialobyc 5 razy bardziej awaryjne. Poza tym w Hondzie brak quattro, dla ktorego ja wybieram Audi.

Pzdr

Opublikowano

Ja niestety troszkę źle kupiłem i wymieniłem samą cześć końcową z tym zaworkiem w części metalowej, Czyli sam przewód metalowy i niestety żadnej poprawy dalej jest to samo.
Za bardzo się pospieszyłem, wymienić trzeba cały przewód od pompy do maglownicy razem z gumowymi wężami i zaworkiem który jest w tej części gumowej ten który widać na dolnym zdjęciu jest widocznie mało znaczący.

Chłopaki wymienialiście pewnie całość i dlatego jest poprawa, no nic zamawiam jeszcze raz :)

Opublikowano

Raczej tak, te węzę z ang. fachowo nazywają się, Anti-vibration hose , wiec coś jest na rzeczy ;)

Zaworek służy tylko jako zabezpieczenie przed cofaniem się płynu z magla.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...