Jump to content

Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach


Recommended Posts

No i u mnie niestety jest mało znacząca poprawa nie wiem czy przypadkiem pompa nie jest uszkodzona.
Chłopaki dajcie znać czy w zbiorniczku podczas pracy powinna być cisza i spokój? Czy wszystko gotuje się.

U mnie jest właśnie cisza a słyszałem że powinno się gotować

Link to post
Share on other sites

Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r?

Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania?

Link to post
Share on other sites

Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r?

Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania?

I co kolego ogarnąłeś ? wymieniłeś wąż ? czy może coś innego było przyczyną ?

Edited by woj0
Link to post
Share on other sites

Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu  w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu?

Link to post
Share on other sites

To by drgało i tłukło na każdych wybojach i dziurach. Czuł byś to zdecydowanie. Czy na suchej nawierzchni jest tak samo, bo śnieg mimo to daje mniejszy opór. 

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, g0tony napisał:

Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu  w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu?

u mnie było tak samo. Widać było jak drga koło przy kręceniu kierownicą. Wymiana węża u mnie pomgła

Link to post
Share on other sites

Witam. Również mam problem z drganiami kierownicy. Według etki mam przewód 8K1422893CT lub 8K1422893CB. We wcześniejszych wątkach wyczytałem, że sprawe powinno załatwić wymiana na nowszy 8K1422893R. Czy próbował ktoś z kolegów wymienić samemu ten przewód? Czy jest to skomplikowana wymiana?

   
Link to post
Share on other sites

Panowie spróbujcie dolać "Power steering fluid" STP, ma właściwości smarujące i w sumie to pomaga :) nie jest idealnie ale OK. 

Link to post
Share on other sites

Witam panowie odświeże temat mam podobny problem jak w temacie przy maksymalnym skręcie czy to w prawo czy to w lewo nie tylko na postoju są wyczuwalne drgania( dość mocne)na kierownicy plus taki dziwny opór dodam jeszcze ze nie ustępują podczas zwiększenia obrotów ... są one bardziej odczuwalne podczas jazdy do tylu jak do przodu ktoś może miał podobny przypadek Dodam ze posiadam audi a4b8 z 2011 r 3.0 tdi servtronic z góry dzięki za infoPs. Moj mechanik coś wspominał o tylnim moście a konkretnie chodziło mu o dyfer czy ktoś wie moze jakie oznaczenie miałby moj waż z 2011 r jeśli to by o niego chodziło 

 

Edited by jacek_pinek
Link to post
Share on other sites

Panowie jak z wymianą tego przewodu .Czytając na forum jednym pomaga drugim nie bardzo .Mam praktycznie te same objawy co u was i na pocżatek chciałbym zmienić ten wąż.Czy do wymiany potrzeba specjalnych narzędzi ,kanału itp?Czy można to zrobić z góry ?

Link to post
Share on other sites

Czy w benzynie jest taka sama sytuacja??? Że ten wąż może takie cyrki robić

Link to post
Share on other sites

Myślę że benzyna czy diesel to to samo .Wspomaganie raczej się niczym nie różniło.

Link to post
Share on other sites

nr mojego węża to 8K1 422 893 DB, mam benzyne z servotronikiem

czy on też zamienia się na 8R1 422 893 R???

czy na jakiś inny?

jest jakaś specjalna procedura wymiany płynu a potem odpowietrzania w servotroniku???

 

 

Link to post
Share on other sites

Mój wąż zamienia się na nr 8k1 422 893DP 

Nowy w serwisie 1100zł więc troche przesada. Nigdzie nie mogę znaleźć używki. Czy ktoś się orientuje czy wąż od diesla o nr 8R1 422 893R będzie pasował do benzyny?

Wyglądają bardzo podobnie itd ale czy w środku może byc jakaś różnica albo na końcówce która idzie do pompy?  Tylko to mnie zastanawia bo diesel pewnie deczko inaczej ma pompę przy silniku, z drugiej strony sam przewód jest elastyczny itd. więc może pasuje p&p?

 

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam takie same objawy ale dodatkowa przy diagnostyce wyskoczył błąd:

P158600 - - - - ELEKTROZAWORY ZAMONTOWANE NA SILNIKU ELEKTROHYDRAULICZNYM, ZWARCIE OBWODU DO B+

Czy to z tym coś wspólnego? 

Link to post
Share on other sites

Witam, mam te same problemy, czy ktoś ogarnął temat z 2.7tdi, czy wąż od 2.0 tdi będzie pasować do 2.7tdi?

Tylko takie są w sprzedaży na allegro 

Link to post
Share on other sites

Witam ...

 

Ja również zmagam się z problemem drgań kierownicy a wolnych obrotach .Zgodnie z tym co na forum trzeba wymienić wąż,ale pytanie który ?Nr: 8 czy nr: 10 ?Widzę w etce ,że moje węże mają wogóle inne numery niż te które są podane na forum czyli :

Przewód nr : 8 to 8K1422893DB

Przewód nr 8.jpg

 

Przewód nr: 10 to 8K1422891AJ

Przewód nr 10.jpg

 

Na jakie przewody lub który przewód należy spróbowac zmienić oraz z jakim oznaczeniem będzie pasował?

Bez tytułu2.jpg

Edited by Resideent
Link to post
Share on other sites

raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy

Link to post
Share on other sites
W dniu 27.07.2018 o 13:43, pezet6 napisał:

raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy

Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

chyba pozostaje aso, powinni udostępnic takie informacje

Link to post
Share on other sites

Hej koledzy, 

Odgrzeję trochę kotleta bo mam takie samo zjawisko u siebie tylko, że w A6 C6 przedlift. Obecnie mam u siebie przewód 4f1422893AG. Czy ktoś się orientuje może, albo mógłby sprawdzić w etce czy ten przewód został zastąpiony jakimś nowszym? Na używki patrzę raczej z rezerwą bo używany to ja mam :wink: a znalazłem nowy firmy A-tip może ktoś zna tego producenta. 

Dzięki za pomoc

 

Edited by viki81
Link to post
Share on other sites
W dniu 9.11.2015 o 06:29, wrclaguna napisał:

8K1422893CT--->8R1422893R

Możesz mi powiedzieć jaki wąż powinien pasować do mojego auta.

Czy można za pomocą VCDS-a sprawdzić ciśnienie we wspomaganiu? Może wtedy bardziej będzie można podejrzewać ten wąż.

2019-04-16 10.21.16-1.jpg

Edited by duzy616
załącznik
Link to post
Share on other sites
W dniu 29.07.2018 o 13:22, Resideent napisał:

Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam

Czy udało się wymienić przewód - jakie są efekty ?

Link to post
Share on other sites

Witam odgrzeje kotleta. 2.0 CAHA 2008r. to samo drgania na postoju podczas skrętu plus słychać lekko pompę. Z jakimi numerami kupić wąż??? To jest ten dłuższy tak?? Z góry dzięki i pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...