Lunatyk 1 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 No i u mnie niestety jest mało znacząca poprawa nie wiem czy przypadkiem pompa nie jest uszkodzona.Chłopaki dajcie znać czy w zbiorniczku podczas pracy powinna być cisza i spokój? Czy wszystko gotuje się. U mnie jest właśnie cisza a słyszałem że powinno się gotować Link to post Share on other sites
barneius 1 Posted February 24, 2016 Author Share Posted February 24, 2016 u mnie po założeniu nowych opon zimowych drgania o dziwo ustały... Link to post Share on other sites
marcintuchola 11 Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r? Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania? Link to post Share on other sites
woj0 0 Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 (edited) Witam koledzy dzisiaj wymieniłem przekładnię na zregenerowaną i dalej mam drgania spróbuje jeszcze waż wymienić na ten 8R1422893R? Ten bedzie pasować do 2,7tdi 2009r? Czujnik w przekładni ma jakiś wpływ na drgania? I co kolego ogarnąłeś ? wymieniłeś wąż ? czy może coś innego było przyczyną ? Edited July 30, 2016 by woj0 Link to post Share on other sites
g0tony 0 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu? Link to post Share on other sites
beny2303 4 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 To by drgało i tłukło na każdych wybojach i dziurach. Czuł byś to zdecydowanie. Czy na suchej nawierzchni jest tak samo, bo śnieg mimo to daje mniejszy opór. Link to post Share on other sites
sikszak 2 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 15 godzin temu, g0tony napisał: Ja mam podobny problem tyle że samochód jest z 2011 i ma drive select i tez miał zastąpiony ten przewód tylko ma inne numery tyle że zastąpili go według ETKI dopiero w 2012 roku. Jeszcze nie wymieniłem tego przewodu w ASO mi sprawdzali to powiedzieli że to maglownica uszkodzona ale im nie wierze, ciśnienia niby są ok bo robili pomiary. Dzisiaj jednak zauważyłem dziwną rzecz jak parkowałem na zbitym śniegu to bardzo się nasiliło to drganie aż było słychać jak drga no i wyjrzałem przez okno i pokręciłem kieronicą to widać jak całe koło drga przy kręceniu. Wniosek taki czy te wibracje nie idą czasem od koła a nie od węża czy maglownicy? Czy to mogą być jakieś luzy na drążkach czy zawieszeniu? u mnie było tak samo. Widać było jak drga koło przy kręceniu kierownicą. Wymiana węża u mnie pomgła Link to post Share on other sites
resiak82 2 Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Witam. Również mam problem z drganiami kierownicy. Według etki mam przewód 8K1422893CT lub 8K1422893CB. We wcześniejszych wątkach wyczytałem, że sprawe powinno załatwić wymiana na nowszy 8K1422893R. Czy próbował ktoś z kolegów wymienić samemu ten przewód? Czy jest to skomplikowana wymiana? Link to post Share on other sites
woj0 0 Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Panowie spróbujcie dolać "Power steering fluid" STP, ma właściwości smarujące i w sumie to pomaga nie jest idealnie ale OK. Link to post Share on other sites
jacek_pinek 0 Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 (edited) Witam panowie odświeże temat mam podobny problem jak w temacie przy maksymalnym skręcie czy to w prawo czy to w lewo nie tylko na postoju są wyczuwalne drgania( dość mocne)na kierownicy plus taki dziwny opór dodam jeszcze ze nie ustępują podczas zwiększenia obrotów ... są one bardziej odczuwalne podczas jazdy do tylu jak do przodu ktoś może miał podobny przypadek Dodam ze posiadam audi a4b8 z 2011 r 3.0 tdi servtronic z góry dzięki za infoPs. Moj mechanik coś wspominał o tylnim moście a konkretnie chodziło mu o dyfer czy ktoś wie moze jakie oznaczenie miałby moj waż z 2011 r jeśli to by o niego chodziło Edited May 8, 2018 by jacek_pinek Link to post Share on other sites
Resideent 1 Posted July 1, 2018 Share Posted July 1, 2018 Panowie jak z wymianą tego przewodu .Czytając na forum jednym pomaga drugim nie bardzo .Mam praktycznie te same objawy co u was i na pocżatek chciałbym zmienić ten wąż.Czy do wymiany potrzeba specjalnych narzędzi ,kanału itp?Czy można to zrobić z góry ? Link to post Share on other sites
kawowy19 6 Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Czy w benzynie jest taka sama sytuacja??? Że ten wąż może takie cyrki robić Link to post Share on other sites
Resideent 1 Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Myślę że benzyna czy diesel to to samo .Wspomaganie raczej się niczym nie różniło. Link to post Share on other sites
kawowy19 6 Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 nr mojego węża to 8K1 422 893 DB, mam benzyne z servotronikiem czy on też zamienia się na 8R1 422 893 R??? czy na jakiś inny? jest jakaś specjalna procedura wymiany płynu a potem odpowietrzania w servotroniku??? Link to post Share on other sites
kawowy19 6 Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 Mój wąż zamienia się na nr 8k1 422 893DP Nowy w serwisie 1100zł więc troche przesada. Nigdzie nie mogę znaleźć używki. Czy ktoś się orientuje czy wąż od diesla o nr 8R1 422 893R będzie pasował do benzyny? Wyglądają bardzo podobnie itd ale czy w środku może byc jakaś różnica albo na końcówce która idzie do pompy? Tylko to mnie zastanawia bo diesel pewnie deczko inaczej ma pompę przy silniku, z drugiej strony sam przewód jest elastyczny itd. więc może pasuje p&p? Link to post Share on other sites
misio19881 0 Posted July 12, 2018 Share Posted July 12, 2018 Witam. Mam takie same objawy ale dodatkowa przy diagnostyce wyskoczył błąd: P158600 - - - - ELEKTROZAWORY ZAMONTOWANE NA SILNIKU ELEKTROHYDRAULICZNYM, ZWARCIE OBWODU DO B+ Czy to z tym coś wspólnego? Link to post Share on other sites
pezet6 0 Posted July 20, 2018 Share Posted July 20, 2018 Witam, mam te same problemy, czy ktoś ogarnął temat z 2.7tdi, czy wąż od 2.0 tdi będzie pasować do 2.7tdi? Tylko takie są w sprzedaży na allegro Link to post Share on other sites
Resideent 1 Posted July 26, 2018 Share Posted July 26, 2018 (edited) Witam ... Ja również zmagam się z problemem drgań kierownicy a wolnych obrotach .Zgodnie z tym co na forum trzeba wymienić wąż,ale pytanie który ?Nr: 8 czy nr: 10 ?Widzę w etce ,że moje węże mają wogóle inne numery niż te które są podane na forum czyli : Przewód nr : 8 to 8K1422893DB Przewód nr: 10 to 8K1422891AJ Na jakie przewody lub który przewód należy spróbowac zmienić oraz z jakim oznaczeniem będzie pasował? Edited July 26, 2018 by Resideent Link to post Share on other sites
pezet6 0 Posted July 27, 2018 Share Posted July 27, 2018 raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy Link to post Share on other sites
Resideent 1 Posted July 29, 2018 Share Posted July 29, 2018 W dniu 27.07.2018 o 13:43, pezet6 napisał: raczej przewod nr 10, tylko chyba trzeba patrzec na silnik bo zauważyłem ze przewód ten na który trzeba wymienic ma inne kąty zagięcia przy zbiorniku i maglownicy Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam Link to post Share on other sites
pezet6 0 Posted July 29, 2018 Share Posted July 29, 2018 chyba pozostaje aso, powinni udostępnic takie informacje Link to post Share on other sites
MatLandau 1 Posted November 17, 2018 Share Posted November 17, 2018 Ktos to ogarna ? Link to post Share on other sites
indiapapa 5 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 W dniu 17.11.2018 o 12:11, MatLandau napisał: Ktos to ogarna ? Przejrzyj komentarz... Link to post Share on other sites
viki81 0 Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 (edited) Hej koledzy, Odgrzeję trochę kotleta bo mam takie samo zjawisko u siebie tylko, że w A6 C6 przedlift. Obecnie mam u siebie przewód 4f1422893AG. Czy ktoś się orientuje może, albo mógłby sprawdzić w etce czy ten przewód został zastąpiony jakimś nowszym? Na używki patrzę raczej z rezerwą bo używany to ja mam a znalazłem nowy firmy A-tip może ktoś zna tego producenta. Dzięki za pomoc Edited October 22, 2019 by viki81 Link to post Share on other sites
duzy616 7 Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 (edited) W dniu 9.11.2015 o 06:29, wrclaguna napisał: 8K1422893CT--->8R1422893R Możesz mi powiedzieć jaki wąż powinien pasować do mojego auta. Czy można za pomocą VCDS-a sprawdzić ciśnienie we wspomaganiu? Może wtedy bardziej będzie można podejrzewać ten wąż. Edited October 30, 2019 by duzy616 załącznik Link to post Share on other sites
woj0 0 Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 W dniu 29.07.2018 o 13:22, Resideent napisał: Dzięki Pezet6 za info ,właśnie też sądziłem że przewód nr.10 ,ale porównując go z tym co podają na forum z oznaczeniem "R" nie ma on nic wspólnego .Wyglądają w ogóle inaczej .Więc teraz pytanie ,jaki przewód zastosować o jakich numerach ?Być może zbiegiem czasu został On zastąpiony innym numerem ,tylko jakim ?Ktoś może ma lepsze możliwości dojścia lub dane ,więc będe wdzięczny za odpowiedz.Pozdrawiam Czy udało się wymienić przewód - jakie są efekty ? Link to post Share on other sites
CzarnyAudiA4 1 Posted January 13 Share Posted January 13 Witam odgrzeje kotleta. 2.0 CAHA 2008r. to samo drgania na postoju podczas skrętu plus słychać lekko pompę. Z jakimi numerami kupić wąż??? To jest ten dłuższy tak?? Z góry dzięki i pozdrawiam Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now