ALBINEK Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Audi 2.0 TDI 2005 r.nie działa ogrzewanie.Zdjełem węże od nagrzewnicy odpaliłem silnik wogóle nie idzie płyn tak jakby pompa nie podawała ale auto jak jeżdzi to się nie grzeje trzyma temp.90st.Podejrzewam pompe ale może to coś innego ?
mariokrzem Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Miałem podobnie.... Objawy: - bak ciepłego nawiewu ze wszystkich dysz - zimno w stopy przy dłuższej jeździe w zimne dni - przeziębienie Sprawdzenie: - błędy na klimatroniku - brak - płyn chłodniczy - w normie - ruch (zimnego) powietrza z dysz przy zadanej wysokiej temperaturze w ustawieniach ogrzewania - prawidłowy - górny wąż chłodnicy - gorący - dolny wąż chłodnicy - lekko ciepły Diagnoza: - zepsuty termostat lub nagrzewnica Rozwiązanie: - wymiana termostatu Rezultat: - dmucha gorącym aż miło
domelq Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 ja też bym zaczął od sprawdzenia termostatu
mariokrzem Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Chyba się za wcześnie pochwaliłem grzaniem, bo następnego dnia znów to samo. Trochę mnie dziwi, że po wyjechaniu z warsztatu grzało a dzień później już nie. Co prawda wymienili termostat na taki sam nieoryginalny twierdząc, że oryginalne warto montować tylko do diesel-i dlatego też nie posiadają oryginałów do benzyniaków. Moje pytania do szanownych ekspertów to: 1. Czy to możliwe, że jeżeli górny wąż od chłodnicy jest ciepły a dolny nie to brak ogrzewania to jednak wina nagrzewnicy a nie termostatu? - jeżeli tak to dlaczego zaraz po wymianie termostatu grzało? 2. Czy to prawda, że do silników benzynowych może nie mieć znaczenia oryginalność termostatu?
domelq Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 ad. 2. Moim zdaniem w przypadku termostatu ma duże znaczenie czy jest ORI czy nie bez wzgledu na rodzaj silnika
mariokrzem Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Dodam jeszcze tylko, że można go dogrzać na postoju na wyższych obrotach ok 2000/min. Cieplejsze powietrze leci wtedy do środka, a i dolny wąż robi się trochę cieplejszy...
kepasa Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Dodam jeszcze tylko, że można go dogrzać na postoju na wyższych obrotach ok 2000/min. Cieplejsze powietrze leci wtedy do środka, a i dolny wąż robi się trochę cieplejszy... termostat
Gość Iceman Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 100% nagrzewnica do wymiany lub płukania
letallec Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Audi 2.0 TDI 2005 r.nie działa ogrzewanie.Zdjełem węże od nagrzewnicy odpaliłem silnik wogóle nie idzie płyn tak jakby pompa nie podawała ale auto jak jeżdzi to się nie grzeje trzyma temp.90st.Podejrzewam pompe ale może to coś innego ? Pompa nie pompuje plynu? Ja bym sprawdził przewody dochodzące do nagrzewnicy i zawory, czy sie otwierają. Na przeplyw plynu do nagrzewnicy nie ma wplywu termostat. I jeszcze sprawdź poziom plynu w ukladzie chłodzenia. I go dobrze odpowietrz Dodam jeszcze tylko, że można go dogrzać na postoju na wyższych obrotach ok 2000/min. Cieplejsze powietrze leci wtedy do środka, a i dolny wąż robi się trochę cieplejszy... Acha, no to za mało płynu w układzie lub mocno zapowietrzony.
ALBINEK Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Temat stary ale przypadkiem trafiłem na niego szukając czego innego więc podam przyczynę .Zepsuta była pompa wodna.Wirnik kręcił się na ośce lużno.Pomoa wymieniona i ogrzewanie działa super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się