Maniusiek28 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Witam Przedstawiam moja A4 B7 3.0 TDI silnik BKN, rok 2005. Wersja S-line, prezentuje sie jak widać. Zmiany które dokonałem to: - dystanse tył 17mm, przód 8mm, - dokładka al'a Cupra. - DP (wybiłem tylko kata), - rozrząd (zrobiony), - FIMIC (zrobiony), - korekta programu(zrobiona). Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez Maniusiek28
marcinch001 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Fajny avant , wydaje mi się ze przednie koła za bardzo wystają . Bezawaryjności życzę , ps fajna kiera
Maniusiek28 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Fajny avant , wydaje mi się ze przednie koła za bardzo wystają . Bezawaryjności życzę , ps fajna kiera jest tam dystans 10mm , ale wydaje mi sie że to takie kiepskie ujęcie bo w rzeczywistości nie jest źle , a na foto był jeszcze dystans z tyłu 13mm został zmieniony na 15mm, kiera z S-line A4 B8 poprzedni własciciel zainstalował. Edytowane 3 Czerwca 2015 przez Maniusiek28
marcinch001 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Sprawdz wtryski żeby dziury Ci nie wypaliło w tłokach .
Maniusiek28 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 byłem na kontroli w trakcie kupowania - były ok , ale nie spamietałem jak to samemu zrobić , może wiesz?
marcinch001 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Nie wiem musisz się w dziale silniki kogoś spytać .
Blachu Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Wcześniej miałeś chyba porobionego passka w 1.9 tdi...? Mówisz że różnicy dużej nie czuć? Długo sprzedawałeś passka? Bo wiadomo jak sporo osób reaguje na pomodzone auto...
Maniusiek28 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Długo Paska sprzedawałem i raczej ludzi mody odstraszały, co do osiągów to GTB na podcisnieniu chyba wcześniej wstawała, może po wywaleniu kata w 3.0 coś się poprawi.
Lorence Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) byłem na kontroli w trakcie kupowania - były ok , ale nie spamietałem jak to samemu zrobić , może wiesz?Nie sprawdzisz. Taki urok tego silnika. Zamiast sie modlić i modzić auto, zacznij lepiej od wtryskow i rozrządu. Ogólnie loteria, może nic sie nie dziać przez pare lat a może Ci sie jutro wtrysk polać i bach 12000zl poszło sie jebać... (remont silnika)ile masz przebiegu? Edytowane 3 Czerwca 2015 przez Lorence
Maniusiek28 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 https://youtu.be/MdPD8bChdTw sprawdzałem dziś wtryski na luzie , mógłby ktoś zerknąć czy jest ok.
Lorence Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) https://youtu.be/MdPD8bChdTw sprawdzałem dziś wtryski na luzie , mógłby ktoś zerknąć czy jest ok. czytałeś co napisałem? masz poczytaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/198866-30-tdi-rozrzad-ku-przestrodze-zdjecia/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270727-wady-i-zalety-30-tdi/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271235-jak-sprawdzic-stan-wtryskow-vcds/ Edytowane 3 Czerwca 2015 przez Lorence
Maniusiek28 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 czytałem, ale coś tam ludzie sprawdzają , a przynajmniej tak piszą . Co do modów to bardzo możliwe że zrobię tak jak piszesz czyli rozrząd i wtryski, no i DP.
plxhorrorx Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Fajne zadbane auto bezawaryjności..
Maniusiek28 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Z nowości: przód poszedł 1-1,5cm w dół po zastosowaniu talerzyków z B5 nareszcie przód nie stoi wyżej, wpadło nowe koło dwumasowe I sprzęgło po nietrafionej diagnozie pewnego mechanika z moich okolic, wpadł Fimic, katy out i korekta programu.Na dniach ledy by Tomnik + ledy w pozycje i DRL. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Maniusiek28
MAT1000 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Czy ja dobrze widzę, przyspawaliście FMIC do belki ? Co będzie jak będziesz chciał go wymienić i co on tak pofalowany na górze ?
Maniusiek28 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Tak jest zespawany do belki, mam nadzieję ze wymieniac nie będe musiał,a jeżeli tak to przecinarka i go odetnę.Pofalowany bo wygieło ta górna ścianke od wysokiej temp.
tomekhxc Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 fajne autko no i silnik , lej dobre paliwo i dobrą oliwe to i silnik posłuży , wiadomo wszystkich 3.0 nie ma co wrzucać do jednego wora fakt z tym IC to pojechałeś troche żeby go przyspawać do belki osobiście bym wolał mniejszy wsadzić ładnie a do 300 kucy by sobie dawał rady spokojnie powodzenia i bezawaryjności
Maniusiek28 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 fajne autko no i silnik , lej dobre paliwo i dobrą oliwe to i silnik posłuży , wiadomo wszystkich 3.0 nie ma co wrzucać do jednego wora fakt z tym IC to pojechałeś troche żeby go przyspawać do belki osobiście bym wolał mniejszy wsadzić ładnie a do 300 kucy by sobie dawał rady spokojnie powodzenia i bezawaryjności ja wiem czy pojechałem za granicą powszechnie stosowana metoda wieszania coolerów.
MAT1000 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Bo za granicą robią partacze Wystarczyło przyspawać dwa mocowania, dzięki którym miałbyś możliwość regulowania tak by wpasować idealnie. Teraz nie możesz z nim nic zrobić, masz szczęście, że go nie rozszczelniło przy tym wygięciu od spawania.Intercoolery z FMIC.PL mają już przyspawane miejsca na śruby:
Maniusiek28 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Nie zgadzam się z twoją opinią z tymi partaczami. Zudowałem w swoim życiu 4 instalacje Fimic i uwierz mi wiem co robię, nie muszę go regulować , przestawiać itp no chyba że w coś się uderzy to będę musiał po prostu wymienić, nie mogło go rozszczelnić bo ja mam zupełnie inny rdzeń i ta górna belka pełni role wyłącznie osłaniającą górę, mój IC również miał uchwyty na śruby które zostały ścięte.........Belkę trzymają dwie śruby i bardzo szybko się ją ściąga. FIMIC był robiony w TUNE-UP. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Maniusiek28
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się