Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning skrzyni biegów Multitronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Szanownych Klubowiczów,

czy może ktoś polecić dobrego tunera z łódzkiego  ? chciałbym zrobić chip tuning do ok 170 km, skrzynia multitronic.

 

Edytowane przez sebagiant
Opublikowano

Odgrzeje kotleta jeszcze raz, chcialbym zrobic chipa na 170km ze 143km. Polecilby ktos sprawdzonego czlowieka badz warsztata ktory to zrobi ? Najlepiej woj. Warmisko mazurskie

Opublikowano
W dniu 23.09.2019 o 13:05, Daro69o napisał:

Odgrzeje kotleta jeszcze raz, chcialbym zrobic chipa na 170km ze 143km. Polecilby ktos sprawdzonego czlowieka badz warsztata ktory to zrobi ? Najlepiej woj. Warmisko mazurskie

Robiłem ostatnio w Fast-Serwis Ostroda. Mapy robi tam Robert z Tune-up z Gdanska.

Opinie ma on bardzo dobre z tego co wiem.

Opublikowano
W dniu 11.01.2020 o 00:10, m_nog napisał:

Robiłem ostatnio w Fast-Serwis Ostroda. Mapy robi tam Robert z Tune-up z Gdanska.

:doh:

 

Szanuję pracę każdego ale jak słyszę że warsztatowi pliki robi ktoś tam to sorry. 

Dej Ci Panie boże że diagnostyke chociaz po bożemu zrobią. Mówię chłopy jak jest. Obsługuje dwie floty i kilka warsztatów na południu polski ale jeźdże tam sam i sam robie im na miejscu. Nie mówie bo miałem propozycje żeby obrabiac komuś pliki ale ja od tego ręce umywam. Bo jebnie coś raz a d*pę będziesz miał obsmarowaną do końca świata. 

Opublikowano
W dniu 4.02.2020 o 09:48, DarekS4 napisał:

:doh:

 

Szanuję pracę każdego ale jak słyszę że warsztatowi pliki robi ktoś tam to sorry. 

Dej Ci Panie boże że diagnostyke chociaz po bożemu zrobią. Mówię chłopy jak jest. Obsługuje dwie floty i kilka warsztatów na południu polski ale jeźdże tam sam i sam robie im na miejscu. Nie mówie bo miałem propozycje żeby obrabiac komuś pliki ale ja od tego ręce umywam. Bo jebnie coś raz a d*pę będziesz miał obsmarowaną do końca świata. 

Moze źle się wyraziłem... Mianowicie była to praca zdalna. Calosc przeprowadzono w Ostrodzie...tylko akurat spec byl fizycznie w Gdansku i na telefonie. Kolega z Ostrody zrobil pomiar na hamowni i zgral program z samochodu, przeslal to przez internet, po czym Spec zrobil do tego mape, wyslal, a kolega w ostrodzie wgral ja do komputera i znowu wykonal pomiar :)

Zwykla praca zdalna z mojego punktu widzenia. 

Zrobilem juz jakies 6tys km i powiem, ze jest swietnie. Normalna jazda - zadnej roznicy w mocy i spalaniu, ale jak potrzeba wdepnąć to ogień :)

Opublikowano

To pół biedy. Nie mówię że była to zła robota ale ryzyko na popełnienie f*ck upu jest ogromne. Bo co innego jak tuner ma auto na hamowni i widzi na bieżąco co się dzieje a co innego jak bazuje na informacjach gościa którego nie widział na oczy ( nie mówię o twoim przypadku). Mówię tu o wielu przypadkach w wielu warsztatach. Ja nikomu nie ujmuje ale w swojej okolicy znam przypadki gdzie ludzie nie potrafią wykonać logów poprawnie a gdzie mowa o interpretacji ... Pliki wysyłane w świat i wielki tuner. Może i wsadzam kij w mrowisko ale mało kto przyzna Ci się ze wgrywa gotowce albo wysyła pliki i uwaga często dostaje i tak gotowca w zwrocie. 

To jest tak jak kupowanie silnika na szrocie. Niby masz ale nie wiesz co. 

Nie będę ciągnąć tego tematu bo nie ma sensu :) Ważne że masz ogarnięte git. 

Opublikowano (edytowane)

odgrzeje kotleta
A4 B8 Lift  Silnik CGLC 177KM (130Kw) 380Nm CVT Multitronic
Auto świeżo po wymianie rozrządu (200600tysięcy).
Wyczyszczony EGR + nowy filtr paliwa + ostatnie kilka tysięcy dolewany "archoil" aby przeczyścić wtryski i cały układ paliwowy.
Przy okazji sprawdzone turbo, w dobrym stanie.
Nie pałuje od startu i nie używam biegu neutral aby zawsze miał smarowanie. Do tego w skrzyni on nowości regularnie wymieniany olej tj. 3wymiany + ostatnio filtr zewnętrzny.

Zastanawiam się nad Chipem, Ile można zapodać i czy jest sens w multi?
 

Edytowane przez MRX898
Opublikowano (edytowane)

@MRX898 Przy multi ważniejsze ile będzie niutów a nie koni, bo momentem = 400 Nm jest ograniczona wytrzymałość tej skrzyni, powyżej to proszenie się o kłopoty. KM ile wyjdzie to wyjdzie, u mnie (CJCA 143 + turbo CGLC 177) pokazało 203KM przy 400Nm.

Edytowane przez l2k2
Opublikowano

@I2k2 Masz podane cyfry więc rozumiem ze hamowałeś? Pytam gdyż większość sugeruje aby muliti nie hamować. Domyślam się że chodzi tutaj o aspekt smarowania na biegu jałowym, a dokładniej o mniejszego ciśnienie w skrzyni na "N".
Więc najlepiej hamowania na kołach lub hamownie z wyłączeniem pomiaru strat co da wykres z pomiarem mocy i momentu na kołach. Ale to tylko takie moje teoretyczne wydumki...
Podzwonię do firm trudniące się tym i może się coś rozjaśni... chipować czy nie... bo wychodzi na to że lepiej nie ruszać, a jak już to 400-410Nm i dodatkowo program dla skrzyni.

 

Opublikowano
W dniu 12.03.2017 o 22:16, zamek1200 napisał:

nie ważne czy maja takie samo turbo czy różne - dla skrzyni nie robi to różnicy. jak będziesz pałował z miejsca to zamęczysz skrzynie :) producent podaje że ten model CVT wytrzymuje 400Nm więc jest to już inna skrzynia niz te w poprzednich generacjach. mnie tez korci żeby zrobić chipsa ale zastanawiam sie czy to sie nie zemści - Kamil wyżej pisze ze jest zadowolony

Takie gadanie. Zobacz sobie na wykres momentu. Skrzynia dostanie najbardziej w d*pie tam gdzie bedzie najwyższym moment

Opublikowano

Chciałbym zrobić chipa w moim skuterze, czy możecie polecić kogoś z Poznania, ew jakieś bliskie okolice? Ile mniej więcej to kosztuje?

Opublikowano

Panowie, macie kogoś sprawdzonego, żeby oddać na chipa CAGA z multitronikiem ? Myślałem o gregor10, ale jednak z Warszawy trochę daleko, więc może jest ktoś z Mazowsza. Pacjent 290k 2009r

Opublikowano
W dniu 22.01.2021 o 12:59, davis693 napisał:

Chciałbym zrobić chipa w moim skuterze, czy możecie polecić kogoś z Poznania, ew jakieś bliskie okolice? Ile mniej więcej to kosztuje?

Ktoś coś doradzi?

Opublikowano

Mam 2.0 177km multitronic 190k

Czy ktoś chipował takie cudo? 

 

Opublikowano
W dniu 13.07.2020 o 22:06, MRX898 napisał:

odgrzeje kotleta
A4 B8 Lift  Silnik CGLC 177KM (130Kw) 380Nm CVT Multitronic
Auto świeżo po wymianie rozrządu (200600tysięcy). Do tego zregenerowałem DPFa bo był mocno zapchany (zapewne system start stop to przyspieszył).
Wyczyszczony EGR + nowy filtr paliwa + ostatnie kilka tysięcy dolewany "archoil" aby przeczyścić wtryski i cały układ paliwowy.
Przy okazji sprawdzone turbo, w dobrym stanie.
Nie pałuje od startu i nie używam biegu neutral aby zawsze miał smarowanie. Do tego w skrzyni on nowości regularnie wymieniany olej tj. 3wymiany + ostatnio filtr zewnętrzny.

Zastanawiam się nad Chipem, Ile można zapodać?
Wydziałem wykresy z takim sam silnikiem i skrzynia zmodzone softem na +210KM i +450Nm ale według mnie do grubo już.
Ale tak lajtowo +/-25KM i 30-40Nm będzie Si?

 

Opublikowano

zadzwoń do gościa Mazowieckie Marcin 574059585 robiłem u niego a4 b7 i kia ceed jeżdżą juz po modzie 3 lata jest spoko

Opublikowano (edytowane)

no super , ja czipowałem audi a3 20tdi bmm w tuneforce w Poznaniu u kminka Grześka ,w 2010 r i do dzisiaj śmiga , na autostradzie oszczędniejsze bo taki chip tuning chciałem , teraz chcę zrobić a4b9 2,0 tdi cr , chyba też u Grześka ,ale na razie nie widzę u niego takiej oferty do a4b9 do diesla ,ale zadzwonię , czy robił ktoś a4b9 tdi i czy polecacie kogoś . Pozdrawiam

Edytowane przez marjak71

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...