Skocz do zawartości

MRX898

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MRX898

Informacje

  • Imię
    Imię
  • Miasto
    obecnie ZIEMIA

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MRX898

0

Reputacja

  1. Przemieliłem trochę stron tego tematu i wychodzi na to że do ori serii tarcz w budżecie poniżej 300zł najlepiej klocki: Brembo vs TRW ATE vs JURID WHITE aczkolwiek czy są faktycznie dobre czy jedyny plus to to że nie pylą oraz Ferodo premier które mam obecnie zamontowane, jednakże po przejechaniu 20k przód - pomimo że mają jeszcze sporo do czujnika zużycia, to mają poprzeczne pęknięcie na środku. Primo jeden klocek zewnętrzny ma długie pęknięcie wzdłużne w pobliżu osadzenia klocka do blachy. Wszystko montowane zgodnie ze sztuką. Ps.Na tu i teraz mam inne priorytety więc swap na większe odpada.
  2. @I2k2 Masz podane cyfry więc rozumiem ze hamowałeś? Pytam gdyż większość sugeruje aby muliti nie hamować. Domyślam się że chodzi tutaj o aspekt smarowania na biegu jałowym, a dokładniej o mniejszego ciśnienie w skrzyni na "N". Więc najlepiej hamowania na kołach lub hamownie z wyłączeniem pomiaru strat co da wykres z pomiarem mocy i momentu na kołach. Ale to tylko takie moje teoretyczne wydumki... Podzwonię do firm trudniące się tym i może się coś rozjaśni... chipować czy nie... bo wychodzi na to że lepiej nie ruszać, a jak już to 400-410Nm i dodatkowo program dla skrzyni.
  3. odgrzeje kotleta A4 B8 Lift Silnik CGLC 177KM (130Kw) 380Nm CVT Multitronic Auto świeżo po wymianie rozrządu (200600tysięcy). Wyczyszczony EGR + nowy filtr paliwa + ostatnie kilka tysięcy dolewany "archoil" aby przeczyścić wtryski i cały układ paliwowy. Przy okazji sprawdzone turbo, w dobrym stanie. Nie pałuje od startu i nie używam biegu neutral aby zawsze miał smarowanie. Do tego w skrzyni on nowości regularnie wymieniany olej tj. 3wymiany + ostatnio filtr zewnętrzny. Zastanawiam się nad Chipem, Ile można zapodać i czy jest sens w multi?
  4. Silni CGLC 177KM 2012r.lift automat Przewertowałem kilkanaście stron i jeśli dobrze rozumiem to na pierwszy montaż wszystko szło INA Ale niektórzy piszą że kupowali INA, ale pompa hepu, hepu, dolz, graf, metelli. Jakiś szczególny powód czy obojętne Montaż będzie nie w Aso, więc Polecacie jakieś pewne źródło/sklep?
  5. zZmian az 1BA na 1Zmiana sprężyn z 1BA na 1BE (-20mm) A4 B8 2.0tdi z wlepy mam: 0JH oś przednia (zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435) 0YH oś tylna (zakres ciężaru: 1ba:496--519; 1br:496--519 1be:520--544) Patrząc po zdjęciu (kody i kolory) powinienem mieć: Przód: 1fiolet i 3pomarańczowe, a mam 1Fiolet,1pomarańczowy Tył: 1zielony,1szary,2białe, a mam 4szare. Gdzie takich kombinacji w ogóle nie ma. Potrzebuje doprecyzować... 1 Szukać takich samych kolorów kropek aby mieć taka samą klasę wagową "8", ale żeby były od S-line? 2 Niższa klasa wagowa to będą miększe?
  6. witam, GoodYear Eagle (bodajże Sport TZ) nówki sztuki z 2019 235R18 98Y za 1400zł. Tylko czy to nie są do aut typu SUV, primo czy możliwe aby to były opony sa all season, aczkolwiek bieżnik niby jak na lato Czy do SUVa sa jakoś bardziej wzmacniane extra load itp?
  7. Czekała mnie podobna decyzja gdyż FELGA 18 ET30 8,5J do tego będę zakładał -30 eibach pro kit lub s-line Wiem że Audi zaleca 245x40, ale trafiłem w dobrej cenie Continentale 235x40 Na oem zawieszeniu wszystko siedzi ok ps. Co do przekłamań prędkości, to na powyższych felgach/oponach w pomiarze gps okazuje się że ja wcześniej zawyżał, tak teraz wskazania są wręcz idealne.
  8. po rozkodowanym VINie wyszlo kod 7K6 L RDK wskaźnik płaskiej opony a na wlepie jest 1AT czyi mam czujniki RDK i kupując felgi na zimę musze kupić z czujnikami lub felgi w których moge takie czujniki zamontować?
  9. ja mam pytanie w druga stronę, mianowicie felgi na zimie Audi A4 B8. Obecnie 16 ale raczej na zimę zmienię na 225x50 R17. A ja wiadomo zima i błoto pośniegowe zbierające się w nadkolach, dlatego pytanie - jakie najlepsze ET przy szerokości 8cali TAK ABY BYŁA W MIARĘ PRZESTRZEŃ DO BŁOTNIKA (zwłaszcza przód, bo tył jest zawsze bardziej schowany). Dodam że na wiosnę planuje również obniżyć zawias i 18". Jeśli chodzi o max to wiem że wchodzą ET28/29 przy 8calach i jest ładnie przy błotnikach. Czyli chcąc mieć odstęp to powinienem kupić z 35-40ET? a 30 będzie już ciasno... DRUGIE PYTANIE Czy mając system sprawdzania ciśnienia w oponach (7K6 L RDK) jeśli inne felgi będą bez tych czujników będzie świecił błąd na desce lub dawało sygnały dźwiękowe ? Oraz czy kupując inne felgi będzie to równoznaczne z wgraniem do centralki
  10. Doczytałem iż zmieniając akumulator na taki sam jaki był wcześniej nie trzeba kodować. A co w przypadku gdy mam oem aku 105Ah i 580A AGM i zmienię na aku o takiej samej pojemności 105Ah, ale prąd rozruchowy będzie większy? Czy obejdzie się bez kodowania ? Obecnie wszędzie w sprzedaży dostępne i sugerowane są z większym prądem rozruchu , nawet na stronie varta dedykowany do mojego auta podaje od 800do950A. ps. Z poniższej wypowiedzi wnioskuje iż to kodowanie jest tylko po to aby system wiedział że jest nowe aku i pokazywał w parametrach MMI (które nominalnie sa ukryte w menu) ? A nie że ma to wpływ na dopasowanie napięcia, alternatora i innych parametrów...
  11. Zabawię się w górnika gdyż Doczytałem że zmieniając akumulator na taki sam jaki był wcześniej nie trzeba kodować. A co w przypadku gdy mam oem aku 105Ah i 580A AGM i zmienię na aku o takiej samej pojemności 105Ah, ale prąd rozruchowy będzie większy? Czy obejdzie się bez kodowania ? Pytam gdyż obecnie w wszędzie w sprzedaży dostępne i sugerowane są z większym prądem rozruchu , nawet na stronie varta dedykowany do mojego auta podaje od 800do950A.
  12. LIQUI MOLY 2-TAKT MOTOROIL DO DWUSUWÓW 1L 1052 znalazłem coś takiego z Kleen-flow dedytkowany do ON o niskiej zawartości siarki. Opracowany specjalnie by zniwelować skutki stosowania oleju napędowego o niskiej zawartości siarki. Utrzymuje wtryskiwacze w czystości, zapobiega gaśnięciu silnika na biegu jałowym. Redukuje i utrzymuje na niskim poziomie emisję toksycznych związków w spalinach. Absorbuje wodę z paliwa, zapobiegając m.in. korozji zbiornika paliwa i tworzeniu się korków lodowych w przewodach paliwowych. usuwa osady pokostowe i nagarowe. Regeneruje uszczelki, poprawia działanie wtryskiwaczy, przedłuża żywotność silnika i filtru paliwa. Do stosowania przez cały rok. Łatwy w użyciu. karty katalogowe http://kleenflo.pl/sites/default/files/pdf/963_25072017.pdf http://kleenflo.pl/sites/default/files/pdf/963_opis.pdf Środek do oleju napędowego o niskiej zawartości siarki | Kleen-flo KLEENFLO.PL na allegro Dodatek do diesla o niskiej zawartości siarki 1l 1 8183737704 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 31 zł - Dodatek do diesla o niskiej zawartości siarki 1l 1 (8183737704). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki... KLEEN-FLO DIESEL LUBRICANT 1,92L -SMAR DO ON 7398673954 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 58,90 zł - KLEEN-FLO DIESEL LUBRICANT 1,92L -SMAR DO ON (7398673954). Allegro.pl - Radość zakupów i...
  13. odświeżę temat Michal9354 jaki w końcu kupiłeś bo ja mam taki sam kod skrzyni PCG Czy po prostu standardowy CVT G052516A2 DRUGIE PYTANIE czy faktycznie zamienniki są gorsze i np. nie trzymaja parametrów termicznych? Ale patrząc na cene olejów ori vs zamiennik to mozna by wlac zamiennik i wczesniej wymienić np po 40tys a na ori po 60tys według zaleceń
  14. czyli jeśli dobrze rozumiem to 1.to auta od 2012 roku nie mają już problemu z pompą? 2. Chcąc profilaktycznie sprawdzić, wystarczy zmierzyć ciśnienie na wtryskiwaczach i ewentualnie przeglądnąć wizualnie?
  15. pytam gdyż inny użytkownik pisał że w C6 zrobiło większe spalanie o 0,5l
×
×
  • Dodaj nową pozycję...