fireman tom Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witam! Odkąd sięgam pamięcią stacyjka w w moim aucie chodziła ciężko tzn. przycinała się i czasem gdy blokuje się kierownica to trzeba się trochę nagimnastykować żeby przekręcić kluczyk. Zaczynam się obawiać czy się po prostu kiedyś nie rozsypie. Czy w takim przypadku wymienia się całą stacyjkę czy tylko kostkę stacyjki? Jak wtedy wygląda sprawa z kluczykami, czy trzeba je jakoś od nowa programować czy po prostu po wymianie nic nie trzeba robić? Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
Joziek79 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Miałem kiedyś taki problem , napsiukałem wd40 a potem troche smaru grafitowego i problem minął jak ręką odjął. Uważaj bo po smarze kluczyk troche brudzi na początku.
fireman tom Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Spróbuje napsiukać WD40 ale obawiam się że to może nic nie dać .
Joziek79 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Też tak myślałem ale warto było spróbować, Wd wypłukał stary syf a smar przesmarował. Mi pomogło może i Tobie pomoże Dobrze przelej WD potem przesmaruj Edytowane 5 Czerwca 2015 przez Joziek79
fifek-1985 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zapomnijcie o wd chyba że chcecie wymieniać stacyjkę. Masz wyrobiony albo kluczyk albo stacyjkę. Podjedź do punktu gdzie naprawiają stacyjki i za 60 zł ci naprawią. Miałem taki przypadek w poprzednim aucie, blokowała się delikatnie aż któregoś dnia całkowita kaplica. Kiera zablokowana a kluczyk ani drgnie,2 godziny walki i zero efektów. Zadzwoniłem do odległego zakładu z naprawą stacyjek, z dojazdem do mnie wybuliłem 270 ZŁ. W 10 minut zrobione i przez 3 lata spokój. Szpec zabronił używania WD i żadnych środków bo to najgorszy chłam jaki można użyć, więcej zepsujesz niż naprawisz.
Joziek79 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zabronił bo jakbyś użył to byś 270 nie wydał a on by nie zarobił. Ja użyłem 2 lata miałem auto i chodziła jak nowa. Ciekawe czemu nie Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Tyrath Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zabronił bo jakbyś użył to byś 270 nie wydał a on by nie zarobił. Ja użyłem 2 lata miałem auto i chodziła jak nowa. Ciekawe czemu nie Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka +1 :decayed:
szogun0 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zabronił bo jakbyś użył to byś 270 nie wydał a on by nie zarobił. Ja użyłem 2 lata miałem auto i chodziła jak nowa. Ciekawe czemu nie Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka +1 :decayed: Taaa. Lejcie WD-40 w stacyjki. I nie zdziwcie się, kiedy przesadzicie i zacznie się coś jarać.
Joziek79 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Spłoniemy ogniem piekielnym... Dwa lata jeździłem, sprzedałem znajomemu jeszcze jeździ i zadowolony... Lejesz do zamka nie po przewodach.... Nic nie spłonęło.....
fireman tom Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Powiem tak: nie lałem WD 40 ale psiknąłem smarem w sprayu Wurth i ... Nic na razie się nie spaliło a stacyjka chodzi może nie rewelacyjnie ale na pewno dużo lepiej i się tak nie zacina
Joziek79 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 No moja była do tego stopnia zajechana że nie mogłem przekręcać już jej. Daj jeszcze może ciutke smaru na kluczyk i do środka, bo te w sprayu są bardzo płynne i szybko zniknie...
fireman tom Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 U mnie przed zabiegiem wyglądało to mniej więcej tak: https://www.youtube.com/watch?v=xDCpsPbI3pk W wolnej chwili zrobię filmik jak to teraz się prezentuje
jacek70 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Tylko że wd nie smaruje a penetracje i wysusza . To duża różnica bo po czasie może być jeszcze gorzej. Można przesmarować dobrym smarem o ile to stacyjka a nie kostka stacyjki. Wtedy najlepsza wymiana.
Joziek79 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Dlatego napisałem że te WD, CX, bądź podobne po to by rozpuściły trochę stary smar i brud. Potem smar na kluczyk w celu smarowania, powkładać, pokręcić... Kluczyk po smarze brudził max 2 dni Stacyjka działa już kilka lat Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Joziek79
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się