Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przycinająca się stacyjka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Odkąd sięgam pamięcią stacyjka w w moim aucie chodziła ciężko tzn. przycinała się i czasem gdy blokuje się kierownica to trzeba się trochę nagimnastykować żeby przekręcić kluczyk. Zaczynam się obawiać czy się po prostu kiedyś nie rozsypie. Czy w takim przypadku wymienia się całą stacyjkę czy tylko kostkę stacyjki? Jak wtedy wygląda sprawa z kluczykami, czy trzeba je jakoś od nowa programować czy po prostu po wymianie nic nie trzeba robić? Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam.

Opublikowano

Miałem kiedyś taki problem , napsiukałem wd40 a potem troche smaru grafitowego i problem minął jak ręką odjął.

Uważaj bo po smarze kluczyk troche brudzi na początku.

Opublikowano

Spróbuje napsiukać WD40 ale obawiam się że to może nic nie dać :wink: .

Opublikowano (edytowane)

Też tak myślałem ale warto było spróbować, Wd wypłukał stary syf a smar przesmarował. Mi pomogło może i Tobie pomoże :)

Dobrze przelej WD potem przesmaruj :)

Edytowane przez Joziek79
Opublikowano

Zapomnijcie o wd chyba że chcecie wymieniać stacyjkę.

Masz wyrobiony albo kluczyk albo stacyjkę.

Podjedź do punktu gdzie naprawiają stacyjki i za 60 zł ci naprawią.

Miałem taki przypadek w poprzednim aucie, blokowała się delikatnie aż któregoś dnia całkowita kaplica.

Kiera zablokowana a kluczyk ani drgnie,2 godziny walki i zero efektów.

Zadzwoniłem do odległego zakładu z naprawą stacyjek, z dojazdem do mnie wybuliłem 270 ZŁ. W 10 minut zrobione i przez 3 lata spokój.

Szpec zabronił używania WD i żadnych środków bo to najgorszy chłam jaki można użyć, więcej zepsujesz niż naprawisz.

Opublikowano

Zabronił bo jakbyś użył to byś 270 nie wydał a on by nie zarobił. Ja użyłem 2 lata miałem auto i chodziła jak nowa.

Ciekawe czemu nie :)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zabronił bo jakbyś użył to byś 270 nie wydał a on by nie zarobił. Ja użyłem 2 lata miałem auto i chodziła jak nowa.

Ciekawe czemu nie :)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

+1 :decayed: :decayed: :decayed:
Opublikowano

Zabronił bo jakbyś użył to byś 270 nie wydał a on by nie zarobił. Ja użyłem 2 lata miałem auto i chodziła jak nowa.

Ciekawe czemu nie :)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

+1 :decayed: :decayed: :decayed:

Taaa.

Lejcie WD-40 w stacyjki. I nie zdziwcie się, kiedy przesadzicie i zacznie się coś jarać.

Opublikowano

Spłoniemy ogniem piekielnym...

Dwa lata jeździłem, sprzedałem znajomemu jeszcze jeździ i zadowolony...

Lejesz do zamka nie po przewodach....

Nic nie spłonęło.....

Opublikowano

Powiem tak: nie lałem WD 40 ale psiknąłem smarem w sprayu Wurth i ... Nic na razie się nie spaliło a stacyjka chodzi może nie rewelacyjnie ale na pewno dużo lepiej i się tak nie zacina ;)

Opublikowano

No moja była do tego stopnia zajechana że nie mogłem przekręcać już jej.

Daj jeszcze może ciutke smaru na kluczyk i do środka, bo te w sprayu są bardzo płynne i szybko zniknie...

Opublikowano

Tylko że wd nie smaruje a penetracje i wysusza . To duża różnica bo po czasie może być jeszcze gorzej. Można przesmarować dobrym smarem o ile to stacyjka a nie kostka stacyjki. Wtedy najlepsza wymiana.

Opublikowano (edytowane)

Dlatego napisałem że te WD, CX, bądź podobne po to by rozpuściły trochę stary smar i brud.

Potem smar na kluczyk w celu smarowania, powkładać, pokręcić...

Kluczyk po smarze brudził max 2 dni :)

Stacyjka działa już kilka lat :)

Edytowane przez Joziek79

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...