Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się Oil Sensor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem zapaliła mi się konewka z napisem sensor koloru pomaraniczowego. Po podłączeniu do komputera pokazało, że z czujnikiem poziomu oleju coś nie tak zwarcie do masy czy coś takiego, błąd 562. Wymieniłem czujnik skasowałem błąd ale po chwili błąd wyskoczył na nowo. Miał ktoś z was taki problem?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Okablowanie sprawdzałes ? bo taki masz opis błedu

Opublikowano

Mechanik tam coś sprawdzał mówił że z kablami wszystko ok w poniedziałek chce wymontować licznik i zobaczyć czy nie ma tam jakiegoś zimnego lutu itp. Ale wole na forum zapytać bo może już ktoś z takim czymś się spotkał.

Opublikowano

Mam to samo u siebie,kable cale. Jak znajdziesz przyczynę to daj znać.

Opublikowano

Kiedyś też mialem taki problem w poprzednim aucie (Audi a4 B7). Dokladnie trzeba przejzec kable i ewentualnie poizolowac, oczyscic kostke i wtyk w czujniku. Spaliło mi tez bezpiecznik(nie pamietam jaki, warto wszystkie sprawdzic). Mozilwe ,ze po zmianie stary sensor spalil tez bezpiecznik i blad dalej swieci.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To teraz ktory to bezpiecznik? Sprawdzę jeszcze raz kable

Opublikowano

Sprawdz wszystkie. Chociaz cos kojaze ze bezpiecznik nr 5 byl wlasnie od telefonu, czujnik poziomu oleju i czegos tam jeszcze. Mimo ,ze caly to tez podmien na inny o takich samych wartosciach.

Opublikowano

Sprawdz wszystkie. Chociaz cos kojaze ze bezpiecznik nr 5 byl wlasnie od telefonu, czujnik poziomu oleju i czegos tam jeszcze. Mimo ,ze caly to tez podmien na inny o takich samych wartosciach.

Witam. Tez mam problem z konewką i napisem sensor. Jakiś czas temu zapalała mi się konewka z napisem minimum. Wymieniłem czujnik i problem z poziomem oleju znikł. Po 2 tygodniach od wymiany czujnika zapaliła mi się konewka z napisem sensor. Czytałem na forum kilka artykułów na ten temat i wyczytałem żeby sprawdzić okablowanie tego czujnika i tak zrobiłem ale wszystko z okablowaniem jest dobrze. Dodam ze jak auto postoi z jeden dzień i ponownie je odpalę konewka gaśnie ale po jakiś kilku kilometrach znowu się zapala. Wczoraj pojechałem do mechanika podłączyć auto pod komputer i pokazało mi kod błąd 179479 (p1539) na kompie pokazało ze to jakiś czujnik położenia sprzęgła. Czy ten czujnik i ten błąd mogą mieć coś wspólnego z problemem dotyczącym zapalania sie konewki z napisem sensor????

Opublikowano

witam, co było przyczyną, bo ja czujnik wymieniłem i po dwóch dniach znowu się zapala. Kasować się daje ale powraca usterka.

Proszę o podpowiedź w temacie

Opublikowano

witam. Mam pytanie z tego tematu. Nie mam zbyt długo swojego ,,małysza", (TDI, skrzynia ,,6 " ) jeszcze się go uczę stąd moje pytanie: Rozumiem, że po przekręceniu kluczyka powinny zapalić się wszystkie kontrolki i prawie wszystkie powinny po chwili zgasnąć, a reszta powinna zgasnąć po uruchomieniu silnika.  U mnie kontrolka ciśnienia oleju nie zapala się wcale.  Owszem raz przy niskim poziomie oleju zapalił się na czerwono taki duży symbol olejarki .  w starym audi 80 była kontrolka oleju, zapalała się gasła, było ok.  A Tu? jestem przewrażliwiony, czy tak ma być i tyle? Pozdrawiam.

Opublikowano

Tak powinno być. Co innego sprawdzanie ciśnienia oleju przed silnik, co innego błąd czujnika lub niski poziom oleju. Z tego co wiem na zegarach b5 już nie ma kontrolki oleju, te błędy wywala już na fisie.

Opublikowano

ktoś rozwiązał ten problem u mnie również dzisiaj pojawiła się konewka

Opublikowano (edytowane)

rozwiązałem komunikat oil min i komunikat o uszkodzonym czujniku oleju, w tym tygodniu wrzucę na forum manual

W razie co jest tu: 

Edytowane przez serg77
Opublikowano

Od jakiegoś czasu mam problem z ww komunikatem  ,pacjent to a4 b7 2005 r z 2.0 TDI pod maska .Za pierwszym razem sprawdziłem kable przy czujniku ,zdjąłem i wyczyściłem wtyczkę przy czujniku i odłączyłem akumulator i nic ,jak sie później  okazało winny był bezpiecznik nr 5 .Po tym zabiegu faktycznie sensor zgasł i o dziwo zaczęły „pikać „ czujniki parkowania tył (wcześniej kompletna cisza ) .Pojeździłem dosłownie dwa dni i znów wyskoczył sensor oraz czujniki parkowania znów przestały sie odzywać , z braku czasu na diagnozę jeździłem z tym pare dni i dziś gdy zajrzałem okazało sie ,że bezpiecznik spalony ,wymieniłem i po problemie ale przejechałem pare km  i znów to samo .Dodam ,że bezpiecznik taki jak w oryginale czyli 10 A .Jak myślicie co może być przyczyna ?Czy czujniki maja jakiś wpływ na to ?Dodam ,że pare msc temu auto wyładowało u elektryka w związku z nie działającymi czujnikami i stwierdził ,że wszytko jest Ok ,jedynie mówił ,że winę za to mogą ponosić same czujniki ( 3 z 4 to jakieś takie zamieniki ).Macie jakieś pomysły ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...