Cycu87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam, ostatnio na trasie złapałem notlaufa przy 120 km/h po zgaszeniu wrocilo wszystko do normy, sprawdzałem jaki skok ma sztanga - praktycznie wcale nie dało się jej wcisnac.. dopiero jak wzialem strzykawke i pocisnąłem powietrze tak cos odskoczylo jakby i sztanga teraz wykonuje jakis tam rucha aczkolwiek wydaje mi sie ze jest to okolo 1,5 cm to chyba za mało? dodam ze przed odskoczeniem gdy wytwarzalem podcisnienie ustami w gruszce to sztanga nawet sie nie chowała, po zabiegu pocisniecia strzykawka teraz sztange moge wciagnac w gruszke. Samochod takze po wcisnieciu gazu w podloge wgl nie idzie.. rozpedza sie rozpedza az złapie magiczne 2 k obrotow i ciągnie, ojciec ma AFN i u niego całkiem inaczej samochod zbiera sie od dolu, praktycznie wcale nie czuć jakiegokolwiek braku mocy od dołu.. Co może być przyczyną?
Cycu87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 syf w części zimnej ? możliwe to jest wgl? bo chyba nie masz na mysli zapieczonych kierowniczek po stronie gorącej czyli - turbinie, pisząc sprężarka?
marcin4x4 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 abstrahując od problemu to syf może być... z oleju.
Cycu87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 w sprężarce? czyli jakie działania?
lukaszooo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 syf w sprężarce = zabrudzone kierownice zmiennej geometrii, naprawa polega na wyjęciu turbiny i wyczyszczeniu kierownic.
Cycu87 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzisiaj próbowałem ruszać gruszką, znowu tak jakby sie zablokowala.. Więc co kierownice to czyszczenia?
KrzysAudi89 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jezeli sztanga idzie naprawde ciezko lub ma minimalny ruch to masz do czyszczenia zmienna geometrie lub do wymiany sztange.
lukaszooo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 dzwignia kierownic ma chodzić idealnie gładko i leciutko, jesli są jakies opory bedzie wyskakiwał awaryjny, kazdy tryb awaryjny skraca żywot turbiny.
DSTurbo Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Tak, jak pisali poprzednicy. Zawór ma chodzić w miare gładko, bez szarpnięć. Gruchy jakoś często nie padają, więc raczej syf na zmiennej geometrii.
Homiczek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 podepnij vcds i basic settings 11 i popatrz na sztange. bo może podciśnienia już nawalają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się