ziko02 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, Koledzy, sprawa wyglada tak... Przy mocnym skręcie w lewo słychać coś w rodzaju trzeszczenia, jakby się sprężyna naciągała. Ciężko to opisać. Słychać to gdy kręcę na postoju. Przy ruszaniu z mocno skręconymi kołami również słychać ten dźwięk. Gdy kręcę kierą w prawo, cisza. Wahacze, wszystkie drążki, stabilizatory wykluczam (robiłem niespełna rok temu kompleksowo). Czytałem gdzieś że przyczyną może być łożysko amortyzatora? Ktoś się zmagał z podobnym problemem? Ps. Przegub wykluczam gdyż objawy nie pasują, nic nie strzela. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez ziko02
Kazek 1.9 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja miałem tak z prawej strony to miałem wywalony amortyzator kolego ... zapieczony był nie dawał oznak na poczatku ale jak ściągłem wszystko to odrazu widziałem fiolecik i wszystko jasne .. a wszystko sie objawiało jak miałem max skręt kół w lewo wez złap za nadkole i podciąg go góry dość mocno to usłyszysz go ewentualnie psiknij mu coś i jak przestanie na chwile to bedziesz miał pewność
ziko02 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja miałem tak z prawej strony to miałem wywalony amortyzator kolego ... zapieczony był nie dawał oznak na poczatku ale jak ściągłem wszystko to odrazu widziałem fiolecik i wszystko jasne .. a wszystko sie objawiało jak miałem max skręt kół w lewo wez złap za nadkole i podciąg go góry dość mocno to usłyszysz go ewentualnie psiknij mu coś i jak przestanie na chwile to bedziesz miał pewność Miałeś tak z prawej strony przy max skręcie w lewo? U mnie skręcam w lewo i dźwięk jest z lewej strony. Szarpałeś za nadkole na prostych czy skręconych kołach?
Kazek 1.9 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Na prostych kołach ewentualnie podnieś przód i kręc kiera i patrz na amory i cala resztę ... Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
cinkers Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Ja w B7 miałem coś takiego: Tylko przy skręcie w lewo. Wymieniałem ostatnio maglownicę kompletną i jakiś 1 tys. km od wymiany póki co cisza. Nie wiem czy to było to czy drążki.
black4 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Witam, Koledzy, sprawa wyglada tak... Przy mocnym skręcie w lewo słychać coś w rodzaju trzeszczenia, jakby się sprężyna naciągała. Ciężko to opisać. Słychać to gdy kręcę na postoju. Przy ruszaniu z mocno skręconymi kołami również słychać ten dźwięk. Gdy kręcę kierą w prawo, cisza. Wahacze, wszystkie drążki, stabilizatory wykluczam (robiłem niespełna rok temu kompleksowo). Czytałem gdzieś że przyczyną może być łożysko amortyzatora? Ktoś się zmagał z podobnym problemem? Ps. Przegub wykluczam gdyż objawy nie pasują, nic nie strzela. Witaj, Temat był opisywany na forum. Chrobotanie przy max skręcie powodują zużyte łączniki stabilizatora. Na szczęście są niedrogie. Jak chcesz się upewnić jedź na szarpaki na stacji diagnostycznej. Pozdrawiam
ziko02 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Magiel odpada, był regenerowany w listopadzie. Obstawiam albo łożysko amortyzatora lub... łącznik stabilizatora jak kolega wyżej napisał. Zawias mam nowy, łącznik stab. mógł poleciec po 10tys? Master sport. Luz na maglu tylko w jedną stronę? Tak to nie działa. Albo jest luz na maglu albo go nie ma.
Maniusiek28 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 ja bym sprawdził sprzęgiełko alternatora
sams0n Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 I co Ci wyszło u mnie pojawił się ten dzwięk dość niedawno.. na razie nie zagladałem co się tam dzieje ale czas zacząć szukać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się